[IE] fout bij openen van pagina's

Pagina: 1
Acties:

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015
hey mensen, ik zit met een probleempje, als ik op een link klik geeft mijn pc speaker een piepje... en opent de site dus niet. Ik heb explorer al opnieuw geinstalleerd maar 't heeft geen effect... weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen? of ik wil t wel zelf doen, maar weet niet waar ik zou moeten zoeken, want ik begrijp 't probleem niet...
als iemand denkt te weten hoe dit probleem opgelost zou kunnen worden.... graag.. :)

alvast bedankt,

Kidfunk...

none

Verwijderd

Meer info is welkom ( OS etc ), lees ook: Software Algemeen - Policy - updated 07-01 Ik zou zeggen haal recente windows update binnen, download en instaleer ze, ook kan je nieuwere drivers downloaden.

Succes kidfunk. ;)

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 19:17:
Meer info is welkom ( OS etc ), lees ook: Software Algemeen - Policy - updated 07-01 Ik zou zeggen haal recente windows update binnen, download en instaleer ze, ook kan je nieuwere drivers downloaden.

Succes kidfunk. ;)
sorry... heb ik allemaal al gedaan. ik heb niet meer info, zou het wel willen geven..maar ik weet niet wat het probleem is...

Kidfunk

none

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
geeft mijn pc speaker een piepje...
Mrijg je ook nog een melding zoals de zoekpagina kan niet worden geopend ofzo?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

kidfunk schreef op 01 maart 2003 @ 19:19:
sorry... heb ik allemaal al gedaan. ik heb niet meer info, zou het wel willen geven..maar ik weet niet wat het probleem is...
Als je niet eens weet welk OS en welke versie van IE je hebt, gaat het niet goed ;)

Ik verander de topictitel trouwens een heel klein beetje: [IE] ipv. verkenner.

Ontopic: scan even op spyware met AdAware: www.lavasoft.de.

Gaat het trouwens wel goed als je rechtstreeks adressen intypt?
Kidfunk

Het is niet echt nodig om te groeten na elke post, je naam kennen we ondertussen wel: in het echt doe je het ook niet na elke zin ;)
Zie ook Begroeting onder posts & replies

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2003 20:38 . Reden: greetz ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Popupkiller geinstalleerd? dDe willen wel eens te enthousiast zijn. Meestal geven die met een geluidje aan dat de site geblocked is.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1