Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Mooie flush van het nieuwe lid Die_Hard_Limburg!!
En van Switch uiteraard
Nog maar 120 daagjes en we halen die Anandtechers in!
En van Switch uiteraard
jij sletMy schreef op 25 February 2003 @ 10:34:
Mooie flush van het nieuwe lid Die_Hard_Limburg!!
En van Switch uiteraard
feli iedereen met de 700k
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Verwijderd
hehe, we hebben ons zelf nog niet gefeliciteerd met onze team mijlpaal van 700,000
Het was gisteren een mooie dag
Wanneer komt de volgende MF 
EDIT:
Lief_Adje was toch net iets eerder
EDIT:
Lief_Adje was toch net iets eerder
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 10:57 ]
^^ Moderator! HTML MISBRUIK
^^
Hebben we met Die_Hard_Limburg een nieuwe topploeg? Mooie flush heren
Hebben we met Die_Hard_Limburg een nieuwe topploeg? Mooie flush heren
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
http://forum.teamswitch.org/stats/D2OL_Top15.html
Sinds vandaag geeft deze link nog wel een update van de datum/tijd maar niet meer van de actuele tussenstand
Als beginnend grazertje bekijk ik die site nog wel eens om te kijken hoe *we* het doen
Sinds vandaag geeft deze link nog wel een update van de datum/tijd maar niet meer van de actuele tussenstand
Als beginnend grazertje bekijk ik die site nog wel eens om te kijken hoe *we* het doen
Op naar de 1 miljoen 
En heu, ik had even m'n client uit staan aangezien ik Win2k reinstalleerde, en ja hoor, direct zakt Slash3.
M'n 1,1GHz AMDtje is onmisbaar
En heu, ik had even m'n client uit staan aangezien ik Win2k reinstalleerde, en ja hoor, direct zakt Slash3.
M'n 1,1GHz AMDtje is onmisbaar
🌞🍃
Ze doen het niet meer, dat klopt. Helaas werken de stats van Sengent niet meer... Ik hoop dat het snel weer opgelost is...Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 11:57:
http://forum.teamswitch.org/stats/D2OL_Top15.html
En idd, we hebben een mooie mijlpaal DPC!!
Eén applausje voor onszelf!!!
Broeva! Haro!
Broeva! Haro!
Division BrabanderT
Wie?Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:23:
Yes mensen, DAT is wat ik wil zien!!
DPC TO THE TOP AGAIN
Ars: ph34r us

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
nog eventjes wachten denk ik voor de volgende MF (AF)Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 10:56:
hehe, we hebben ons zelf nog niet gefeliciteerd met onze team mijlpaal van 700,000Het was gisteren een mooie dag
Wanneer komt de volgende MF
Maar wees gerust hij komt wel
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSt
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Waar blijven ze van 25 feb ???
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Tis al zo goed als middag en nog geen stats ???
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Rrrrrright, mijn 1.3 ghz machientje rekent nu ook vrolijk mee hoorDataBeest schreef op 25 February 2003 @ 12:14:
Op naar de 1 miljoen
M'n 1,1GHz AMDtje is onmisbaar![]()
We hebben jou gewoon niet nodig
Pagina: 1