Toon posts:

welk toestel voor internet en e-mail?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Welk toestel raden jullie mij aan om mee te internetten, te e-mailen, agenda etc etc?

Ik had zelf de nokia 7650 of O2 XDA in gedachte, maar aangezien deze erg prijzig zijn kennen jullie misschien ook nog wel een ander tof toestel...

Thanks Guys.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En waar heb je overal al gezocht om tot een eventuele selectie te komen? Je moet wel zelf moeite doen voordat je een topic aanmaakt. Je had bv. sites kunnen bezoeken van makers van mobiele telefoons en kunnen uitzoeken welke geschikt zijn voor jouw wensen. En kunnen kijken wat deze telefoons kosten ;)

Lees anders dit nog eens door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hoi siroyp,

Ik zie dat je nog niet zolang op GoT zit, op got gelden enkele regels mbt. tot het openen van een topic. Jou topicstart voldoet hier niet aan.

Toen je je registreerde kreeg je deze faq voor je waar je mee accoord bent gegaan: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Hieruit blijkt helaas dat je deze niet gelezen heb, anders had je waarschijnlijk geweten dat je niet op deze manier een topic had moeten starten.

Ook had je kunnen lezen in de Forum faq van IT dat er wel topic over de keuze van een gsm zijn toegestaan, maar dan wel onder de volgende voorwaarde:
Als je een topic opend over dit onderwerp, is het de bedoeling dat je zelf al research hebt gepleegd. Specifieke vragen zijn prima, maar een topic als "Ik zoek een telefoon welke een groot scherm heeft, en minder dan €200 kost" wordt direct gesloten.
Maar om je vraag een beetje te beantwoorden, het is heel moeilijk om iemand te helpen met de keuze van zijn gsm. Zeker als je er eigenlijk geen eisen aan stelt, er is namelijk zoveel beschikbaar qua gsm's en uiteindelijk moet jij toch zelf de keuze maken.

Kijk gewoon eerst of jij een leuke gsm kan vinden (sites van leveranciers, reviews etc.) en als je dan dus een meer specifieke eisen heb, open dan nog een topic.

Hou je dan wel aan de regels die in de faq beschreven staan. ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Ga eens de verschillende fabrikanten af; kijk eens wat ze hebben op dit gebied. In de search kun je dan naar ervaringen ed zoeken :)

Succes !

Dit topic is gesloten.