Toon posts:

SPacecam 100, rood wordt blauw :|

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Huh, dit is echt raar.. ik heb een Trust Spacecam 100... die draait op windows XP via USB poort....
NU neem ik op met Windows Movie Maker en nu wordt mijn rode stoeltje blauw en de rode dakpannen ook blauw/grijsachtig !! ook mijn witte shirt wordt geelachtig...

Hoe komt dit ??

[edit]
Ik heb de nieuwste drivers....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 17:06 ]

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

je hebt de nieuwste drivers, maar ook een trust, dat heft elkaar op, gewoon een crappy ccd. Als er nog garantie op zit terug gaan, en anders heb je denk ik pech gehad...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met "ccd" atgast ??

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ik bedoel het gedeelte dat de lichtinput omzet naar een digitaal plaatje, vergelijk het maar een beetje met het filmrolletje

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
In de format of source properties moet je eens kijken of de 'hue' slider wel goed staat, dit lijkt mij een kleurshift die daarmee wel op te lossen is.

Verwijderd

Topicstarter
huh... ik heb in de instellingen gekloot maar geen effect.. als ik opneem laat ie gewoon rood zien, maar zogauw hij het filmpie maakt en hem opslaat als filmpje (of mpg of wmv) dan wordt het stoeltje blauw... hmmzzz

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik heb wat research gedaan en het blijkt dat bij iemand anders het bewuste stoeltje ROOD is.. dat betekent dat het probleem bij mij ligt.... :(

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen ??

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Probeer anders eens van de MS site de nieuwe Windows Media Encoder 9 te downen, deze installeert tevens de nieuwe WM9 codec voor Movie Maker en je Mediaplayer.
Pagina: 1