Toon posts:

Registry keys in Win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me boekje kwijt van het spel Red Alert 2, en dus ook mijn serial key.

nu heb ik als oplossing bedacht proberen het serial number uit me registry te halen, volkomen legaal toch?

En ik heb wel wat verstand hiervan dus heb ik hem ook al gevonden, het enige probleem is dat hij gescrambled of encoded is ofzo, wel de juiste hoeveelheid getallen, maar niet de juiste getallen.

Nu is mijn vraag dus is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld met behulp van een programmatje deze serie van getallen wel juist uit te lezen zodat ik me eigen serial number kan gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
kom op is er niemand slim genoeg om hierop een antwoord te geven?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

het lijkt me dat dit niet echt mogelijk is.
je moet namelijk weten welke encryptie methode gebruikt is.
zolang je dat niet weet kan je er niets mee.
dat wordt dus google gebruiken, misschien dat je er nog iets over kan vinden.

ohja, een kick na 12 minuten is wel heel overbodig.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Wie zegt dat jouw key wel in de regestry voor komt? Volgens mij is dat veel te makkelijk...
En je mag ook wel iets meer geduld uit oefenen, je kickt je topic al binnnen 12 minuten! Volgens de regels mag je pas na 24 uur je topic kicken.

The devil is in the details.

• Remy
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat we ook niet op prijs stellen:
- Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.

De FAQ lezen is misschien een idee voor jou ;) verder ga ik hier niet op reageren, ik zie net dat ie al in SeM staat...

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het kicken, maar ben nieuw hier kende die regel nog niet.
En ik heb de faq wel gedeeltelijk gelezen en ook al gezocht op google en wat is SeM? (praat alsjeblieft niet in afkortingen)

En MaRc0 ik weet zeker dat dat de serial number key reeks is, gedeeltelijk weet ik dit doordat er serial voor staat, en gedeeltelijk omdat in dezelfe dir ook C&C generals staat waarvan het serial number trouwens niet geencrypted is :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
SeM is Schop een Modje, een forumdeel bijna helemaal onderaan. Daar worden topics gemeld die niet (helemaal) volgens de regels zijn.
En als zo'n key gecoded is hebben ze dat zo gedaan dat normaal gesproken de code niet te kraken is, je kan beter je boekje opzoeken ;)

The devil is in the details.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zeker weten dat je key niet ergens in je register staat? Ik vind een gescrambelde key eigenlijk niet echt logisch (en bijv Generals heeft hem ook nog 'gewoon' in je registry staan.

Verwijderd

of contact opnemen met westwood/EA Pacific

Verwijderd

Topicstarter
Maar MaRc0 dat slaat toch nergens op, ik kan wel cd-keys lezen van bijv Generals maar niet van Fifa2001, tiberian sun, of Red Alert 2.

En over dat boekje dat heb ik gewoon eeeecht niet meer, heb het hele huis overhoop gehaald, ik heb zelf wat oude vrienden/vijanden gebeld over het boekje, tis gewoon verdwenen.

Zal het vast en zeker wel weer over 3 jaar terugvinden onder de gootsteen ofzo maar ondertussen wil ik graag ook kunnen spelen met me eigen cd-key legaal moet toch kunnen?

En IceStorm ik weet bijna 99% zeker dat deze gescrambelde code de cd-key moet zijn omdat hij even lang is als de cd-key en omdat er Serial voor staat.

En Hiro Shima dit ga ik waarschijnlijk ook doen, maar alleen als het me enige keuze is, kost me namelijk pokke veel geld je belt naar een centraal punt (Engeland ofzo) en de telefoonkosten worden niet vergoed (ja ik heb me research gedaan).

Verwijderd

Topicstarter
brrrrr

• Remy
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

maar ben nieuw hier kende die regel nog niet....
Dat is geen excuus, 'ik ben nieuw', daar is juist de FAQ voor...
brrrrr
5 posts in totaal, waarvan 2 nutteloos, en 3 in een grijs gebied. Als je serieus genomen wil worden, dan zou ik het volgende laten:

- je topic binnen 24 uur kicken.
- onzinposts brrrrr om je topic 'hot' te houden.

Als je je boekje kwijt bent, dan is't pech, eigen schuld. Als je zelf niet uit die serial kan komen die vanuit de registry komt, dan zal je gewoon dat nummer in Engeland moeten bellen dat jij noemt. Sorry dat ik zo 'grof' reageer, maar zoals in de FAQ staat, en sommigen in hun sig. hebben staan:

Het is hier geen Helpdesk!

Doe alsjeblieft eerst zelf wat moeite, je zal zien dat dat heus wel lukt, en dat je er meer voldoening van hebt als je het zelf uit hebt gezocht.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ok je hebt gelijk, ik zal dat nummer wel bellen.

En nog sorry voor dat brrrrr, dat was een collega van me werk die grappig probeerde te zijn.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:12

Tys

de registry-key is zeker niet gescrambled, ik heb geen idee wat de volgorde is, maar de key is met een (geen idee welk) hexidecimaal getal vermenigvuldigd, dus suc6 ;)

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Pagina: 1