Ik heb sinds een tijdje RSI achtige verschijnselen en het lijkt me relaxed om met van die speech software te msnen, is dat er?
[search=spraakherkenning]
[google=spraakherkenning]
SA 3 stappenplan
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Wat heb je zelf al gevonden op je zoektocht, lijkt mij stug dat er niet een aantal spraakherkenningsprogramma's te vinden zijn. Of deze echter voor MSN geschikt zijn durf ik niet te zeggen. Mocht jij inmiddels al hebben uitgevonden dat dit niet mogelijk is, kun je dat soort dingen voortaan in je topicstart zetten
.
[google=spraakherkenning]
SA 3 stappenplan
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Wat heb je zelf al gevonden op je zoektocht, lijkt mij stug dat er niet een aantal spraakherkenningsprogramma's te vinden zijn. Of deze echter voor MSN geschikt zijn durf ik niet te zeggen. Mocht jij inmiddels al hebben uitgevonden dat dit niet mogelijk is, kun je dat soort dingen voortaan in je topicstart zetten
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 19:39:
Je kan toch gewoon 'praten' met MSN? Microfoon erin en gaan volgens mij
Dat was ook de reden dat ik dacht dat hij spraakherkenning bedoelde, omdat praten gewoon standaard er al in zit
L&H voiceXpress bijv. werkt wel behoorlijk goed. Maar kijk verder eens op google enzo er is zat over te vinden.
Review over L&H voiceXpress
Review over L&H voiceXpress
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Ja je kan natuurlijk gewoon praten maar als de andere kant een k*tverbinding heeft wordt dat niet op prijs gesteld... maar bedankt!
dragon naturaly speaking werkt hier perfect, dan lul je gewoon tegen je computer. Die zet dat om in tekst en die stuur je dan lekker naar de andere kant
klinkt wel handig, maar hoe "druk" je dan op enter om het bericht in MSN te versturen? of kan dat met een bepaald commando/woord?
'enter' zeggenMrBlackfly schreef op 01 March 2003 @ 20:58:
klinkt wel handig, maar hoe "druk" je dan op enter om het bericht in MSN te versturen? of kan dat met een bepaald commando/woord?
[ Voor 9% gewijzigd door Winnetou op 02-03-2003 11:11 ]
Misschien is een hardware oplossing wat voor je om je pols te ontlasten:
Je hebt van die tekenpennen waarmee je dus die muisbewegingen kan maken
Of van die rolballen (trackball?) of zelfs voetmuizen?
Je hebt van die tekenpennen waarmee je dus die muisbewegingen kan maken
Of van die rolballen (trackball?) of zelfs voetmuizen?
Verwijderd
Ik heb zelf Philips Freespeech 2000 het is een goed programma en helemaal in het nederlands....
ja gaat een beetje moeilijk om tegen een engels programma nederlands te gaan praten. Denk niet dat ie er veel van verstaat.
Dragon Naturally Speaking is er ook in het Nederlands en het bevalt mij erg goed... ik moet alleen nog een iets betere microfoon hebben zodat de kwaliteit van de opname - en dus van de herkenning - omhoog gaat
Pagina: 1