Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Supermegaflush? Tis goed dat je het nu al verteld... Hebben we nog een hele dag de tijd om te sparen!
Division BrabanderT
Van mij mogen ze weer eens wat nieuwe candidates loslaten, dit begint weer irritant te worden.
Zijn er al weer candidates? Momemteel doet ik RC5...
Vandaag wel rare rangorde van de dagstats... Anandtech ook last van weinig cand's?
Vandaag wel rare rangorde van de dagstats... Anandtech ook last van weinig cand's?
Misschien 
Hoewel het volgens de inhaalstats nog bijna twee jaar duurt voor we TA inhalen, ben ik toch blij dat ze er staan! Good job DPC! Keep up the power!!
//edit
Bijna onze heerlijke mijlpaal vergeten! 50K
Hoewel het volgens de inhaalstats nog bijna twee jaar duurt voor we TA inhalen, ben ik toch blij dat ze er staan! Good job DPC! Keep up the power!!
//edit
Bijna onze heerlijke mijlpaal vergeten! 50K
[ Voor 19% gewijzigd door My op 24-02-2003 12:29 ]
Flushgeweld vandaag zeg ... stats morgen worden fun
Psies, eindelijk weer up 
En de stats van vandaag staan al op 6.1K
Dat wordt genieten morgen...
Griz: er is een beetje verwarring ontstaan over wanneer jij nu de stats fetcht... Het is trouwens ook een beetje lastig om de Switch-stats de hele tijd recht te gaan trekken... Jij weet vast wel wanneer jij de stats fetcht
Griz: er is een beetje verwarring ontstaan over wanneer jij nu de stats fetcht... Het is trouwens ook een beetje lastig om de Switch-stats de hele tijd recht te gaan trekken... Jij weet vast wel wanneer jij de stats fetcht
Er zijn weer cand's!!!! whoot!!! Kan ie weer aan het rekenen!!!
Team Switch, gefiliciteerd met 50k.
Vandaag DPC door de 700k heen !!!!
Vandaag DPC door de 700k heen !!!!
"Na een fles whiskey op landscape"
Verwijderd
D2OL van 0:00 tot +/- 0:10 en TSC van 0:20 tot +/- 0:30.My schreef op 24 February 2003 @ 22:52:
Psies, eindelijk weer up
Pagina: 1