Toon posts:

E-Tech ADSL router 1port analoog kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst deze router geflasht naar de nieuwste firmware AnnexA_HL012303, maar die firmware bleek achteraf nogal brak te zijn.
Dus wou ik terug flashen naar deze versie: AnnexA_CA6XR-HL0930
Dat is zover ik weet goed gegaan, totdat ik reset default factory settings moest doen.
En toen bleef ie dood.. niet bereikbaar niks.
Nu had ik van de e-tech helpdesk gehoord dat ik de router usb moet flashen zij gaven mij een 3rd party url met instructies.. maar daar trof ik geen firmware aan voor mijn 1 port router alleen voor de 4 port..
De normale firmware die je via de browser upload kan namelijk niet via usb.
Mijn vraag nu heeft iemand toevallig de usb firmware AnnexA_CA6XR-HL0930 van dit ? of weet waar ik dit kan krijgen.
Ik heb al google gebruikt, en de e-tech helpdesk gebeld.. maar die konden mij niet verder helpen.
pls help..

Verwijderd

wat is het complete typenummer van je router??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 21:57:
wat is het complete typenummer van je router??
E-TECH ADSL MODEM ROUTER 1ports analoog

Verwijderd

lapwing is de nederlandse importeur van e-tech producten ... er staat bij hun op de support sectie van de site wel een firmware van de ADSL Cable Broadband SOHO router.....

check : http://www.lapwing.nl/support/downloads/netwerk.htm

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 22:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:12:
lapwing is de nederlandse importeur van e-tech producten ... er staat bij hun op de support sectie van de site wel een firmware van de ADSL Cable Broadband SOHO router.....

check : http://www.lapwing.nl/support/downloads/netwerk.htm
Helaas gaat dat niet via usb thnx anyway

Verwijderd

MOET dit via usb dan? kun je niet gewoon het ding op je NIC aansluiten en hem dan flashen??? of zit er geen utp op deze router :?

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde probleem als de topicstarter met dezelfde firmware.
Ding is zo dood als een pier na reset to factory defaults, hopelijk krijg ik garantie.

Verwijderd

ik zou inderdaad ook gewoon aanspraak maken op de garantie en als ik het zo zie zal het wel een bekend probleem zijn :(

Suc6 ermee!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 13:14:
ik zou inderdaad ook gewoon aanspraak maken op de garantie en als ik het zo zie zal het wel een bekend probleem zijn :(

Suc6 ermee!
idd, zo te zien zijn die firmwares een beetje brak ofzo.
In E-tech ADSL Modem/Router 4P/USB Probs! zijn er ook al problemen bij manowar.
Ik heb inmiddels vanmiddag een mailtje naar e-tech gestuurd, en ze bieden aan om gratis de modem opnieuw te flashen/beschrijven als je provider het niet kan oplossen. (ff opsturen, flashen en ze sturen hem terug)
Pagina: 1