Overview
Game Features
[center]Screenshots[/]
|
[ Voor 223% gewijzigd door XWB op 24-06-2004 12:36 ]
Overview
Game Features
[center]Screenshots[/]
|
[ Voor 223% gewijzigd door XWB op 24-06-2004 12:36 ]
[ Voor 42% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-03-2003 12:14 ]
Icons are overrated
[ Voor 34% gewijzigd door SD5k op 28-02-2003 21:20 ]
Verwijderd
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
de effecten waren wel zo meesterlijk heh! vooral van die tanks die mortieren schoten... kon je mooi die granaten volgen totdat ze insloegen... geweldig was datVerwijderd schreef op 28 February 2003 @ 21:36:
Idd. Deel 1 kwam uit in 2000 en had tot aan .. ehm, welk spel eigenlijk. .. Emperor: bfd denk ik ... De beste graphics in een RTS ooit. Gameplay met verhaal was ook grandioos en met de uitbreiding heb ik nog even extra genoten.. Hopen dat ik nog een keer aan wat nieuwe hardware kan komen want GC 1 moest ik destijds spelen op een TNT2m64 en da's nogal jammer ntlk.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Jah. Ik vond die marines zo tof. Die kleine, robotachtige gastjes die dan die mortieren slingerden.. Schitterend... En die Artillerie ... Elke persoon die ik die artillery geshowd had in 32 bit kleur, was onder de indruk. Mooi was ook het detail van de tanks; onwijs gedetailleerd en dan de fysics... Zag bijvoorbeeld de terugslag van de lopen van de terradynes... En dan met camera follow mode een luchtgevecht volgen....Thelema schreef op 28 februari 2003 @ 21:50:
[...]
de effecten waren wel zo meesterlijk heh! vooral van die tanks die mortieren schoten... kon je mooi die granaten volgen totdat ze insloegen... geweldig was dat
The devil is in the details.
Verwijderd
Heb je het eerste deel wel eens gespeeld? Ik vind namelijk dat het één van de weinige 3D RTS spellen is, die fantastische graphics koppelt aan een zeer goed overzicht.MaRc0 schreef op 14 March 2003 @ 17:40:
Dat ziet er erg mooi uit, zeker voor een RTS. Ground Control 1 vond ik best leuk, maar toch hou ik meer van een basis bouwen enzo.
En het lijkt me niet echt handig om alles te besturen vanuit de positie waarin de screenshots zijn gemaakt, zo zie je wel mooi de graphics, maar je hebt totaal geen overzicht
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
mmm, ik heb hier nog een key liggen (orgineel) . Ik heb toch geen tijd om online te spelen, dus als je ff je mail geeft, dan mag je hem wel ff lenen. Ik weet hem trouwens ook uit mijn hoofdTampie schreef op 14 March 2003 @ 23:29:
grrrrr wil ik net ff ground control 1 online spelen. Zijn m'n beide CD-keys al in gebruik!
En ja ze zijn beide origineel. Dit zuigt
Verwijderd
Verwijderd
staat dat er dan
Verwijderd
Verwijderd
Het is ook wel een lompe vraag hoor: 'is dit weer een c&c kloon?' En het suggereert idd wel het één en ander maar goed, ja het is een c&c kloon want je bestuurt alles met de muis. En je hebt mannetjes die je infanterie noemt en je hebt tankjes en je hebt een slechterik als in de vorm van Kane dus ja, dit is een rasechte c&c kloonCrash-Override schreef op 15 March 2003 @ 17:55:
[...]
staat dat er dan
leer eens lezen voordat je gaat blaten
ik vroeg dit omdat je ook allemaal tankjes, en artillerie units ziet op de screens
en ik vroeg me daardoor dus af of dit ongeveer dezelfde besturings had als C&C,
of de gameplay er op leek
dit vroeg ik dus omdat ik het spel, zowel deel 1 als deze nieuwe, totaal niet ken
Je moet 't zo zien, jij ben de captain. Je bestuurd alles wat los en vast zit. Maar je kunt zelf ook actief aan 't spel deel nemen, door in een voertuit te stappen. Gewoon helemaal in 3d. Ik vind het een beetje iets weg hebben van C&C Renegade [ of vinden jullie dat dit toch heeeel anders isVerwijderd schreef op 15 March 2003 @ 18:48:
[...]
Het is ook wel een lompe vraag hoor: 'is dit weer een c&c kloon?' En het suggereert idd wel het één en ander maar goed, ja het is een c&c kloon want je bestuurt alles met de muis. En je hebt mannetjes die je infanterie noemt en je hebt tankjes en je hebt een slechterik als in de vorm van Kane dus ja, dit is een rasechte c&c kloon
Verwijderd
machines had dit ook alScarecrow schreef op 15 maart 2003 @ 19:02:
[...]
