Ground Control 2: Operation Exodus

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 462 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de volledige versie? Ik zit nog even wat reacties af te wachten over hoe het is (ook het Mp gedeelte). De demo's vond ik erg sterk, maar er komt weinig leven in de fora over de volledige versie, of is iedereen zo druk bezig dat het posten erbij inschiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 11:46:
Hoe is de volledige versie? Ik zit nog even wat reacties af te wachten over hoe het is (ook het Mp gedeelte). De demo's vond ik erg sterk, maar er komt weinig leven in de fora over de volledige versie, of is iedereen zo druk bezig dat het posten erbij inschiet :)
Denk dat nog niet veel mensen weten dat hij al uit is .. want op meeste sites staat dat ie pas volgende week uitkomt :) Helaas heb ik ff geen geld voor dit spel maar wil hem zeker volgende maand kopen dus wacht ik nu ff op de ''test'' versie

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de 'classic RTS camara mode' overzicht wil hebben en daarom uit zoom, en ik beweeg over de kaart in de demo, dan zakt mijn camarastandpunt, bijvoorbeeld als gevolg van een ravijn, soms enorm, waardoor ik het overzicht niet meer heb. Heb ik een optie om dit uit te zetten gemist?

En aan de 'GS camara mode' kan ik nog niet zo goed wennen (teveel andere RTS-spellen gespeeld ;) )

Maar als ik de hele tijd het overzicht mis, is dat wel een (en de enige) reden om het spel niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nou dat overzicht heb ik geen last van... bij ravijnen i.d.d. wel maar ik denk dat dat bij de final wel opgelost moet zijn...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 16:07:
Als ik in de 'classic RTS camara mode' overzicht wil hebben en daarom uit zoom, en ik beweeg over de kaart in de demo, dan zakt mijn camarastandpunt, bijvoorbeeld als gevolg van een ravijn, soms enorm, waardoor ik het overzicht niet meer heb. Heb ik een optie om dit uit te zetten gemist?

En aan de 'GS camara mode' kan ik nog niet zo goed wennen (teveel andere RTS-spellen gespeeld ;) )

Maar als ik de hele tijd het overzicht mis, is dat wel een (en de enige) reden om het spel niet te kopen.
Klopt ... vooral bij die bruggen vond ik dat irritant met die turrets .. zakt ineenkeer je camera in het ravijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Nou mensen, hij is hier te koop voor een aardige prijs, deze website is ook zeer betrouwbaar.

http://gcshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
hij is ook te koop bij de dynabyte hoor! :) en uiteraard met 10% klantenkaartkorting!
Dus voor wie niet online wilt kopen maar lekker naar de winkel wilt gaan,... handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10 18:08
Ook bij de beter "webwinkels" is ie nu te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

>:) Dat niet alleen

Woensdag maar ff naar de Mediamarkt want hij is de moeite dus wel waard, klein stukje gespeeld en dat is een topper net als deel 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ topicstarter : Je plaatjes doen het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Woej net de full gespeeld .. ben nu @ level 3 en het is echt een super strak spel :9 Als ik hem niet met www.gamer.nl wil ga ik hem zeker kopen :9~

Kan alles vol open spelen hier en nog FPS van rond de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Timocos schreef op 22 juni 2004 @ 11:58:
Woej net de full gespeeld .. ben nu @ level 3 en het is echt een super strak spel :9 Als ik hem niet met www.gamer.nl wil ga ik hem zeker kopen :9~

.......
ik zin nie snappe B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik denk dat ie WIN bedoelt ipv WIL. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
-Skyhawk- schreef op 22 juni 2004 @ 15:37:
Ik denk dat ie WIN bedoelt ipv WIL. :?
Woops :X Idd bedoelde win :*)

/me typt soms te snel en maakt dan veel tiepvouten en niet correcte nederlandse zinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel nu ff een tijdje gespeeld, en het ziet er in de eerste plaats Grafisch echt super uit. Zeer veel details, dit kun je vooral goed zien met de inzoom mogelijkheden.

Daarnaast heeft het spel voor zo ver ik kan oordelen (missie 8 ) een goed verhaal en de gameplay doet veel denken aan C&C generals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Geweldig dit spel, ben nu wat verder maar ik hol morgen gelijk naar de mediamarkt. Prachtig dit, speelt heerlijk, bijna godelijk gewoon. Missie's zijn wat simpel, niet echt veel diepgang en het verhaal vind ik persoonlijk wat dun maar alleen vanwege de lol die je beleeft en de graphics, de lekkere gameplay moet je deze game echt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Is en blijft super mooi die attilerie _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/25B0IGE2S7M7/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
De eerste patch is er al :)
Ground Control(R) II: Operation Exodus -- Version 1.0.0.7 (Patch 1)

NEW FEATURES

- Added automatic content (map) download when joining a multiplayer server.

