[win2000] kan file niet openen/delete/verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:12
Ik heb een bestand "PDOXUSRS.NET" en ik kan hem niet wijzigen openen of verplaatsen. Ik log in als Administrator maar dan helpt het nog niet. Ik kan ook geen owner ship over het bestand krijgen. Dan zegt hij:

U bent niet gemachtigd om de huidige machtinstellingen voor PDOXUSRS.NET te bekijken of te bewerken, maar u kunt eigenaar worden of de controle-instellingen wijzigen.

Maar bij controle instellingen kan ik niks toevoegen en ik kan hem dus ook niet overnemen. Ik heb ook een programma geprobeert Tweeki for power users maar daarmee lukte het ook niet??! :( Kort om?? Hoe kan ik dit bestand van de D: naar de C: verplaatsen?? alle 2 de schijven zijn NTFS. Ik draai Windows 2000 Proffesional. Misschien is het een domme vraag??
alvast bedankt!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=PDOXUSRS.NET]
CyberJ schreef op 26 August 2002 @ 14:29:
OK, issuh opgelost.
De werkdirectory, kon je via een .ini bestand toch instellen, en nu werkt het perfect.

Toch een programma instelling dus, nou ja, weer wat geleerd.
Uhh.. modjuh, slotjuh (of mah dah nie :? )
Hopelijk helpt dit? :)

• Sonic
Nee, maar toch bedankt..
Het is geen ini file die ik kan veranderen..
ook heb ik geen programma van homenet ofsow draaien..

Verwijderd

Heb je in het configscherm de bde administrator staan? Zo ja, dan kun je misschien bij configuration -> drivers -> native -> paradox de net dir instellen.

Ik heb het hier nl ook; de net dir staat op f:\public en daar heb ik ook een bestand PDOXUSRS.NET staan :)

• Sonic
Ja het pad heb ik gesteld..
Echt raar.. kan het niet zijn dat he zo geprogrameert is??