[WinXP] Volumenaam van CD-Rom verandert niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Als ik een CD uit mijn CD-Rom speler of brander haal, blijft de volumenaam van die CD gewoon in mijn verkenner staan, ook als ik er een andere CD instop of zelfs de computer opnieuw opstart.
Als ik dan op die drive klik krijg ik wel gewoon de inhoud te zien van de nieuwe CD.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb ook Daemon-Tools geïnstalleerd (3.29), maar volgens mij deed XP dit ook al voor ik die erop zette.

Wat heb ik al geprobeerd: Autoplay aan/uit, GoT/Google/MS search, XP herinstalleren (leek eerst goed te gaan maar later had ik dit toch weer). D-Tools de- en herinstalleren

Verwijderd

Auto Insert Notification weer aanzetten in je apparaatbeheer bij eigenschappen van je CD-ROM speler, helpt dat?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je bent inderdaad niet bepaald de enige die het gevraagd heeft,
[rml][ WinXP] Naam van vorige CD-Rom blijft staan...[/rml]
[rml][ XP] refreshen van CDROM-speler werkt niet[/rml]
en de links in cdrom speler onthoud cds

Inderdaad wordt meestal de opties gegeven die je al had geprobeerd, als enige extra tip zag ik zo snel je aspi drivers opnieuw installeren (zie ook de SA of WOS FAQ). Proberen kan iig. geen kwaad denk ik :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gwystyl
  • Laatst online: 23:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Hmm inderdaad al vaker gevraagd. Heb ik waarschijnlijk de verkeerde zoekwoorden bebruikt. De tip van Silverstar werkt in ieder geval, ik had met Tweakui autoplay voor CD's en DVD's uitgezet. Nu die weer aanstaat verandert mijn CD-Rom weer vrolijk van volumenaam.
Zoals al eerder voorgesteld: is dit misschien een item voor de XP FAQ?

In ieder geval bedankt....

Verwijderd

gwystyl schreef op 26 februari 2003 @ 12:09:
Zoals al eerder voorgesteld: is dit misschien een item voor de XP FAQ?
Dat denk ik wel, het komt immers vaak voor. Ik zal het even doorgeven :)
In ieder geval bedankt....
Graag gedaan hoor :P