- Added Record & Replay of single player and multiplayer games.

- Added support for joining games from GameSpy Arcade.

- Added new in-game Slim GUI (enabled/disabled in the Visual Options menu).

- Added Super Slim GUI (only mouse + shortcuts enabled) by pressing F10 in-game. Press F10 twice to return to normal GUI.

- Added "map bookmarks". Press CTRL-F1..F8 to record a map position and press F1..F8 to move camera instantly to the position.

- Massgate(TM) player chat list is now sorted in alphabetical order.

- Added Massgate(TM) server list filter for Not full/Not empty.

- Added scorch marks.

- Added shorelines.

BUG FIXES

- Fixed a firewall problem where a patch file list could not be downloaded which made all menus disappear.

- Fixed bug with MP options. You cannot enter negative numbers in Score limit, Time limit, Starting AP and AP Gain any more.

- Fixed the progress bar so it can be hidden from script.

- Fixed bug: Unable to create a Massgate(TM) account if the font size is minimized.

- Added a limit of max 10 number of chat rooms per player.

- Changed so the game doesn't close if cd-key authentication fails. Returns to main menu instead.

- AI behavior improved.

- AI now uses support weapons NSA Radar and Viron Drop pods.

- AI now uses NSA Snipers properly.

- Fixed bug: Sometimes the Anti Missile System (AMS) did not stop single missiles/grenades.

- Fixed bug: View & weapon range circles now follow the terrain.

- Several other minor issues.

BALANCE CHANGES

GENERAL

- Maintenance model changed to reflect new unit maintenance values.

- All units now have different maintenance values.

- All battlefield units have Presence 1 (i.e. they will count towards no presence rule). Note that Deployable Structures do not count towards presence on the battlefield.

- Changed Viron Dropship armor from Exotic to Reinforced.

- Changed NSA Dropship armor from Exotic to Reinforced.

- Increased AP cost for Dropship weapon upgrades (NSA & VIRON).

NSA

- Rocket vehicle
- Decreased Anti Missile System (AMS)
- Increased weapon range

- Heavy Terradyne
- Decreased incoming damage multiplier (secondary mode)

- Combat Engineers
- Decreased healing rate for secondary mode
- Decreased healing rate for primary mode

- Mobile Artillery
- Decreased slot size
- Decreased AP Cost

- Assault APC
- Increased AP Cost
- Decreased Health
- Decreased auto cloud spawner damage per sec
- Decreased reload time for secondary shooter
- Increased rate of fire
- Added blast damage

- Transport Helidyne
- Increased Anti Missile System (AMS) efficiency (secondary mode)
- Increased speed in primary mode

- Light Helidyne
- Reduced view range

- Sentry gun
- Reduced reload time

VIRON

- Fighter Helidyne
- Increased dropship occupation
- Decreased missile damage

- Penetrator
- Decreased weapon damage (secondary mode)

- Missile Vehicle
- Decreased Anti Missile System (AMS)

- Great Corruptor
- Decreased health
- Decreased auto cloud spawner damage per sec

- Screamer Helidyne
- Changed damage type (primary)
- Increased weapon damage (primary)
http://www.gamershell.com...ndControl2Bv1.0.0.7.shtml

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Netjes :) ff kijken of ik nog tijd over heb om deze game te kopen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Ik krijg telkens een error:

Warning: AGP Acceleration is not enabled. It is highly recommended that you update your motherboard drivers or game performance may suffer.

Ik heb dus een ASUS P4PE Intel 845PE Chipset / Socket 478

Ik kan op de site van asus niks vinden over AGP Drivers of drivers die iets over AGP te maken hebben, help? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

W00T, heb GC 1 nooit gespeeld maar de full version van deel 2 is echt fijn!!! Mooie graphics, die niet teveel van je systeem eisen, camera is echt heerlijk, veel detail in het spel (het is gewoon eens leuk om de camera zo te zetten dat je de prachtig geanimeerde lucht kan zien) en de controls van de game zijn niet moeilijk te leren.

Weer een leuke rts naast Perimeter :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Notna schreef op 23 juni 2004 @ 21:36:
W00T, heb GC 1 nooit gespeeld maar de full version van deel 2 is echt fijn!!! Mooie graphics, die niet teveel van je systeem eisen, camera is echt heerlijk, veel detail in het spel (het is gewoon eens leuk om de camera zo te zetten dat je de prachtig geanimeerde lucht kan zien) en de controls van de game zijn niet moeilijk te leren.

Weer een leuke rts naast Perimeter :)
Stuk beter als Perimeter, die game was nog niet half zo mooi als deze en draaide bagger. Verders boeide de units van Perimeter niet waardoor de game snel saai werd. Bij deze game is het ook anders dan bij Perimeter, je hebt hier meer vrijheid, grotere mooiere levels leuk verhaal(wel wat dunnetjes) en het speeld heerlijk.

