Toon posts:

[Win98] hulp nodig bij packard bell installatie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil zojuist een (oude: pentium 330mHz) packard bell coputer opnieuw installeren
dus ik startte hem op met een opstartdisk van win98
formateerde de boel,
verwijderde de partities met fdisk
maakte terug een nieuwe c partitie aan (eingste)
formateerde hem
en probeerde win98SE er terug op te zetten
de installatie ging vlot todat hij de computer opnieuw opstartte om de drivers te zoeken
dan zij hij dat er een beschermingsfout opgetreden was, ikke dus heel de boel opnieuw formateren en opnieuw installeren.
nu bleef windows op hetzelfde punt hangen in zijn opstartscherm (de balk langs bleef bewegen) en startte nu een lange tijd opnieuw op
nu koos ik de veilige modus en dat werkte
OK dacht ik toen opnieuw maar porberen, maar weer bleef ie hangen.

nu dacht ik; ik heb er genoeg van: ik nam de pakard bell masterdiskette, startte opnieuw op

de diskette vroeg me om de master cd1 in te steken, dat deed ik en toen opeens na een tijdje q:\lst\00x00005.lst FormatName Error ...

wie helpt me om dit systeem terug draaiende te krijgen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

PB heeft een beveiligde partitie waar een aantal spullen opstaan (waarschijnlijk is dat de q schijf). Ga even op zoek; er zijn meer mensen met dit probleem; en er zou best ergens een oplossing bij kunnen staan

[ edit ]
[search=packard bell format]
• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
:/
[ /edit ]

[ Voor 32% gewijzigd door Spider.007 op 01-03-2003 15:17 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
sorry guys maar ik geraak er echt niet uit, mss heb ik slecht master cd's

ik heb (denk ik) alles gedaan zoals ik in de verschillende topic's gelezen heb maar niks helpt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Het is gewoon pb setup disk erinstoppen, recovery cd's of een install die op een aparta partitie staat installen.

Verwijderd

Topicstarter
heb het gevonden

gewoon bij het opnieuw opstarten de windows 98 cd eruit halen en dan doet ie verder, raar he?; per toeval na een uur of 4 ontdekt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:06:
heb het gevonden

gewoon bij het opnieuw opstarten de windows 98 cd eruit halen en dan doet ie verder, raar he?; per toeval na een uur of 4 ontdekt
LOL :+

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topic was redelijk weggezakt, probleem was opgelost, kun je het daar dan ook niet bij laten, in plaats van het met zo'n nutteloze reply weer omhoog te halen? Gelieve niet meer te doen in de toekomst ;).
offtopic:
Toch maar even [Win98] toegevoegd aan topictitel, zie WOS Policy voor uitleg :).

[ Voor 18% gewijzigd door Compubiter op 02-03-2003 23:34 ]

Pagina: 1