In onze nieuwe dichtgetimmerde 2000 omgeving hier op het werk, hebben we een aantal programma's die een beheerder liever niet op zijn netwerk heeft. Helaas denkt het MT daar anders over, en hebben zij in hun wijsheid besloten
een programma als Q-Pulse (van Gael quality) te draaien op de PC's.
Dit is een client - server programma die via de BDE (borland Database Engine) een verbinding legt met de remote tabellen op een servershare.
Ik zelf (domain admin) mag dit programma gewoon starten, maar als een gewone gebruiker werkt het niet vlekkeloos.
Waarop niet
LETOP: Het programma wil nl een bestand wegschrijven in de C:\WINNT directory.
Dat willen we natuurlijk niet, en ik zoek dus een manier om deze lokatie te wijzigen.
Ik heb het register al afgezocht bij de Borland BDE settings, maar No such luck
Iemand een idee ??
search op GoT naar PDOXUSRS leverde niets op, en naar PARADOX krijg je heeeeeeel wazige dingen.. (religie etc..)
Dit is een client - server programma die via de BDE (borland Database Engine) een verbinding legt met de remote tabellen op een servershare.
Ik zelf (domain admin) mag dit programma gewoon starten, maar als een gewone gebruiker werkt het niet vlekkeloos.
Waarop niet
Dat willen we natuurlijk niet, en ik zoek dus een manier om deze lokatie te wijzigen.
Ik heb het register al afgezocht bij de Borland BDE settings, maar No such luck
Iemand een idee ??
search op GoT naar PDOXUSRS leverde niets op, en naar PARADOX krijg je heeeeeeel wazige dingen.. (religie etc..)