Zijn er trouwens al mensen die de Co-op optie hebben uitgetest? De MP lijkt me namelijk niet erg geweldig behalve de Co-op optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik vind de drop-in anders heerlijk, net zoals die in GC1 ook al was :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ADMK schreef op 23 juni 2004 @ 19:58:

Warning: AGP Acceleration is not enabled. It is highly recommended that you update your motherboard drivers or game performance may suffer.

Ik kan op de site van asus niks vinden over AGP Drivers of drivers die iets over AGP te maken hebben, help? ;(
is een optie in je bios geloof ik...

hebbem ook, bevalt goed, tof spel!

je moet alleen zo op je units letten, dat ze niet dood gaan, want je bent de lul als je units op zijn :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Steffy schreef op 24 juni 2004 @ 09:34:
[...]

Stuk beter als Perimeter, die game was nog niet half zo mooi als deze en draaide bagger. Verders boeide de units van Perimeter niet waardoor de game snel saai werd. Bij deze game is het ook anders dan bij Perimeter, je hebt hier meer vrijheid, grotere mooiere levels leuk verhaal(wel wat dunnetjes) en het speeld heerlijk.

Zijn er trouwens al mensen die de Co-op optie hebben uitgetest? De MP lijkt me namelijk niet erg geweldig behalve de Co-op optie.
Idd de multiplayer vind ik niet zo geweldig ( gedaan via netwerk )
Singleplayer is echt heftig :) I love the Attilerie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
TepelStreeltje schreef op 24 juni 2004 @ 11:54:
[...]

is een optie in je bios geloof ik...

hebbem ook, bevalt goed, tof spel!

je moet alleen zo op je units letten, dat ze niet dood gaan, want je bent de lul als je units op zijn :S
Waar ergens in de bios, kan hem nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10 18:35

immetjes

HIER is BERN-E

ADMK schreef op 23 juni 2004 @ 19:58:

Het zou kunnen dat de drivers voor je chipset niet goed of helemaal niet zijn geinstalleerd.
Je moet namelijk de goede drivers installeren voor je Intel 845PE Chipset zodat AGP werkt. Bij een i875 chipset moet je dit zelfs als eerste doen nadat je je besturingssysteem hebt geinstalleerd (ik weet niet of dit nodig is voor een i845PE chipset). Zie hier voor de utility: http://www.techspot.com/d...results/intel%20chipset/0

Mocht dit niet werken (je ziet nergens AGP-bus staan in je "Control Panel") dan is er gelukkig ook een andere manier die wel wat werk vergt maar wel werkt (ik heb het ook moeten doen met men i875. :( )
http://www.techsupportforum.com/computer/topic/7599-1.html

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Ik ben nu in dat sneeuw level waar je die kanonnen moet oppikken en die dropzone's moet innemen. Wat een prachtig level zeg. Leuk grafische trucjes zoals opwaaiende sneeuw, regenboog. Ziet er zeer netjes uit, prachtig gewoon feest voor het oog B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ruward schreef op 24 juni 2004 @ 13:29:
[...]

Het zou kunnen dat de drivers voor je chipset niet goed of helemaal niet zijn geinstalleerd.
Je moet namelijk de goede drivers installeren voor je Intel 845PE Chipset zodat AGP werkt. Bij een i875 chipset moet je dit zelfs als eerste doen nadat je je besturingssysteem hebt geinstalleerd (ik weet niet of dit nodig is voor een i845PE chipset). Zie hier voor de utility: http://www.techspot.com/d...results/intel%20chipset/0

Mocht dit niet werken (je ziet nergens AGP-bus staan in je "Control Panel") dan is er gelukkig ook een andere manier die wel wat werk vergt maar wel werkt (ik heb het ook moeten doen met men i875. :( )
http://www.techsupportforum.com/computer/topic/7599-1.html

Succes!
Yep, hij werkt :D Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, dit spel verdient meer aandacht!
Heerlijk spel, enige minpunt is de wat zwalkende camera zo her en der. Maar voor de rest, echt heerlijk. Grafisch meer dan top, lekker veel vrijheid, leuke units, leuk resource systeem, leuke missies, lekkere muziek en geluid, mooie omgevingen, veel terreinvoordeel, weer dat uitmaakt, veteransysteem dat echt uit maakt oftewel, wat mij betreft een toppertje (en dat na 4 missies :P).

