eindelijk
WOEI !!!! 
Wat is er nu veranderdversion 1.8.0:1.7.2
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Woei
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
lol, en hier 10 reacties in 5 seconden?
jaaa dat werd tijd ook zeg
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kiekeboe
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
WB2
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
YES! 
Ontwenningsverschijnselen @ Okyah
Maar nu ben ik weer blij
Dank @ lieve mensjes die voor de terugkeer gezorgd hebben
Ontwenningsverschijnselen @ Okyah

Maar nu ben ik weer blij
Dank @ lieve mensjes die voor de terugkeer gezorgd hebben
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
De mijne is al afgesletenCubix schreef op 24 februari 2003 @ 22:50:
Yes m'n F5 knop werd al warm!
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
hehehehe dat heeft behoorlijk wat tijd gekost om die tellers bij te werken en een paar bugjes te fixen
Laat ik mijn mening hierover maar voor me houden

De islam kan uw vrijheid schaden
Waarom nou uitgerekend op mijn vrije dag
Woei !! 
Man, dat duurde. Hopelijk blijft het nu ook up.
Man, dat duurde. Hopelijk blijft het nu ook up.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
En dit alles voor een 0.0.1 change van de RML 
Hopelijk blijft de RML nu ff op 1.7.2
Hopelijk blijft de RML nu ff op 1.7.2

Jeremy Clarkson
Wordt als het goed is vannacht geregeld (moet opnieuw geindexeerd worden)
Ik sluit mij aan bij bovenstaande meldingen en zeg er dus niets meer over 
Echter weet iemand waarom we nou zolang uit de lucht zijn geweest
* Woudloper ziet namelijk niet echt veel verschillen (ofwel verbeteringen...)

Echter weet iemand waarom we nou zolang uit de lucht zijn geweest
[22:53:09] <chem> m-m ares ligt eruit
[22:53:11] <m-m> ah
[22:53:35] <chem> want omega moet herindexed worden, en dat doen we vannacht
Daar zal je dus nog ff op moeten wachten...
jij hebt een hoop mensen anders aardig zitten pesten hoorKjev schreef op 24 February 2003 @ 22:53:
Daar zijn we weer weer, welcome back, het was eenzaam zonder jullie
Kom helaas steeds vreemde dingen tegen. Blackscreens en als ik op mijn naam klik vind ik geen enkel topic van de 1998 waarin ik schreef 
edit:
alles komt wel goed
alles komt wel goed
[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 24-02-2003 22:55 ]
ARME AOW’er
Als t.net een professioneel bedrijf pretendeert te zijn hebben ze ongetwijfeld ook wel eens gehoord van change management en gescheiden ontwikkel/test/productie-omgevingen.
Nounou IRC werd wel erg melig idd, blij dat we er weer zijn
hmm, klopt het dat de search nog steeds in ondehoud is
GuardianAngel schreef op 24 February 2003 @ 22:54:
Kom helaas steeds vreemde dingen tegen. Blackscreens en als ik op mijn naam klik vind ik geen enkel topic van de 1998 waarin ik schreef
De search werkt nog niet
Volgens mij is alle nog ranzige Topix code in posts eruitgevist/geconverteerd.Woudloper schreef op 24 February 2003 @ 22:53:
Ik sluit mij aan bij bovenstaande meldingen en zeg er dus niets meer over
Echter weet iemand waarom we nou zolang uit de lucht zijn geweest* Woudloper ziet namelijk niet echt veel verschillen (ofwel verbeteringen...)
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
en dat beperkt de tijd dat een dergelijke query duurt op een dergelijke database?Wokschotel schreef op 24 februari 2003 @ 22:54:
Als t.net een professioneel bedrijf pretendeert te zijn hebben ze ongetwijfeld ook wel eens gehoord van change management en gescheiden ontwikkel/test/productie-omgevingen.
[edit]
het gaat er dus omdat een database die zo intensief wordt gebruikt (bewerkt!) niet geupdate kan worden; hier krijg je hele rare effecten van. Die moest dus down. Geen enkele minuut van deze update was ongepland kan ik je zeggen.
[ Voor 26% gewijzigd door HunterPro op 24-02-2003 22:58 ]
hehe, kan ik eindelijk mijn nood toetsenbord weer vervangen door een gewone 

Je had in ieder geval van te voren kunnen weten hoe lang het gaat duren en dat mee te delen, nog los van het feit dat je wellicht al een hoop voorwerk had kunnen doen.HunterPro schreef op 24 February 2003 @ 22:55:
[...]
en dat beperkt de tijd dat een dergelijke query duurt op een dergelijke database?
oudVae Victis schreef op 24 februari 2003 @ 22:56:
hehe, kan ik eindelijk mijn nood toetsenbord weer vervangen door een gewone
[afbeelding]
[22:57.23] * Erkens heeft zojuist te hard op z'n f5 geslagen.... stuk

Jeuh, ik zie al een verschil: bij een topic met één pagina zie je niet die (in dat geval nutteloze) dropdown-box voor de volgende pagina
Virussen? Scan ze hier!
zie m'n edit.Wokschotel schreef op 24 February 2003 @ 22:57:
[...]
Je had in ieder geval van te voren kunnen weten hoe lang het gaat duren en dat mee te delen, nog los van het feit dat je wellicht al een hoop voorwerk had kunnen doen.

