Toon posts:

[ASP] ticks and timeout?? (agian...sorry)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik heb een vraagje voor jullie. Jullie kennen practisch allemaal planetarion wel en aanverwanten. Die werken met ticks. Om het uur wordt er een bepaalde functie gestart om bepaalde dingen te berekenen.

Nu heb ik iets soortgelijks nodig, Ik wil mijn website om de 5min een XML file >aten maken. Die xml file maken is zelf geen probleem. Wel zoek ik iets om die >functie te triggeren...
Dus Hoe kan je met ASP (of desnoods PHP) om een bepaalde tijd iets te laten doen? Het is een windows 2000 server, met asp, php en .net support. En ik wil geen client side oplossing ;)

heel hartelijk bedankt op voorhand !!!!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Welkom op GoT, lees de FAQ eens door, daar staat nuttige info in :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
in je script kijken hoe lang sinds de vorige actie is verlopen?

cronjobs?

[ Voor 0% gewijzigd door HunterPro op 25-02-2003 23:48 . Reden: /me zwaait naar #devschuur ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Ik heb deze vraag vaker gesloten.

Het antwoord valt dus op GOT te vinden, bovendien heb je niet echt vertelt wat je al heb geprobeerd en wat nog niet.

Lees ook vooral even het volgende door: Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

cronjobs hebben weinig met Windows 2000 server te maken, though ;)

Zoek gewoon even simpelweg op de scheduler van windows. 't Lijkt me allesbehalve lastig om dit voor elkaar te boxen op een windows bak. Verder heeft het minder met Programmeren te maken dan met Windows server administration, of hoe je dat ook maar wilt noemen, dus hier in P&W hoort het iig niet thuis.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.