Ik heb aleen keer eerder iets gepost over het niet soepel lopen van mijn DVD's (gathering.tweakers.net/showtopic/71288) daar kwam uit naar voren dat ik DMA moet aanzetten van mijn DVD speler. Nu is alleen het probleem dat dit niet lukt
Iedere keer als ik die optie aanzet en opnieuw opstart staat hij weer uit. Moet ik soms iets aanzetten in de BIOS ofzo? Hier heb ik wel iets gevonden waar ik opties kan aanzetten voor een CDROM speler. Maar wanneer ik dat doe dan kan hij hem gewoon helemaal niet vinden (of moet ik hier iets speciaals aanzetten ?)
ik heb een T-bird 750 + A7V + 128 MB + Geforce 256 + Creative 8x DVD (8400E) + udma 100 schijf op Win98SE. Afspelen doe ik met Power DVD. Ik heb mijn DVD als Secondary Master op de ATA 66 poort aangesloten. Ik mag er denk ik toch wel van uitgaan dat ie DMA ondersteund.
BVD,
Kasper
ik heb een T-bird 750 + A7V + 128 MB + Geforce 256 + Creative 8x DVD (8400E) + udma 100 schijf op Win98SE. Afspelen doe ik met Power DVD. Ik heb mijn DVD als Secondary Master op de ATA 66 poort aangesloten. Ik mag er denk ik toch wel van uitgaan dat ie DMA ondersteund.
BVD,
Kasper