Yep, erg geslaagd spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Net zoals GC1 is dit idd een toppertje IceStorm.. het enige jammere blijft gewoon dat het niet voor de 'massa' is en daardoor niet echt beroemd wordt en de erkenning krijgt die het verdient... daar staat wel tegenover dat het spel écht voor de gamer gemaakt is en dus niet al te makkelijk is :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/E7JUNG0222T5/picserver.jpeg

Woej lekkere battle. Veel Attilerie enzo :*) Btw dit is level 8 ofzo ... echt heftig maar lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 17:33

PoweRoy

funky!

nice :/
ben je bij het level waar je voor t eerst flameturrets tegenkomt wil je vandaag verder spelen zijn je saves kwijt :'(
savegames weg zomaar of door installen patch :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Net gespeeld op onze Beamer, prachtig gewoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
PoweRoy schreef op 26 juni 2004 @ 15:00:
nice :/
ben je bij het level waar je voor t eerst flameturrets tegenkomt wil je vandaag verder spelen zijn je saves kwijt :'(
savegames weg zomaar of door installen patch :?
Ik was in level 9 en sinds de patch moet ik ook overnieuw beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 04:39
Man, ben nu in level 5, maar wat een spannend spel zeg. :D Je moet echt oppassen wat je doet, want een unit verliezen maakt nogal veel uit (itt de meeste RTS games). Enige irritante vind ik de stemmetjes, íets meer variatie had van mij wel gemogen. Maar misschien komt dat ook omdat ik steeds met infantry speel en bijna geen andere mannetjes gebruik. :p

Ook de levels vind ik niet zo cool als in deel 1, daar had je echt woestijnen, bossen, jungles, etc. Hier is het voornamelijk stad, stad en nog eens stad (maarja, wie weet verandert dat nog na de 5e missie ;)). Maar, eerlijk is eerlijk, de lucht ziet er fantastisch uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Je krijgt duidelijk andere omgevingen ;)
Ik vind het een leuk spel, lekker pittig ook (of iig, mijn idee :P).

En ik lees net dat deel 1 nu GRATIS is te downloaden:
http://www.fileplanet.com/files/140000/142439.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ja, ik vind hem ook behoorlijk pittig. Het is geen spel wat je met twee vingers in je neus uitspeelt iig. Het is ook weer niet té moeilijk, dus wat mij betreft goed uitgebalanceerd.

Ben nu in level 7, sneeuwlevel met mobile artillery.. eerste 5 minuten beetje aangeklooid, was zeer snel dood. :p Wordt nog leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 Heerlijke game dit!
Lekker pittig, leuke sfeer en nog mooi ook. De actie is weliswaar minder vlot dan bij Star- / Warcraft maar het tactische aspect speelt een heel wat grotere rol.

Enige opmerking die ik kan verzinnen is de wat al te forse interface. Deeltje 1 had zo'n heerlijk slank display zodat je optimaal van de grafische pracht kon genieten. Iemand enig idee of er iets aan te doen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Wat ik jammer vind is dat je geen groepen kunt samen stellen, je moet nu steeds over de map scrollen om bij je groepje te komen, dan nog selecteren en dan pas orders geven. Beetje een gemis vind ik maar verders nog geen minpuntjes.

Die levels worden trouwens ook steeds mooier, zit nu op een planeet met moerassen en dichte wouden van struiken en bomen. Echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op 27 juni 2004 @ 14:19:
Wat ik jammer vind is dat je geen groepen kunt samen stellen, je moet nu steeds over de map scrollen om bij je groepje te komen, dan nog selecteren en dan pas orders geven. Beetje een gemis vind ik maar verders nog geen minpuntjes.

Die levels worden trouwens ook steeds mooier, zit nu op een planeet met moerassen en dichte wouden van struiken en bomen. Echt geweldig _/-\o_
??

Je kunt gewoon met control-1 tot control-0 groepen vormen hoor. Deze selecteer je dan met 1 tot 0 en je focussed ze door tweemaal het hun toegewezen groepnummer in te drukken.

Sigh. Theun moet leren typen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Steffy schreef op 27 juni 2004 @ 14:19:
Je kunt gewoon een groep units selecteren, dan CTRL+nummer doen. Dan 2x snel achterelkaar op dat nummer drukken om naar het groepje te gaan. Net als ik bijna elke andere RTS. Of bedoel je dat niet?

