Ik heb laatst deze router geflasht naar de nieuwste firmware AnnexA_HL012303, maar die firmware bleek achteraf nogal brak te zijn.
Dus wou ik terug flashen naar deze versie: AnnexA_CA6XR-HL0930
Dat is zover ik weet goed gegaan, totdat ik reset default factory settings moest doen.
En toen bleef ie dood.. niet bereikbaar niks.
Nu had ik van de e-tech helpdesk gehoord dat ik de router usb moet flashen zij gaven mij een 3rd party url met instructies.. maar daar trof ik geen firmware aan voor mijn 1 port router alleen voor de 4 port..
De normale firmware die je via de browser upload kan namelijk niet via usb.
Mijn vraag nu heeft iemand toevallig de usb firmware AnnexA_CA6XR-HL0930 van dit ? of weet waar ik dit kan krijgen.
Ik heb al google gebruikt, en de e-tech helpdesk gebeld.. maar die konden mij niet verder helpen.
pls help..
Dus wou ik terug flashen naar deze versie: AnnexA_CA6XR-HL0930
Dat is zover ik weet goed gegaan, totdat ik reset default factory settings moest doen.
En toen bleef ie dood.. niet bereikbaar niks.
Nu had ik van de e-tech helpdesk gehoord dat ik de router usb moet flashen zij gaven mij een 3rd party url met instructies.. maar daar trof ik geen firmware aan voor mijn 1 port router alleen voor de 4 port..
De normale firmware die je via de browser upload kan namelijk niet via usb.
Mijn vraag nu heeft iemand toevallig de usb firmware AnnexA_CA6XR-HL0930 van dit ? of weet waar ik dit kan krijgen.
Ik heb al google gebruikt, en de e-tech helpdesk gebeld.. maar die konden mij niet verder helpen.
pls help..