Toon posts:

Kan iemand die er veel verstand heeft mij helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 3d mark gedownload en bij heel veel van de tests loopt hij super traag en hem weinig frames terwijl ik toch een goeie computer heb :? Ik weet dus helemaal niks van overclocken zouden jullie mij willen uit leggen wat ik veilig kan doen om mijn computer zo goed mogelijk te maken... Hier kan je de uitslag van mijn computer en de systeem dingen zien (Uitslag van drmark03) http://www.chrissie.nl/3dmarkchris.3dr

Met vriendelijke groet, iemand die heel blij is dat dit forum bestaat! :P

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
Nee dat kunnen wij niet :P. Kijk even in Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ? om te kijken waarom je score zo laag is. Verder kun je in de Overclock FAQ lezen hoe je moet gaan overklokken enzo. :)

Voor de rest: welkom @ GoT }:O

tvw

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Niet verkeerd bedoeld hoor, maar lees ook even de algemene faq door :)
Oh, en deze vragen beantwoorden ze graag op www.beginnersweb.nl denk ik zo,
hier heeft men er weinig zin meer in omdat er dan nogal veel van deze topics zouden komen.
GoT voelt zich er te belangrijk voor ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Paitor op 01-03-2003 04:06 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-02 21:12
wat vindt ik dit weer een achterlijke andw van shot gun dit forum is toch om mensen te helpen of heb ik het nou echt mis ook al id het een noob (als geen andw heb zeg dan niks)

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

badboynova schreef op 01 maart 2003 @ 04:12:
wat vindt ik dit weer een achterlijke andw van shot gun dit forum is toch om mensen te helpen of heb ik het nou echt mis ook al id het een noob (als geen andw heb zeg dan niks)
In principe heb je gelijk, dit forum is om andere mensen te helpen.
Er wordt alleen wel verwacht dat je wat vooronderzoek doet voordat je gaat posten, en laat blijken dat je dit hebt gedaan door dit aan te geven.
Aangezien de TS nieuw is neem ik aan dat ie dit nog echt niet heeft gedaan,
maar goed alle begin is moeilijk :)
De reactie van ShotGun is dus niet zo vreemd imho, de TS wordt er toch wel mee geholpen, in de faq's staan zeer veel goede antwoorden.

[ Voor 7% gewijzigd door Paitor op 01-03-2003 04:17 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

badboynova schreef op 01 March 2003 @ 04:12:
Wat zou de naam "Die-Hard Overclocking & Cooling" betekenen? :o

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
badboynova schreef op 01 March 2003 @ 04:12:
Ik zou die wizzzzzzkid heus wel willen helpen hoor, stuur maar een mailtje/ add me bij MSN :).

Alleen op GoT kan dit niet. Zijn vraag is gewoon te simpel en hij zou makkelijk zelf opzoek kunnen gaan naar antwoorden. Als je dat niet wil dan kun je altijd nog naar beginnersweb, maar daar krijg je ook niet zulke 'goede' antwoorden bij ingewikkeldere problemen.

En nee, ik ben ook geen voorbeeldige usert. Kijk maar in mijn posthistory. Maar door je slotjes leer je hè :P

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 01-03-2003 04:31 ]

tvw

Verwijderd

Toch ff een tip:

als je wilt weten waarom 3Dmark zo slecht draait moet je kijken naar de complete inhoud van je pc. In het bijzonder je videokaart, maar ook je processor, geheugen en de chipset (op moederbord) zijn van belang.
Als je hebt uitgevonden wat er precies voor spul in je computer zit (videokaart, geheugengrootte + -snelheid, moederbord/chipset, processor) en je weet ongeveer wat een normale score is voor jouw pc (dit kan je nazoeken 'ergens' op http://www.futuremark.com/) dan kan je bepalen of jouw score ok is.

Voor verdere vragen idd www.beginnersweb.nl of deze

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 05:04 ]

Verwijderd

Als je een GForce kaart hebt, deze 3DMark versie loopt daar slecht op.
Of geeft zeer teleurstellende waardes. ;)

(Oftewel, probeer 3DMark 2001 eens.)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 10:28 ]

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

ShotGun schreef op 01 March 2003 @ 04:30:
[...]

Ik zou die wizzzzzzkid heus wel willen helpen hoor, stuur maar een mailtje/ add me bij MSN :).

Alleen op GoT kan dit niet. Zijn vraag is gewoon te simpel en hij zou makkelijk zelf opzoek kunnen gaan naar antwoorden. Als je dat niet wil dan kun je altijd nog naar beginnersweb, maar daar krijg je ook niet zulke 'goede' antwoorden bij ingewikkeldere problemen.

En nee, ik ben ook geen voorbeeldige usert. Kijk maar in mijn posthistory. Maar door je slotjes leer je hè :P
ALs je geen voorbeeldige user bent gedraag je dan niet zo joshua...
Verder heb je wel gelijk hoor.

Zonder specs kunnen we weinig...

[ Voor 4% gewijzigd door IkBenAlles op 01-03-2003 11:37 ]

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Wizzzzzzkid: Lees ook even onze faq over overklokken. Ik denk dat je daar wel wat aan hebt namelijk ;)
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)

Ik zou zeggen probeer daarna eens wat om het wat sneller te maken. Lukt het niet? Post dan een nieuw draadje met wat je gedaan hebt en wat er niet lukt en dan krijg je vanzelf antwoord :)
Wat we niet doen is het voorkauwen. Ook wordt er van je verwacht dat je eerst even zoekt dmv van google en de search hier op GoT.
Succes ermee ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.