Ik heb hier een SBLive! Value 1024 met daaraan een Altec Lansing ADA 885. Deze heeft altijd perfect gewerkt, maar sinds een paar dagen doet mijn geluid het niet meer. Er heeft geen verandering van drivers of upgrades plaatsgevonden dus dat kan de oorzaak al niet zijn. Om dit nog eens te versterken heb ik 3 sets drivers geprobeerd voor mijn SBLive! die alle 3 niet werken.
Achterop de subwoofer van de Altec Lansing ADA 885 bevind zich een knop genaamd "Diagnostic". Als ik deze indruk voert de subwoofer een test uit om te kijken of de boxen werken. Deze test werkt perfect, ik hoor uit iedere box en uit de subwoofer de test-piepjes. Maar als ik geluid via de PC wil afspelen hoor ik niets. Naar mijn idee kan het dus alleen maar liggen aan het kabeltje tussen de subwoofer en de geluidskaart, of aan de geluidskaart.
Enige suggesties hoe dit te fixen valt?
Achterop de subwoofer van de Altec Lansing ADA 885 bevind zich een knop genaamd "Diagnostic". Als ik deze indruk voert de subwoofer een test uit om te kijken of de boxen werken. Deze test werkt perfect, ik hoor uit iedere box en uit de subwoofer de test-piepjes. Maar als ik geluid via de PC wil afspelen hoor ik niets. Naar mijn idee kan het dus alleen maar liggen aan het kabeltje tussen de subwoofer en de geluidskaart, of aan de geluidskaart.
Enige suggesties hoe dit te fixen valt?