ik wil zojuist een (oude: pentium 330mHz) packard bell coputer opnieuw installeren
dus ik startte hem op met een opstartdisk van win98
formateerde de boel,
verwijderde de partities met fdisk
maakte terug een nieuwe c partitie aan (eingste)
formateerde hem
en probeerde win98SE er terug op te zetten
de installatie ging vlot todat hij de computer opnieuw opstartte om de drivers te zoeken
dan zij hij dat er een beschermingsfout opgetreden was, ikke dus heel de boel opnieuw formateren en opnieuw installeren.
nu bleef windows op hetzelfde punt hangen in zijn opstartscherm (de balk langs bleef bewegen) en startte nu een lange tijd opnieuw op
nu koos ik de veilige modus en dat werkte
OK dacht ik toen opnieuw maar porberen, maar weer bleef ie hangen.
nu dacht ik; ik heb er genoeg van: ik nam de pakard bell masterdiskette, startte opnieuw op
de diskette vroeg me om de master cd1 in te steken, dat deed ik en toen opeens na een tijdje q:\lst\00x00005.lst FormatName Error ...
wie helpt me om dit systeem terug draaiende te krijgen
dus ik startte hem op met een opstartdisk van win98
formateerde de boel,
verwijderde de partities met fdisk
maakte terug een nieuwe c partitie aan (eingste)
formateerde hem
en probeerde win98SE er terug op te zetten
de installatie ging vlot todat hij de computer opnieuw opstartte om de drivers te zoeken
dan zij hij dat er een beschermingsfout opgetreden was, ikke dus heel de boel opnieuw formateren en opnieuw installeren.
nu bleef windows op hetzelfde punt hangen in zijn opstartscherm (de balk langs bleef bewegen) en startte nu een lange tijd opnieuw op
nu koos ik de veilige modus en dat werkte
OK dacht ik toen opnieuw maar porberen, maar weer bleef ie hangen.
nu dacht ik; ik heb er genoeg van: ik nam de pakard bell masterdiskette, startte opnieuw op
de diskette vroeg me om de master cd1 in te steken, dat deed ik en toen opeens na een tijdje q:\lst\00x00005.lst FormatName Error ...
wie helpt me om dit systeem terug draaiende te krijgen