jongens sorry he, bedoel het allemaal maar vriendlijk ,

die laatste quote was via een email die ik naar de mod stuurde, deze situatie is volledig uitgeklaard ondertussen.
Het was niet de bedoeling van me om met zand te smijten, daarmee dat ik even niet de links enzo zelf gaf maar het ging idd over deze twee topics, mn excuses, dacht echt dat het meer uitvoerig beschreven was in topic 1. (nu bios 1.1e was de laatste )
Misschien dat mn I-net connectie verbroken werd toen ik het de eerste keer wou neerzetten of de pc herbootte na een installatie ... MIJN fout dat ik idd hier wat weinig info zette, feit is wel dat er dus GEEN oplossing voor is

... of ze het allemaal hebben weet ik niet, de pc's voor mn oom en een voor een kennis van mijn moeder hebben het iig alletwee.
Natuurlijk weet ik ook wel dat ze even goed presteren, leg dat maar uit aan mensen die een XP1700 hebben gekocht en dat niet zien staan.
topic 2: tjsa mijn 2e kick leverde iig een reply op, waar ik eventueel wat mee kon zijn... had idd ff niet nagedacht over de edit functie ,maar stond al sorry bij de 3e kick (die een dik uur of zo na de 2e volgde)
Het punt wat ik eigenlijk wou maken is dat sommige topics gewoon wat vlug worden gesloten zonder dat er een oplossing is. Misschien komt ie, misschien niet, maar niet iedereen kan dagelijks GoT checken, en als dan een topic na 24uur al dicht gaat, kan dat jammer zijn...
en sorry als ik aan mn integriteit deed twijfelen, ik dacht dus dat ik in dat eerste topic, gesloten door BalusC wat uitgebreidere uitleg had gepost... mijn excuses hiervoor, maar Xceed quote me waar ik zet: quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Hierin had ik weliswaar niet zo uitvoerig beschreven wat ik al allemaal had geprobeerd
--------------------------------------------------------------------------------
"Je vermeld nergens dat je contact hebt gehad met de helpdesk van PayPal, alleen die van Fortis. " Ik hoop dat als je het even herleest dat je ziet dat ik hier in dit topic al typte dat ik 'minder' uitleg had gegeven... (wat dus 'meer' bleek te zijn, maar dat is idd mijn fout)
Enne, uit mijn nek lullen, dat is iets wat ik in het algemeen niet vlug doe.

Mijn bedoeling was ook niet om met zand te gooien (daarom dat ik mn topics niet had opgezocht om namen te noemen etc, bleek dat ik dat beter wel had gedaan

, had ik alleen topic 2 genoemd

) maar gewoon ff duidelijk te maken dat er (voor mij he) rustig meer topics open mogen blijven (zolang het ontopic blijft natuurlijk )
Voor mij (persoonlijk natuurlijk) zou dit de kwaliteit van GoT kunnen verbeteren, misschien ben ik mis, maar dat zie ik niet in (ben wel geen expert van forumonderhoud op het moment, maar post toch regelmatig op veel verschillende forums om enigsinds te weten wat ik in het algemeen goed/handig vindt ....
(PS GoT is een van de betere

)