Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 29349
Zouden we nu eindelijk structureel in de daily's boven AT uitkomen? Om daar zeker van te zijn hebben we nog meer units nodig
En dus HOI Redrum! Weer minimaal 23 cands per dag extra
En ook Woei @ 17k5!
Op naar de 20k
En ook Woei @ 17k5!
Ter ere van het afscheid van een paar bouw/reparatiesysteempjes geef ik namens hun nog een afscheidsflushje. Ze moeten nu echt terug naar hun baasjes
[ Voor 3% gewijzigd door RoyalFlusher op 28-02-2003 08:22 ]
Division BrabanderT
Anoniem: 54619
Aangezien niemand het gisteren op zich nam op te flushen hebben wij dat nog maar even op het einde gedaan. Este
En daarmee zijn we maar liefst twee plaatsen gestegen in de top15 binnen DPC
En een nieuwe mijlpaal gehaald.
he we staan op 1
en van plaats 14 naar 12 in de overall.
Mijn reparatie systeem hoeft pas over 3 weken naar zijn baasje terug (ibm rma duurt lang
)
Mijn reparatie systeem hoeft pas over 3 weken naar zijn baasje terug (ibm rma duurt lang
edit:
ddweepie doech noe uns rustug aon gek, bin net wakkur
ddweepie doech noe uns rustug aon gek, bin net wakkur
[ Voor 20% gewijzigd door ExcaliburDexter op 28-02-2003 10:37 ]
Heerlijke flush heren van DPC_ClanEXC
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Mooi flushje EXC 
En vandaag is Switch aan de beurt!
Check de stats maar vast @ http://forum.teamswitch.org/stats/D2OL_Top15.html
Gaan de CrazyCows vandaag ook meeflushen?
Gaan de CrazyCows vandaag ook meeflushen?
Anoniem: 26550
Weehoo Switch!!My schreef op 28 februari 2003 @ 11:25:
Mooi flushje EXC
Gaan de CrazyCows vandaag ook meeflushen?![]()
Elke dag iemand anders, dan blijven we wel boven TA en die hardcore gasten
Alleen zullen we binnenkort D²OL moeten verlaten, anders moeten we onze team-naam veranderen. 
Dus er moet nog steeds hard geassimileerd worden om de gemiddelde output van 1K per dag op te vangen...
Suc6 iedereen!
Dus er moet nog steeds hard geassimileerd worden om de gemiddelde output van 1K per dag op te vangen...
Suc6 iedereen!
Ik denk dat jullie er alwel een stuk beter aan toe zijn dan bijv. DPC D2OL-hitparade van 22 december en dat de stijgende lijn zich voortzet. We hebben jullie een eindje op weg geholpen en onze hulp is elders natuurlijk ook noodzakelijk...
Division BrabanderT
Nou niet boos worden op Team Switch hè, ik bedoel, we bedoelen het goed en we zijn niet aan één project gebonden! Dat is soms minder fijn maar aan de andere kant, anders waren we nooit bij d2ol aangeland...
Ennuh, ik heb het volste vertrouwen erin dat jullie het gemis van onze output kunnen opvangen!
Ennuh, ik heb het volste vertrouwen erin dat jullie het gemis van onze output kunnen opvangen!
Tuurlijk zijn we niet boos
Eerder dankbaar voor de hulp die we (DPC-D2OL) weer heeft gehad
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Niet boos, alleen teleurgesteld
Hopelijk komen jullie binnenkort weer terug geswitched naar D2ol
Laten we zorgen dat we die switchers hier nooit meer terugzien
in plaats van een beetje lopen miepen dat ze niet wegmogen
Anoniem: 53559
bedoel het niet verkeertMy schreef op 28 February 2003 @ 13:56:
Nou niet boos worden op Team Switch hè, ik bedoel, we bedoelen het goed en we zijn niet aan één project gebonden! Dat is soms minder fijn maar aan de andere kant, anders waren we nooit bij d2ol aangeland...
de
maar ja.... daar hebben we natuurlijk straks nog wel 2 verrassingen voor
Zo, vandaag een bijdrage van mij. Ik vond nog een niet toegevoegde node met 42 puntjes.
Hiermee stijg ik ook nog een plaats in de stats.
[ Voor 23% gewijzigd door Heineken op 28-02-2003 17:20 ]
Anoniem: 21125
Thats the spirit!!Anoniem: 26550 schreef op 28 februari 2003 @ 14:59:
Laten we zorgen dat we die switchers hier nooit meer terugzienin plaats van een beetje lopen miepen dat ze niet wegmogen
Als je blijft vertellen over die verassingen , zijn het geen verassingen meer..Anoniem: 53559 schreef op 28 February 2003 @ 15:21:
[...]
bedoel het niet verkeert
dewas alleen voor het feit dat we anders niet inlopen op TA
maar ja.... daar hebben we natuurlijk straks nog wel 2 verrassingen voor(sorry ColdFusion moest het ff kwijt
)
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Kijk, zoals PjabberT zegt: 'That's the spirit'!!Anoniem: 26550 schreef op 28 februari 2003 @ 14:59:
Laten we zorgen dat we die switchers hier nooit meer terugzienin plaats van een beetje lopen miepen dat ze niet wegmogen
Anoniem: 29349
GRIZZZZZZ? Wat is dit?
Overigens staan we nog wel in de statsThese stats are of the Member: DPC_Slash3
No stats available. Subscribe for Memberstats
D2OL Users who left yesterday
ItSnows (-6,740 cands), Sepans (-4,795 cands), spook (-1,258 cands), Dr. Snuggles (-1,235 cands), m@nic (-1,139 cands), The Will (-863 cands), DataBeest (-496 cands), nickles (-487 cands), blackd (-318 cands), smook (-113 cands), chemist (-43 cands), Rafe (-35 cands), Marco (-21 cands), hoolie_v (-16 cands)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 01-03-2003 01:29 ]
Solly, Nodestats beetje misluktAnoniem: 29349 schreef op 01 maart 2003 @ 01:18:
GRIZZZZZZ? Wat is dit?
[...]
Overigens staan we nog wel in de stats
Vannacht runtie wel en dan hebbie overmorgen weer normale userstats
Het ziet er inderdaad wel een beetje raar uit 
Er is wel een DPCH gedraaid zie ik
Gelukkig maar, anders was de MF van Team Switch niet eens opgevallen...
Er is wel een DPCH gedraaid zie ik
Welke MF?My schreef op 01 maart 2003 @ 11:43:
Het ziet er inderdaad wel een beetje raar uit
Er is wel een DPCH gedraaid zie ikGelukkig maar, anders was de MF van Team Switch niet eens opgevallen...
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1