[win2k] power management rechten*

Pagina: 1
Acties:

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 08:58
Ik heb een laptop die soms in een Windows-domein hangt, en soms stand-alone draait. Een normale user op deze laptop die wil graag toegang krijgen tot het power management. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb overal gezocht, maar kan geen oplossing vinden.

Verwijderd

Welk OS? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Ik heb overal gezocht, maar kan geen oplossing vinden.
Waar dan?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 14:25 ]

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 08:58
Oeps sorry. OS is Win2k.

Verwijderd

Dit topic vond ik toen ik zocht op powermanagement rechten. Misschien kun je daar iets mee?

En waar heb jij nou gezocht eigenlijk?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 14:35 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
OS in titel gezet :)

[ Voor 72% gewijzigd door SH007 op 25-02-2003 14:56 ]

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:34:
Dit topic vond ik toen ik zocht op powermanagement rechten. Misschien kun je daar iets mee?

En waar heb jij nou gezocht eigenlijk?
Mopperdemopper en sorry hoor. Als de koene gekleurde kruisjesdragers net zo goed lezen als zoeken, hadden ze kunnen zien dat in de topic geen oplossing staat om een "gewone" user rechten te geven op powermanagement.
Heb hier vorig jaar nl. ook heeeeeel lang naar gezocht. (Waar? Ooooveral :))

Firmpete on Aerie Peak

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

FirmPete schreef op 25 februari 2003 @ 21:16:
Mopperdemopper en sorry hoor. Als de koene gekleurde kruisjesdragers net zo goed lezen als zoeken, hadden ze kunnen zien dat in de topic geen oplossing staat om een "gewone" user rechten te geven op powermanagement.
Heb hier vorig jaar nl. ook heeeeeel lang naar gezocht. (Waar? Ooooveral :))
FAQ Forumgedrag - Topicstart
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Als de topicstarter dit soort dingen in zijn openingspost zou zetten, zouden onze "koene gekleurde kruisjesdragers" dit soort dingen niet meer te hoeven onderzoeken. Dan wordt het van beide kanten een stuk duidelijker ;).

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
point taken :)

Firmpete on Aerie Peak

Pagina: 1