1 minuut te laat :(

[ Voor 3% gewijzigd door MrData op 27-06-2004 14:34 ]

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bovendien grote fan van de snipers dus ik race zo als een gek door de stadslevels heen

steeds in zo'n building hoppen en knallen maar, lok je ze naar je toe.. dan een afleiding met mijn tankjes en dan vallen mijn rocket infantry alles in de rug aan

zo dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Net met veel bloed, zweet, tranen en tijd door level 3 heen gekomen. Dat is het level waar je de beach eerst moet clearen en vervolgens de base moet capturen. Ik had eerst twee victory zones gecaptured, voordat ik door had dat er vlakbij een drop zone lag. :X Toen ik die drop zone eenmaal had, had ik 3500 credits te spenderen. :9

Toch jammer dat je in dat level geen medic kon droppen. Alleen een APC en een buggy. Uiteindelijk toch gelukt, nadat ik met twee forces de base flankte en nadat deze forces bijna dood waren, met 1 extra force over links aangevallen en toen won ik. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ja, dat is vet irritant, dat je je VL's en LZ's moet verdedigen. Vaak heb ik gewoon niet genoeg tankjes etc om er wat te laten staan (ja, oke, 3 ofzo, maar dan kan je ze net zo goed niet laten staan).

Ook minpuntje vind ik het constante "we're pinned down!" of "they're everywhere!" terwijl er maar 1 hostile unit is. Denk je dat je flink in de problemen zit, terwijl er bijna niks aan de hand is, werkt erg stressvol. Maar goed, ben nu eindelijk door level 7 heen (moeilijk level zeg, niet normaal), level 8 net 2 sec geprobeerd en was redelijk easy zo te zien.

Net ook met m'n broertje multiplayer geprobeerd, erg vet hoor. :) M'n broertje had echt dozijnen met helicopters en ik via de grond alles innemen. Erg lachen (co-op is niet zo leuk, moet je units 'afstaan' aan je medespeler, ipv dat ieders zijn eigen gang kan gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:D :P Lol, ik had de warez versie al geinstalleerd dus heb de moeite niet eens genomen om het boekje door te spitten, maar thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Thijs schreef op 27 juni 2004 @ 19:31:
Ja, dat is vet irritant, dat je je VL's en LZ's moet verdedigen. Vaak heb ik gewoon niet genoeg tankjes etc om er wat te laten staan (ja, oke, 3 ofzo, maar dan kan je ze net zo goed niet laten staan).

Ook minpuntje vind ik het constante "we're pinned down!" of "they're everywhere!" terwijl er maar 1 hostile unit is. Denk je dat je flink in de problemen zit, terwijl er bijna niks aan de hand is, werkt erg stressvol. Maar goed, ben nu eindelijk door level 7 heen (moeilijk level zeg, niet normaal), level 8 net 2 sec geprobeerd en was redelijk easy zo te zien.

Net ook met m'n broertje multiplayer geprobeerd, erg vet hoor. :) M'n broertje had echt dozijnen met helicopters en ik via de grond alles innemen. Erg lachen (co-op is niet zo leuk, moet je units 'afstaan' aan je medespeler, ipv dat ieders zijn eigen gang kan gaan).
VL's is denk ik niet zo moeilijk te verdedigen, gewoon een paar infantry in gebouwen proppen, 1 vliegtuig en klaar, als de VL wordt aangevallen dan stuur je een paar tankjes om te helpen. zo doe ik het iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
ADMK schreef op 27 juni 2004 @ 23:39:
[...]

VL's is denk ik niet zo moeilijk te verdedigen, gewoon een paar infantry in gebouwen proppen, 1 vliegtuig en klaar, als de VL wordt aangevallen dan stuur je een paar tankjes om te helpen. zo doe ik het iig :)
Mwah, maar bij missie 7 dus, heb je echt heel ver uit elkaar die LZ's. Daar moet je minimaal 8 man laten staan zowat wil je hem behouden. Maar goed, ben nu bij missie 11, hierna nog eentje en heb NSA campaign gehaald. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig spel, alleen ff de echte zien te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Thijs schreef op 27 juni 2004 @ 23:55:
Mwah, maar bij missie 7 dus, heb je echt heel ver uit elkaar die LZ's. Daar moet je minimaal 8 man laten staan zowat wil je hem behouden. Maar goed, ben nu bij missie 11, hierna nog eentje en heb NSA campaign gehaald. 8)
Hmm 12 missies maar? Wordt een raar einde gok ik zo :P Maar voor het moment heb ik nog genoeg moeite met level 12 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
IceStorm schreef op 28 juni 2004 @ 13:33:
[...]

Hmm 12 missies maar? Wordt een raar einde gok ik zo :P Maar voor het moment heb ik nog genoeg moeite met level 12 :).
Yep, bij multiplayer kan je 12 levels per side kiezen dus, neem aan dat Push de laatste is. :)

Hoe dan ook, zo net met mijn broertje dikke battles gehouden, check deze screenies maar eens (klik voor grote versie):

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/00t.jpg
Eerst begonnen we redelijk klein, dit was de opstelling...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/01t.jpg
En dit was de battle. :p