Je moet 't zo zien, jij ben de captain. Je bestuurd alles wat los en vast zit. Maar je kunt zelf ook actief aan 't spel deel nemen, door in een voertuit te stappen. Gewoon helemaal in 3d. Ik vind het een beetje iets weg hebben van C&C Renegade [ of vinden jullie dat dit toch heeeel anders is]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
kijk, dat is nu tenminste bruikbare infoScarecrow schreef op 15 March 2003 @ 19:02:
[...]
Je moet 't zo zien, jij ben de captain. Je bestuurd alles wat los en vast zit. Maar je kunt zelf ook actief aan 't spel deel nemen, door in een voertuit te stappen. Gewoon helemaal in 3d. Ik vind het een beetje iets weg hebben van C&C Renegade [ of vinden jullie dat dit toch heeeel anders is]
Verwijderd
Euhm... mijn post was ironieScarecrow schreef op 15 March 2003 @ 19:02:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Cybersijp op 17-03-2003 00:46 . Reden: damn typo's >:) ]
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Deze plek is te koop.
Verwijderd
helemaal zelf overgetikt!- Pentium 200 with Direct3D accelerator card or Pentium II 233 without 3D accelerator card
- 32 MB RAM
- 250 MB HD SPace
- 4x CD-rom or better
- 4 MB videocard or better
- DirectX 7.0a
- Windows 95/98
- Windows compatible sound device
- Mouse and Keyboard
Verwijderd
Verwijderd
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
oh nee!!!!!Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 06:57:
kijk is goed naar rechtsonder, de tank staat met 1 poot van de grond af
Verwijderd
Ja, kloon klinkt erg positief, en nee ik lees nooit voordat ik blaatCrash-Override schreef op 15 March 2003 @ 17:55:
[...]
staat dat er dan
leer eens lezen voordat je gaat blaten
ik vroeg dit omdat je ook allemaal tankjes, en artillerie units ziet op de screens
en ik vroeg me daardoor dus af of dit ongeveer dezelfde besturings had als C&C,
of de gameplay er op leek
dit vroeg ik dus omdat ik het spel, zowel deel 1 als deze nieuwe, totaal niet ken
[ Voor 78% gewijzigd door XWB op 06-03-2004 14:04 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 07:54 ]
Verwijderd
Verwijderd

The devil is in the details.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
beter een goed praktisch gejatte HUD dan een zelf verzonnen slechte
Verwijderd
Verwijderd
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=12923Op 25 mei zal de Ground Control 2: Operation Exodus demo eindelijk worden gereleased! De demo zal 2 tutorial missies en 1 campaign missie bevatten en hij zal zo'n 196 MB wegen. Er is wel één nadeel aan verbonden: de demo wordt eerst exclusief bij Gamespot DLX aangeboden...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:29 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Naja eerst door gamespot en paar uur later door de andere gratis servers .. dus zo'n probleem vind ik het niet
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
OEH, dank je!bAdmuTs schreef op 25 mei 2004 @ 10:21:
De demo van ground control 2 is nu te downloaden, heb hem net gedownload en ga het zo is proberen.
worthplaying
filefront
gamershell
fz
fileprovider
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik zag hem laatst in de budget boxjes van de dixons staan.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 11:29:
heh, wat mooi dat ik dit topic opeens zie. ik ben al een tijdje op zoek naar gc 1, maar kan em nergens vinden. iemand enig id waar ik hem kan bestellen?
:x
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door PromWarMachine op 26-05-2004 01:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www.gamer.nl/nieuws/22358De eerste Ground Control dateert alweer uit de vorige eeuw, maar zal de meeste strategiefans nog steeds warme herinneringen bezorgen. Het spel had een gebalanceerde en verslavende gameplay en wist verschillende prijzen in de wacht te slepen. Of het tweede deel, Ground Control 2: Operation Exodus, net zo succesvol zal zijn, kun je binnenkort zelf uitvinden, want het spel is gold gegaan en zou 25 juni in de winkels moeten liggen. Meer info over Ground Control 2 vind je op de officiele site.
Deze plek is te koop.
Heb hem net zelfs al zien liggen bij de Free Record Shop
ik ookTimocos schreef op 16 juni 2004 @ 16:27:
[...]
Heb hem net zelfs al zien liggen bij de Free Record ShopWilde hem kopen alleen had geen geld
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq