Draadloos maar VEILIG toetsenbord bestaat dit

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Ik zoek een draaloos toetsenbord + optische muis, maar de allerbelangrijkste eis voor mij is dat het wel veilig moet zijn. Welke zou dan geschikt zijn. Die van logitech maakt reclame met digitale beveiligde kanelen en verder is er nog bluetoots van MS. Bluetooth lijkt me heel duur.
Heb geen zin in mensen die meekijken of meelezen.
Maw bestaan deze wel? Net zoals de draadloze dect telefoon moet er toch ook hier mee mogelijk zijn?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Met de software die bij Logitech keyboards zit kun je de boel beveiligen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:33

tweakerbee

dus..?

Erm.. wie kan er dan dichtbij genoeg komen om je draadloze signaal af te luisten?
Als dat geen issue is kun je doodleuk elke ragplank nemen die je wilt. Anders zijn de Logitechs iig standaard encrypted...

You can't have everything. Where would you put it?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Check T.net zag ik laatst test tussen de MS & de Logitech ;)
Loitech won trouwens :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:41

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik heb een logitech cordless dektop optical en daar zit software bij voor de itouch zodat je de tb kan vergrendelen ensow.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:15
Bij de Logitech borden zit de software genaamd "mouseware" (oid), hiermee kun je een key instellen voor de verbinding naar je receiver. Veel veiliger dan dit zal je het niet kunnen doen...lijkt mij iig.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 23:30

Floor-is

5.2

Veilig... ik woonde in een huis met 4 mensen met een PC, allemaal zelfde keyboard, allemaal draadloos, allemaal nooit problemen gehad dat we op elkaars machine bezig waren.

Bericht hierboven

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Maar klop je dan zulke bedrijfkritische informatie in dat het interessant is om te lezen? Kan me niet voorstellen dat iemand die de expertise heeft om het signaal af te tappen geinteresseerd is wat je met je toetsenbord doet.

Maar idd, afstand is niet zo groot van de zenders dus dan moeten ze in de zelfde kamer als jij zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door RawPeanut op 27-02-2003 23:59 ]

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Ik denk dat je internet/ethernet verbinding interessanter is voor mensen die willen weten wat je uitspookt. En het signaal zal te zwak zijn om van een behoorlijke afstand op te kunnen vangen.

• ErikRo
Ik wil nog wel eens wat in het buitenland bestellen. En dan betaal je met credicard of paypal. Zou het niet prettig vinden als dat door een ander overgenomen kan worden.
Of als de kinderen van de buren leuk denken te zijn door via mijn computer rottigheid uit halen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Die Logitech dingen gaan nauwelijks verder dan 3 meter.

Beeetje paranoide klinkt het wel...
edit:
sorry

• ErikRo
Ik ben ook para :)
Maar als ze niet verder dan 3 meter komen zal dat niet echt een probleem zijn, ik dacht dat die dingen wel 10 tot 30 meter kwamen.

Pagina: 1