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/02t.jpg
Toen besloten we het maar groter aan te pakken. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/03t.jpg
PC werd er wel redelijk traag door though...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/05t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/06t.jpg
Je krijgt er wel een beetje een Troy gevoel bij. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/08t.jpg
En dan hier de showdown... helaas kon ik niet alles tegelijk naar voren sturen dus ging team voor team en werd dus ook best snel afgemaakt. :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/09t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/10t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/12t.jpg

Sorry voor de modemers. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Thijs op 28-06-2004 22:35 . Reden: even wat onboeiende screens eruit gehaald ivm screens verderop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:55
Vet! Tis idd een vet spel!
Maar als ik dat zie, moet ik eigenlijk ook wel een Rome Total War denken... :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hahaha heerlijk die battle ;) dat mag ik graag zien :P maar dan wat tactischer ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

>:) Moet nog wat zwaar geschud bij dan is het compleet. FF afspreken dat jullie op het zelfde moment op elkaar af stormen, geeft vast prachtig effect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Yep, waarschijnlijk vanavond een potje heli's vs rocket launchers. :) Artillery is eigenlijk ook wel supervet, misschien doen we dat ook wel erbij. :p Moeten we maar kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Level 6 vind ik al moeilijk :o

Daar moet je een nieuw special weapon door de stad heen loodsen, zonder de hulp van een dropship. Ik vind 't behoorlijk pittig. Misschien kwam het doordat ik m'n LZ weggaf, maar anders kwamen er net een shitload aan aliens. :o

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
PromWarMachine schreef op 28 juni 2004 @ 19:58:
Level 6 vind ik al moeilijk :o

Daar moet je een nieuw special weapon door de stad heen loodsen, zonder de hulp van een dropship. Ik vind 't behoorlijk pittig. Misschien kwam het doordat ik m'n LZ weggaf, maar anders kwamen er net een shitload aan aliens. :o
Die is juist vet makkelijk. Belangrijk hierbij is om SNEL te zijn en paar mannetjes in die turrets te zetten. Zoveel weerstand krijg je toch niet, dus je kan best rushen. ;)

Maar goed, ik heb level 12 gehaald en het is inderdaad de laatste missie. Het is zeker niet het einde van het verhaal, want bij de Viron campaign gaat het verhaal gewoon weer verder. Net even een missie geprobeerd, wel leuke stemmetjes hebben die Virons. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow vette screens als je bij sommige screens had gezegd dat het een fps was dan had ik je ook gelooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Check, meer screenies! :)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/14t.jpg
We hebben even wat met artillery geklooid...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/13t.jpg
Zoals je ziet ging het niet altijd even goed. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/17t.jpg
Verder volgens een leger aan heli's. >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/27t.jpg
De battle begint...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/28t.jpg
En eindigt in een chaos. :p

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/23t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/25t.jpg
En nog wat eye-candy. :)

Yep, kloten met 250.000 AP is leuk, heel leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
:9~ draait dat nog een beetje met zoveel units?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MrData schreef op 28 juni 2004 @ 22:41:
:9~ draait dat nog een beetje met zoveel units?
Ik zal eerlijk zijn: nee. :+ Bij de eerste battle met al die mannetjes kon ik m'n units niet eens meer fatsoenlijk bewegen (reageerde allemaal heeeeel traag) waardoor ik niet al m'n teams tegelijk naar voren kon bewegen.
Dit keer heb ik gewoon "RETURN FIRE ONLY" aangezet, m'n broertje alles snel op "FIRE AT WILL" en dan maar kijken wat er gebeurt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ligt het nu aan mij of is de computer veel moeilijker geworden sinds ik die patch geinstalleerd heb ?? Ik moest nu weer overnieuw beginnen door die patch en zit nu in het level waar de alliens landen maar ik krijg de ene aanval na de ander .. .kan niet eens fatsoenlijk een leger opbouwen of LZ's innemen ... en dit op normaal, wat me eerst super makkelijk afging :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Timocos schreef op 29 juni 2004 @ 12:19:
Ligt het nu aan mij of is de computer veel moeilijker geworden sinds ik die patch geinstalleerd heb ?? Ik moest nu weer overnieuw beginnen door die patch en zit nu in het level waar de alliens landen maar ik krijg de ene aanval na de ander .. .kan niet eens fatsoenlijk een leger opbouwen of LZ's innemen ... en dit op normaal, wat me eerst super makkelijk afging :/
Ze hadden de AI verbeterd in die patch als ik me niet vergis maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

spellen als dit zijn gewoon gemaakt voor écht gamers. Deel 1 was ook één van de meest doordachte spellen die ik ooit gespeeld had. Maar wat je zei theun over die interface da's wel waar. Deel 1 bood fabuleuze controle terwijl je zo ongeveer 95% van het scherm nog zag. Toch jammer dat dit 'gefixed' :? is .

