Toon posts:

Side band adressing

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan vertellen wat Side Band adressing precies inhoud en of het zin heeft het in te schakelen, en zo ja hoe ik dat ingeschakeld krijg? Het lukt wel met het geforce tweak programma, maar ik laat de drivers verder liever met rust. Als dit enig verschil maakt tenminste!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk eens: http://groups.google.com/...g&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en ;)
En het schijnt niet echt veel verschil te maken, puur marge werk m.i.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
dat staat in je geforce tweak utlity help uitgelegd. bij dat proggie i het simpelst om fast settings te klikken en dan sluiten. overklokken kan er ook in, dat levert meer resultaat dan alle andere softwaretrucs bij elkaar.
en nu denk ik dat er een slot op je topic komt.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zoeken bij Google-groups naar 'side band adressing performance'
Staan een aantal topics tussen, misschien slim om voortaan zelf eerst een beetje te onderzoeken, zie bijvoorbeeld: hier en hier voor het beleid over wat er van je verwacht wordt voordat je een topic opent :).

Het verschil is vrij minimaal en levert regelmatig vreemde neveneffecten op (bron :+).
crashdummy schreef op 01 March 2003 @ 17:53:
en nu denk ik dat er een slot op je topic komt.
Zou je dit soort dingen svp voortaan achterwege willen laten, het voegt niets toe aan het topic, en indien jij denkt dat een topic gesloten dient te worden kun je dit melden met behulp van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif of in Schop een Modje. Zie ook hier ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat het is, staat inderdaat ook wel bij [google=sideband addressing]. Met dubbel D dus. Ook hier op GoT [search=Sideband addressing] levert veel op.
A feature of AGP. Sideband addressing provides additional channels for transmitting data requests between the graphics processor and the system.
En bijv. How do I enable Fast Writes and Sideband Addressing? Dat waren de eerste google hits ;)

Hits van Microkid's link zijn bijv. klik en klik.

Daar lukte het niet mee? Dit past trouwens beter bij de buren van Videoplanken & Beeldkanonnen, maar aangezien je blijkbaar niet echt gezocht had, kan ik me voorstellen dat het daar meteen op slot zou gaan vanwege dit. Dus ik doe het hier alvast wel ;)

edit:
Hey Compubiter :*

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2003 18:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.