Toon posts:

Welke kast? Zwarte/donkergrijs kast met deurtje.....

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe kast.

Wens: Zwarte/donkergrijs kast met deurtje en aanschakelaar te bedienen met deurtje dicht?

Welke kasten komen dan in aanmerking?

((Ik dezelfde topic ergens anders staan omdat me niet duidelijk is in welk forum deze vraag hoort))

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
right, opzich is het helemaal NIET MOEILIJK om te zoeken! maar goed, aangezien ik mijn eigen kast toch maar even wil promoten!

http://www.chieftec.nl

dusss.....

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Van chieftec/antec/chemning weet ik dat de schakelaar te bedienen is zonder deur te bewegen maar of dit bij de nieuwere modellen ook zo is weet ik niet.(Matrix modellen bedoel ik dan).

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Sorry, maar dit is het voorbeeld van luie mensen. Ga ofwel naar een mooie webshop, een case fabrikant, of de search. En hoort dit wel hier?

Verwijderd

kun je dat zelf niet zoeken. wat ben jij lui zeg. kijk ff in de prisewatch ofzo

Verwijderd

Lees: Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Hier een eerdere gesloten topic van jou ( Crossposting )
En deze, zeer belangerijk: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Luie mensen horen niet op GoT :z

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 16:28 ]

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Was er niet een tijdje geleden (3maanden ofzo) een topic over; "de mooiste zwarte kasten" ofzo, gebruik de search dus en vind

Verwijderd

Ok, om wat ff ontopic te blijven.

Thermaltake kasten zijn vet stoer maar ik weet niet of ze aanschakelaar bediening hebben, maar dat kan je zelf vinden op http://www.thermaltake.com/ ;)

Verder zijn de opgenoemde kasten ook heel érg mooi.

Succes verder

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, dit dien je toch zelf uit te zoeken..

Wat voor kast jij wilt is een persoonlijke keuze, en hangt natuurlijk af van al jouw persoonlijke wensen en eisen..
Kijk gewoon eens wat rond bijv. in de pricewatch, bekijk afbeeldingen van kasten en dan moet je je keuze wel kunnen maken :)

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.