[ Voor 4% gewijzigd door Glorificationer426 op 30-06-2004 19:17 . Reden: ...dirkkkkkkkk ! ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, ik zat nog niet bij level 12 maar pas bij 11 :P Heerlijk spel, enige grote minpunt vind ik de camera, die had van mij iets minder mogen zwalken op punten en (vooral) wat hoger mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Glorificationer schreef op 29 juni 2004 @ 23:23:
spellen als dit zijn gewoon gemaakt voor écht gamers. Deel 1 was ook één van de meest doordachte spellen die ik ooit gespeeld had. Maar wat je zei theun over die interface da's wel waar. Deel 1 bood fabuleuze controle terwijl je zo ongeveer 95% van het scherm nog zag. Toch jammer dat dit 'gefixed' :? is.
De nieuwe patch geeft je meer ruimte en overzicht op je scherm doordat je heel gemakkelijk je interface kan verkleinen... 1 van de pluspunten imo van de patch ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
/me Heeft exemplaar gewonnen bij www.gamer.nl
8) 8) :D

Gelukkig had ik hem nog niet gekocht ( zoals al eerder in dit topic staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 10:49:
/me Heeft exemplaar gewonnen bij www.gamer.nl
8) 8) :D

Gelukkig had ik hem nog niet gekocht ( zoals al eerder in dit topic staat
:( ik heb wel een soldner tshirt gewonnen :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10 10:47
Hint aan de mensen die moeilijk doen met de camera :P

Gewoon ctrl-c inrammen en je hebt de oude camera setting (gcI) weer trug. Vind ik momenteel fijner dan de standaard, maar dat komt voornamenlijk omdat mn middle mouse button nog niet goedstaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 30 juni 2004 @ 08:10:
[...]

De nieuwe patch geeft je meer ruimte en overzicht op je scherm doordat je heel gemakkelijk je interface kan verkleinen... 1 van de pluspunten imo van de patch ;)
Wow, dank je. Stom dat ik daar nog niet naar had gekeken B).

Werkt inderdaad perfect:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruyng/gc2/gcthumb.jpg

Pas wel op!
Patchen over een minder legale versie kan savegameverlies veroorzaken :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 20:42
Supergame! Echt hardstikke leuk en ziet er grafisch zeer netjes uit. Enig nadeel is de camera, bij sterke hoogteverschillen een pain in the ass.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

ADMK schreef op 30 juni 2004 @ 11:24:
[...]

:( ik heb wel een soldner tshirt gewonnen :9 :P
Ook wel cewl toch, je hebt altijd van die blauwe bakken waar je die wel in kwijt kunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Opzich wel geining spel, maar de camera draaing is klote, hij gaat van zelf de hele tijd inzoemen als je bergje op gaat, dat is best wel irritant..

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dat viel mij juist heel erg mee. De eerste berichten die ik hoorde waren alles behalve positief. Eenmaal gespeeld viel het mij echt mee. Net zoals bij Black & White. Het is ff wennen maar na een kwartier gaat het echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Steffy schreef op 30 juni 2004 @ 17:50:
Dat viel mij juist heel erg mee. De eerste berichten die ik hoorde waren alles behalve positief. Eenmaal gespeeld viel het mij echt mee. Net zoals bij Black & White. Het is ff wennen maar na een kwartier gaat het echt prima.
Hmm welke reviews heb jij dan gelezen ?? Op gamespot en pc gameplay heeft ie rond de 8.6 gehad ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de PCZone maar een 6-je ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 18:25:
Bij de PCZone maar een 6-je ofzo :(
Dat is dan ook de reden waarom ik geen PCZone lees, die zetten reviewers op genres waar ze helemaal niet van houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Timocos schreef op 30 juni 2004 @ 18:16:
[...]

Hmm welke reviews heb jij dan gelezen ?? Op gamespot en pc gameplay heeft ie rond de 8.6 gehad ... :9
:P Het ging om de camera, niet om de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mochten er nog mensen zijn die Ground Control 1 onder winxp spelen en problemen hebben met haperend geluid in de cutscenes, dan is hier, na ERG lang en veel zoeken, EINDELIJK de oplossing.

* Helaas is er wel wat aan de hand. Hoewel het een wat bijzondere situatie is qua 'gedogen', is er op de site waar je naar linkt meer te vinden behalve dit. Als je een bron kan geven dat de makers het gedogen en je een mirror kan regelen / maken, dan mag het *

Ik weet dat het een no cd crack is en volgens de GoT richtlijnen min of meer illegaal maar Massive entertainment (de makers van GC) gedogen zelf het gebruik van deze crack dus er is absoluut niets aan de hand.
Plak deze crack over je normale exe en het zaakje zou dan prima moeten werken .

