Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Grandioze output DPC! En hulde voor die Limburgertjes... Ennuh laten jullie Switch morgen wel op onze (
) #1 staan? 
Wederom staat Switch tweede om dezelfde reden; weer heb ik 85 cands opgestuurd en zijn er maar 27 aangekomen
Gelukkig heb ik nu m'n outque.dat bewaard, dus ik stuur ze nog wel een paar keertjes...
Wederom staat Switch tweede om dezelfde reden; weer heb ik 85 cands opgestuurd en zijn er maar 27 aangekomen
Gelukkig heb ik nu m'n outque.dat bewaard, dus ik stuur ze nog wel een paar keertjes...
Brute inhaalstats
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 52135
heb ook een klein flushe gemaakt vind het wel jammer hoor dat hij te vaak stil staat die client
anders had ik veel hogere scores kunnen krijgen
Staat die client stil bij jou dan? Rekent hij niet gewoon een hele grote cand uit?
Mijn client heeft vannacht maar 7 cands gedaan...
En als ik achter m'n pc zit en ik heb weer een mega-cand, dan lijkt het alsof hij stil staat, maar dat doettie dan niet...
ps: Ook mooie flush van jou hoor!
Mijn client heeft vannacht maar 7 cands gedaan...
ps: Ook mooie flush van jou hoor!
[ Voor 9% gewijzigd door My op 27-02-2003 13:06 ]
Bij mij staat ie ook af en toe stil hoor , laatste tijd steeds meer lijkt wel. Volgens mij begint het op het moment dat hij bezig is dat grid aan t berekenen. Kom je s'avonds terug om te kijken hoe ver hij is , staat ie al 6 uur stil ofzo
Dat probleem heb ik idd ook sinds een paar dagen/weken, normaal had ik er ruim 40 a 50 op mijn workstation, nu is het een wonder als hij er 10 a 20 per dag doet
ER zijn tegenwoordig ook best af en toe grote candidates er tussen
zelfs hier op een P4 2 Ghz duurt het soms bijna 3 uurtjes voordat er 1 af is
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ik heb ook wel es grote er tussen zitten , duren alleen nooit veel langer dan een uur
Maar dan zie je dus nog progressie in dspy en in de client zelf.
Wat ik dus heb is dat ie alleen maar aangeeft hoeveel tijd er verstreken is en verder dus echt nix doet , ja de secondes tellen
Maar dan zie je dus nog progressie in dspy en in de client zelf.
Wat ik dus heb is dat ie alleen maar aangeeft hoeveel tijd er verstreken is en verder dus echt nix doet , ja de secondes tellen
Anoniem: 53559
ik denk dat hij dan een gare candidate heeft... gebruik je de alt+F functie wel eens?
deze haalt nl alle gare candidates uit je queue..
werkt hier goed... ook al moet ik ze soms handmatig verwijderen. maar ik heb al meer als een maand geen problemen gehad en de client draait 24/7
deze haalt nl alle gare candidates uit je queue..
werkt hier goed... ook al moet ik ze soms handmatig verwijderen. maar ik heb al meer als een maand geen problemen gehad en de client draait 24/7
zelfs na gebruik vab DPSY's <alt>-F functie staat client soms inderdaad stil voor dat tie wou "docking" op een candidate.
Mijn eigen PC scored laaste tijd belaberd weinig , terwijl die van m'n vriendin weer 70 candidates heeft gedaan ( zelfde pc's)
Dus client of candidates zijn nog niet helmaal lekker...
Mijn eigen PC scored laaste tijd belaberd weinig , terwijl die van m'n vriendin weer 70 candidates heeft gedaan ( zelfde pc's)
Dus client of candidates zijn nog niet helmaal lekker...
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Anoniem: 2551
Er zitten gewoon complexe cands tussen af en toe. Laten we vooral niet vergeten dat het hierbij wel gaat om onderzoek, en niet alleen om "wie kan er zoveel mogelijk per dag doen"
Ik vind het zelf helemaal niet zo erg wanneer een node een poosje langer staat te stampen, zolang er maar zinvol rekenwerk verricht wordt.
* Anoniem: 2551 probeert wat Polen bij Slash3 te laten joinen, we maken momenteel echt geen schijn van kans in DPC
* Anoniem: 2551 probeert wat Polen bij Slash3 te laten joinen, we maken momenteel echt geen schijn van kans in DPC

Zucht ......
Ik denk dat de gene waarbij de client VASTLOOPT toch wel het verschil weten tusen een machine die bezig is met rekenen en een machine die dus nix meer doet.
Ik tenminste wel
Ik denk dat de gene waarbij de client VASTLOOPT toch wel het verschil weten tusen een machine die bezig is met rekenen en een machine die dus nix meer doet.
Ik tenminste wel
Hahahaha!

Als je in je taskmanager ziet dattie bijna 100% idle is, dan mag je wel concluderen dattie d2ol-client het niet meer doet!
Als je in je taskmanager ziet dattie bijna 100% idle is, dan mag je wel concluderen dattie d2ol-client het niet meer doet!
[ Voor 4% gewijzigd door My op 28-02-2003 00:16 ]
Dat betekent alleen dat de client op dat moment geen gebruik maakt van de cpu... Dan hoeft ie nog niet te hangen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Aaaaaaaaaaaaargh !!
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen.
Had je alle posts gelezen dan had je gemerkt dat de client bij mij soms wel 6 uur nix deed en al had ik er niet eerder achter gaan zitten was dat nog langer ook.
Alleen opnieuw opstarten van de client zorgde er voor dat hij weer door ging.
Als mijn hart stopt met kloppen dan mag je 6 uur later toch wel veilig zeggen dat ik nix meer doe.
Ik wil hier niet zeggen dat de problemen bij sengent nog steeds het zelfde zijn als in het begin. Er is echt een hoop verbeterd , vandaar dat ik van rc-5 weer naar d2ol ben gegaan.
Maar er zijn dus nog steeds mensen die problemen hebben met de client , daar ben ik er helaas 1 van.
Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen.
Had je alle posts gelezen dan had je gemerkt dat de client bij mij soms wel 6 uur nix deed en al had ik er niet eerder achter gaan zitten was dat nog langer ook.
Alleen opnieuw opstarten van de client zorgde er voor dat hij weer door ging.
Als mijn hart stopt met kloppen dan mag je 6 uur later toch wel veilig zeggen dat ik nix meer doe.
Ik wil hier niet zeggen dat de problemen bij sengent nog steeds het zelfde zijn als in het begin. Er is echt een hoop verbeterd , vandaar dat ik van rc-5 weer naar d2ol ben gegaan.
Maar er zijn dus nog steeds mensen die problemen hebben met de client , daar ben ik er helaas 1 van.
Pagina: 1