Ik vraag me af in hoeverre de uitbreiding van 256 naar 512 MB PC2100 in mijn XP 1900 voor mij merkbaar is (win XP Pro). Weet iemand waar ik dergelijke benchmark gegevens kan vinden?
Verwijderd
ik heb uitgebreid van 256MB naar 512MB PC2700 in mijn Intel 2.4 Ghz.
De winst kwam vooral in uiting bij het opstarten en afsluiten van programma's en spellen.
Waar vroeger het spel MOHAA tot 20 seconden napruttelde bij het verlaten ervan, is dit nu maar een secondje of 2, enz...
(Draai ook XP pro)
De winst kwam vooral in uiting bij het opstarten en afsluiten van programma's en spellen.
Waar vroeger het spel MOHAA tot 20 seconden napruttelde bij het verlaten ervan, is dit nu maar een secondje of 2, enz...
(Draai ook XP pro)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 18:32 ]
Benchmarks voor wat, games gaan echt niet met frames voor uit hoor.
Mischien wat minder hickups als je game't maar voor de rest niet.
Laden van games zal wel sneller gaan en windows voelt allemaal wat sneler aan, vooral als je met gebruikers wisselt merk je het.
Je merkt het ook als je mp3 en divx en nog meer dingen tegelijk aan het rippen bent.
Reviews ben ik nog niet tegen gekomen op het net, maar het is zeker de moeite waard.
Mischien wat minder hickups als je game't maar voor de rest niet.
Laden van games zal wel sneller gaan en windows voelt allemaal wat sneler aan, vooral als je met gebruikers wisselt merk je het.
Je merkt het ook als je mp3 en divx en nog meer dingen tegelijk aan het rippen bent.
Reviews ben ik nog niet tegen gekomen op het net, maar het is zeker de moeite waard.
http://specs.tweak.to/3331 SPECS :) A miracle
Vertel eerst maar eens waarvoor je je pc gebruikt?Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 18:27:
Ik vraag me af in hoeverre de uitbreiding van 256 naar 512 MB PC2100 in mijn XP 1900 voor mij merkbaar is (win XP Pro). Weet iemand waar ik dergelijke benchmark gegevens kan vinden?
Heeft mij wel geholpen in UT2K3 
Levels gaan Speedier
Is wel tof als je een GF2 TI heb van 64 MB 
2x256 MB PC2700 van Samsung @ CL2.5
Levels gaan Speedier
2x256 MB PC2700 van Samsung @ CL2.5
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kijk eens in de FAQ hoeveel geheugen je nodig hebt 
Technische PMG FAQ
In het vervolg dus eerst even enig vooronderzoek doen eer je een topic opent. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Technische PMG FAQ
In het vervolg dus eerst even enig vooronderzoek doen eer je een topic opent. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()