Toon posts:

3C905B-TX

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
3Com 10/100 Mbit
3C905B-TX

Onder W2K werkt deze kaart perfect...

Nu heb ik WinXP geinstalleerd en houd de kaart het voor gezien.. :'(

Iemand een idee om deze kaart onder WinXp aan de praat te krijgen, is dit een standaardfout of heb ik pech???

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
standaardvraag: heb je op de site van 3com al de nieuwste drivers gedownload?

Maak je eigen poll

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Drivers van XP moeten gewoon werken, heb hier ook zo'n kaartje gehad.
- Ander PCI slot proberen?
- PCI opties BIOS gecheckt?
- Drivers 3Com geprobeerd?
- Geprobeerd de kaart op een IRQ te krijgen zodat ie niet deelt met andere apparaten?

[ Voor 24% gewijzigd door roelio op 26-02-2003 08:48 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Welkom!

Leuk dat je ook bij Gathering of Tweakers bent gekomen. Als je hier op een forum wil overleven heb ik een paar tipjes voor je.

Lees ten eerste eens de algemene FAQ door, dan weet je wat wij van jou verwachten, en wat je daar allemaal wel niet voor terugkrijgt lijkt me duidelijk. Staan ook nog wat tips en tricks in die ik hier niet allemaal kan opnoemen, maar ééntje leek me wel handig, aangezien die nu van toepassing is: Help Help!!!!!!!

Als je een vraag hebt over een onderwerp, in dit geval over een netwerk, zoek je eerst het juiste forum op. Dát is je al gelukt :) Maar als je daar aangekomen bent, is het vóór je begint te posten aan te raden om eerst de FAQ van dat forum nog eens door te bladeren. Dat is in dit geval de [rml][ old] FAQ Network Troubleshooting[/rml].

Daarnaast kijk je even met de search of de vraag die jij wil stellen toevallig niet al een aantal keer voorbij is gekomen. If so: lees de informatie die je dan vind eens door, dan heb je het antwoord al gevonden, en voorkom je irritatie bij de overige forumbezoekers, die een dergelijke vraag al duizende keren voorbij hebben zien komen.

Ik hoop dat je een leuke tijd op het forum tegemoet gaat! Succes!

Mocht je nog niet helemaal duidelijk zijn wat er mis is met je topicstart, zal ik hier even de puntjes behandelen :

- Het hoge 'help help' gehalte in je titel/topic
- Totaal onduidelijke topictitel
- Er staat niets vermeld over de eventuele oplossingen, die je met de search/google gevonden hebt, en waarom ze niet zouden werken
- Heb je al in de manual gekeken ?

Hier even een linkje maar de algemene FAQ met wat handige info : Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.