Ik heb eindelijk (na 5 jaar of zo) kabel internet.
Leuk voor jou denk je, maar wat heb je nu weer?
nou, ik leuk een utp stekker van m'n pc naar een motorola modem getrokken.
formatje gedaan, windows xp pro nl geinstalleerd.
Computer naam en werkgroep etc. ingesteld IE opgestart speedtest.nl en een max 20kb/s download. Raar zal wel druk zijn d8 ik.
Dat van 2 uur s'middags tot s'avonds 9uur regelmatig herhaald, daarnaast van nluug.nl en de ftp van verschillende ISP's wat iso's en dergelijke getracht te downloaden. Vannacht (rond een uur of half een) wat mijn download maar liefst verdubbeld naar 't magische getal van 40kb/s
- leuk is 't wel vergeleken met m'n 56kb/s. Maar als 3 vrienden van me uit 't zelfde (boeren) dorp een gemiddelde download halen van 650kb/s is er denk ik toch iets mis met mijn; kabel, os, instellingen, modem
ik weet 't niet.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen
Mzzl
Leuk voor jou denk je, maar wat heb je nu weer?
nou, ik leuk een utp stekker van m'n pc naar een motorola modem getrokken.
formatje gedaan, windows xp pro nl geinstalleerd.
Computer naam en werkgroep etc. ingesteld IE opgestart speedtest.nl en een max 20kb/s download. Raar zal wel druk zijn d8 ik.
Dat van 2 uur s'middags tot s'avonds 9uur regelmatig herhaald, daarnaast van nluug.nl en de ftp van verschillende ISP's wat iso's en dergelijke getracht te downloaden. Vannacht (rond een uur of half een) wat mijn download maar liefst verdubbeld naar 't magische getal van 40kb/s
Misschien dat jullie mij kunnen helpen
Mzzl