Deze crack werkt ook met Dark Conspiracy al moest ik er zelf een stuk of vier keer van exe voor wisselen maar ja het mag wat moeite kosten.

wees me dankbaar please ik heb echt dagen en uren gezocht voordat ik er eindelijk achter kwam dat de oplossing niet in compatibility, sound of video issues lag, maar gewoon in de exe }:O

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 00:21 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op 01 juli 2004 @ 04:04:
mochten er nog mensen zijn die Ground Control 1 onder winxp spelen en problemen hebben met haperend geluid in de cutscenes, dan is hier, na ERG lang en veel zoeken, EINDELIJK de oplossing.

* Helaas is er wel wat aan de hand. Hoewel het een wat bijzondere situatie is qua 'gedogen', is er op de site waar je naar linkt meer te vinden behalve dit. Als je een bron kan geven dat de makers het gedogen en je een mirror kan regelen / maken, dan mag het *

Ik weet dat het een no cd crack is en volgens de GoT richtlijnen min of meer illegaal maar Massive entertainment (de makers van GC) gedogen zelf het gebruik van deze crack dus er is absoluut niets aan de hand.
Plak deze crack over je normale exe en het zaakje zou dan prima moeten werken.

Deze crack werkt ook met Dark Conspiracy al moest ik er zelf een stuk of vier keer van exe voor wisselen maar ja het mag wat moeite kosten.

wees me dankbaar please ik heb echt dagen en uren gezocht voordat ik er eindelijk achter kwam dat de oplossing niet in compatibility, sound of video issues lag, maar gewoon in de exe }:O
Woei, heel mooi!

Hartelijk dank voor deze tip; kan eindelijk weer fatsoenlijk aan de gang met het mijnsinziens nog betere origineel.
ps. nice nick DIRK B)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Im in stealth mode })

ben nu bij level7 van crayven is toch wel weer een schitterende sfeer hoor :9

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Full, maar wil neit connecten met massgate? En mijn Gamspy Arcade zit het spel niet ? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 08:36:
Ik heb nu de Full, maar wil neit connecten met massgate? En mijn Gamspy Arcade zit het spel niet ? iemand een idee?
All Seeying Eye mischien?

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wattes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ramon de Jesus schreef op 14 maart 2003 @ 23:29:
grrrrr wil ik net ff ground control 1 online spelen. Zijn m'n beide CD-keys al in gebruik! :(

En ja ze zijn beide origineel. Dit zuigt :(
Ik weet niet of iemand anders je al getipt heeft, maar je kunt GC legaal downloaden en zo een nieuwe key ontvangen. Zo kun je alsnog online spelen. :)
Neemt niet weg dat het behoorlijk shit is dat allebei je keys het niet doen...
DutchCommando schreef op 30 juni 2004 @ 19:54:
[...]

Dat is dan ook de reden waarom ik geen PCZone lees, die zetten reviewers op genres waar ze helemaal niet van houden...
Daardoor kijken ze misschien wel objectiever naar een game, of zie ik dat verkeerd?
Overigens zegt een eindcijfer niet veel vind ik. Kijk naar de beargumentering van een reviewer (waarom geeft hij dat cijfer?) en je weet veel meer.
The All-Seeing Eye :)

[ Voor 38% gewijzigd door Thanatos op 02-07-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:12:
[...]

Die ziet het spel ook niet :X
gewoon toevoegen. als ie het niet ziet kan je via File >> Setup Wizard spellen toevoegen die ASE niet vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ook niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Thanatos schreef op 02 juli 2004 @ 13:41:
[...]

[...]

Daardoor kijken ze misschien wel objectiever naar een game, of zie ik dat verkeerd?
[...]
nah iemand die veelvuldig RTSes reviewed en er kennis van heeft kan een RTS beter vergelijken met andere games in het genre. iemand die een RTS reviewet en liever andere spellen speelt zal weinig kennis over rts games beschikken.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Uitgespeeld, leuk einde in die laatste missie's, totaal niet verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt 1 van jullie ook al via internet? Bij mij werkt het ***** nog steeds niet :X ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Heb'm ook uitgespeelt en ze mogen van mij deze game echt gaan verfilmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:24

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

eindelijk heb ik de game. omg praise the Lord _/-\o_ .
een geweldige game :D, ook al heb ik maar de tutorial sectie uitgespeeld :p. Maar GC was al own-age :9 en tot nu toe GC2 ook :9

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coole game, hoewel ik blijf kloten met de camara :(

Maar nu zit ik vast bij het level 5 of 6 van de virons, genaamd 'long distance call', ik moet een lz veroveren, maar ze blijven maar komen met veel wagentjes, en ik heb maar een paar man tot mijn beschikking gekregen. Aargh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

bestuur je de camera wel met hotkeys? beste is om WASD te gebruiken

(@DiscWout) omg

Pagina: 1 2 Laatste