Toon posts:

Videokaart geeft verkeerde kleuren weer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Mijn VGA kaart, een GeForce MX440, geeft verkeerde kleuren weer... in windows niet maar met filmpies...
Ik heb een Trust Spacecam 100, en als ik daarmee een filmpie maak, dan wordt mijn rode stoeltje op mijn kamer de kleur blauw als ik het filmpie afspeel... Bij andere mensen is dit gewoon rood..

Hoe komt dit ?? en vooral : hoe kan ik dit oplossen ?? system specs vind je onderaan..

[edit]
een linkje naar mijn andere topic (ik dacht eerst dat het de webcam was) http://gathering.tweakers...message/17115577#17115577

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 17:35 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ah, daar is hij weer.....Beeldschermeigenschappen, GeForce schermpje, Overlay controls, daar de Hue-slider.

BTW...het is niet echt wenselijk om een 2e topic te openen over hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Hue slider ?? wtf, bedoel je verzadiging ofzo ? ik zie nix met HUE... linkje naar bekender topic ??

• MissingDog
  • Niet online
in het NL heet het 'Tint', linkje naar bekender topic? je eigen spacecam topic?

[ Voor 96% gewijzigd door MissingDog op 25-02-2003 17:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb tint helemaal naar links gezet en verzadiging op 100% gelaten... nu geeft ie het best goed weer... ik wist hier helemala nix van dit probleem want ik ben door een verhuizing 2 maanden van GoT afgeweest :(
Ik kloot hier wel ff verder mee...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, leuk... nu heb ik die instelling... draai ik filmpie van een VW-TwinVR6.. blauwe auto van origine... tadaaa, wordt alles rood... whaha, ik wordt hier ziek van... ff de drivers er vanaf gooien en andere erop smijten :P

• MissingDog
  • Niet online
succes :)
Pagina: 1