ik heb een msi kt3 ultra 2 met een reepje samsung pc 2700 geheugen. Dat is 256 mb . Nu wou ik er nog een reepje 256 mb geheugen bij nemen. kan ik dan ok pc 2100 kopenof is dat instabiel . En als ik nu pc 2700 moet kopen moet dat dan van samsung zijn of kan dat ook van dane electric zijn ?
Als je het geheugen op 333 MHz wil laten draaien (PC2700) dan lijkt het me niet onverstandig om 2 reepjes PC2700 te gebruiken. Een ander merk zal niet zo gauw problemen geven maar beter dezelfde.
Failure is nothing compared to regret
Heb ik 2 weken geleden gedaan nu heeel happy met 2x Samsung PC2700
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
pc2700 mem is pc2700 mem hor.. Er waren nog wel is mobo's die moeilijk deden over merken en dergelijke, maar tis nu zo ingeburgerd dat je toch mag verwachten dat het allemaal stabiel loopt ongeacht het merk.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Kan allebij, ik zou persoonlijk zelfde merk erinproppen. Ik zou geen 2100 kopen omdat die 2700 dan ook overschakeld op 2100 heel zonde.
PC2700 mem is iig niet perse PC2700 mem; het maakt wel degelijk uit of je een stukje A-merk combineert met een reepje bokkie-wokkie zeker als je ermee wilt overklokken bijvoorbeeld.
Failure is nothing compared to regret
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()