Als ik bv nadat ik xp heb opgestart, een cd-rom inplaats zie je dan naam van cd he (deze computer). Dus ik haal cd eruit en plaats nieuwe in ofzo. Maar dan blijft naam van vorige cd staan.
ja, tis precies alleen maar te herstellen als ik reboot...
tis nie echt een groot probleem, maar toch heb ik het nie graag
tis nie echt een groot probleem, maar toch heb ik het nie graag
Staat autorun uit?
En als je een nieuwe cd er in hebt gestopt, en je opent de cd in explorer, verandert dan wel de naam? of blijft de naam van de vorige cd staan en krijg je wel de bestanden van de nieuwe cd te zien
En als je een nieuwe cd er in hebt gestopt, en je opent de cd in explorer, verandert dan wel de naam? of blijft de naam van de vorige cd staan en krijg je wel de bestanden van de nieuwe cd te zien
Choose life
Verwijderd
Win2k/XP gebruiken IIS/PWS om alle weergaven te renderen.
Dus ook de pictogrammetjes in explorer.
Als het goed is update'ie em wel, alleen niet als je op F5 drukt.
Het zal wel ergens een regkey zijn, ik ben ook zeer benieuwd.
Ik heb er dus ook last van. Alleen ververst'ie zich zelf wel. Niet als ik op F5 druk, maar altijd op z'n eigen tempo. Ik zou die waarde graag wat omlaag hebben.
Dus ook de pictogrammetjes in explorer.
Als het goed is update'ie em wel, alleen niet als je op F5 drukt.
Het zal wel ergens een regkey zijn, ik ben ook zeer benieuwd.
Ik heb er dus ook last van. Alleen ververst'ie zich zelf wel. Niet als ik op F5 druk, maar altijd op z'n eigen tempo. Ik zou die waarde graag wat omlaag hebben.
ja zo is het, als ik nieuw cd instop staat naam er nog van vorige cd, maar als ik dan langs openen doe zie ik wel files staan van op nieuw cd. en autorun van cd's wil precieso ook nie werken. f5 heb ik ook geprobeertOp zondag 19 mei 2002 13:29 schreef E-Rick het volgende:
Staat autorun uit?
zeker een sanyo cdrom speler
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
roflOp zondag 19 mei 2002 13:36 schreef Tobiaz het volgende:
nee, tis met beide cd-rom spelers dat ik het tegenkom.
Verwijderd
Dit heeft niks te maken met de cd-speler maar met de instellingen van windows (niet alleen XP overigens).Op zondag 19 mei 2002 13:36 schreef Tobiaz het volgende:
Als iemand hier een tip voor heeft, dan hoor ik dat ook graag
/edit
Had nog niet eens de kwinkslag met de naam van de topicstarter gezien
he dit probje heb ik ook met mn aopen writer. wat je ook doet (refreshen mét en zonder cd in de drive) dezelfde naam blijft staan
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
idd, leuk is iets anders...Op maandag 20 mei 2002 10:57 schreef BaRF het volgende:
he dit probje heb ik ook met mn aopen writer. wat je ook doet (refreshen mét en zonder cd in de drive) dezelfde naam blijft staan
maar als gij der iet op gevonden hebt, laat het me dan weten he.
nog geen succes? dit is vervelend namelijk
Jah... ik heb het ook... best vervelend.Op donderdag 30 mei 2002 07:42 schreef BaRF het volgende:
nog geen succes? dit is vervelend namelijk
D'r zullen toch wel mensen zijn die dit hebben opgelost
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
dis misschien wel iets voor in de faq? En dan als oplossing: zoek zelf en geef ons het antwoord
Ik heb het zelf ook... ach boeie.. ik weet welke CD er in zit..
Er staat nu al bij mij een week GTA III cd 2 in "My Computer"
Er staat nu al bij mij een week GTA III cd 2 in "My Computer"
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Same here, al heb ik nog geen oplossing gevonden
Soms is 't behoorlijk irri idd.
Heb hetzelfde probleem, even met google gezocht :
Ka iemand dit even testen ? Zit nu op werk, geen XP.....regedit
Hkey_local_machines/system/currentcontrolset/services/cdrom
autorun should be set to 1.
Enabling Autorun on the CD properties alone does NOT work!
Whatever
Verwijderd
Ik HAD het hier ook.
Thuis en op het werk (2 compleet verschillende merken, bovendien is de ene een DVD en de andere CD).
Ik heb de bovenstaande regedit verandering gedaan en het werkt nu!!! (misschien wel eerst ff rebooten)
Bedankt sjis!
Ohja. Hendrik, nee geen F5 probleem (zo'n
ben ik nou ook weer niet) Zelfs als je reboot bleef de oude naam, logo en zelfs verwijzingen in de autorun staan.
Thuis en op het werk (2 compleet verschillende merken, bovendien is de ene een DVD en de andere CD).
Ik heb de bovenstaande regedit verandering gedaan en het werkt nu!!! (misschien wel eerst ff rebooten)
Bedankt sjis!
Ohja. Hendrik, nee geen F5 probleem (zo'n
P4 hier, same problemOp donderdag 30 mei 2002 14:31 schreef Bombonsito het volgende:
AMD procesors?
eens kijken wat M$ te melden heeft
Pagina: 1