Ja dat tellen kan je automatiseren
Hoe kan het dat als ik met mn muis over de nicknames gaat ze allemaal gewoon blijven behalve die van curry684, die word onderstreept

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Je had een groot deel van de oude topics kunnen locken, daar de update al in een schaduwomgeving kunnen uitvoeren en de rest gedurende een korte downtijd. Maar jij weet blijkbaar precies wat er gebeurd is dus dan zal je het wel beter weten.
En bovendien, door het te TESTEN kun je van te voren WETEN hoe lang die update duurt.
[ Voor 12% gewijzigd door Wokschotel op 24-02-2003 23:00 ]
Aikeleer ookeMAeRCe schreef op 24 February 2003 @ 22:59:
Hoe kan het dat als ik met mn muis over de nicknames gaat ze allemaal gewoon blijven behalve die van curry684, die word onderstreept
Eeuh... ligt het nou aan mij of staat nu HTML uit bij alle FAQs?
Oh, dat onderstrepen heeft te maken met je 'status', ik ben heb een abo.
Oh, dat onderstrepen heeft te maken met je 'status', ik ben heb een abo.
[ Voor 38% gewijzigd door Laurent op 24-02-2003 23:00 ]
Ah k zie et al; komt door de abonementen
eMAeRCe schreef op 24 February 2003 @ 22:59:
Hij zal wel een abbo hebben...
Hier ookAikeleer schreef op 24 February 2003 @ 23:00:
Eeuh... ligt het nou aan mij of staat nu HTML uit bij alle FAQs?
Verwijderd
Hey jaeMAeRCe schreef op 24 February 2003 @ 22:59:
Maar eindelijk is GoT weer terug. Alleen ik ga nu wel slapen. Afijn, morgen ben ik weer de hele dag thuis (ziek) dus hopelijk kan ik dan wel fijn gotten
ja idd.. ik vraag me ook wel es af of dingen uberhaupt wel getest worden voor ze het implementeren op got.. dit is niet de eerste keer dat de boel zomaar uren achter elkaar onaangekondigd platligt..Wokschotel schreef op 24 February 2003 @ 22:54:
Foutje in groepsinstellingen van (sommige) abonnee's, is bij mij ook zoeMAeRCe schreef op 24 February 2003 @ 22:59:
edit:
spuit 11
spuit 11
[ Voor 6% gewijzigd door BrZ op 24-02-2003 23:03 ]
Dat zegt iesilentsnow schreef op 24 February 2003 @ 23:01:
[...]
Volgens mij komt dat door het abbo wat hij heeft.
spuit 11 enzosilentsnow schreef op 24 februari 2003 @ 23:01:
[...]
Volgens mij komt dat door het abbo wat hij heeft.
Ik heb mijn F5-knopje verzwikt, morgen maar de ziektewet in. 

Een dergelijke load, zoals zo'n conversie met zich meebrengt, is al niet lekker voor een productieserver. Dat moet dus off-site gebeuren. Er moet dus éérst een duplicaat van de database gedraaid worden, die moet worden gedownload, en dan moet iemand maar thuis z'n querietjes gaan draaien? En dan na een dag er achterkomen dat het een dag duurt? Lijkt mij een beetje onzinnig; en ik ben van mening dat het wel duidelijk vermeld stond in de '#1' melding (kan enigszins lang duren).Wokschotel schreef op 24 februari 2003 @ 22:59:
[...]
Je had een groot deel van de oude topics kunnen locken, daar de update al in een schaduwomgeving kunnen uitvoeren en de rest gedurende een korte downtijd. Maar jij weet blijkbaar precies wat er gebeurd is dus dan zal je het wel beter weten.
En bovendien, door het te TESTEN kun je van te voren WETEN hoe lang die update duurt.
De database-conversie is gelukt en was een succes. Geen problemen, geen paniek. Een unicum, lijkt me
up and running again 
thanks to the captains!
thanks to the captains!
Als jij 'kan enigszins lang duren' een duidelijke melding vindt, tjaHunterPro schreef op 24 februari 2003 @ 23:05:
[...]
Een dergelijke load, zoals zo'n conversie met zich meebrengt, is al niet lekker voor een productieserver. Dat moet dus off-site gebeuren. Er moet dus éérst een duplicaat van de database gedraaid worden, die moet worden gedownload, en dan moet iemand maar thuis z'n querietjes gaan draaien? En dan na een dag er achterkomen dat het een dag duurt? Lijkt mij een beetje onzinnig; en ik ben van mening dat het wel duidelijk vermeld stond in de '#1' melding (kan enigszins lang duren).
Ach, mij boeit het ook niet zoveel, maar zeuren over falende change management-procedures is mijn werkDe database-conversie is gelukt en was een succes. Geen problemen, geen paniek. Een unicum, lijkt me
Het gaat trouwens nog niet helemaal top, op veel plaatsen krijg je nog de "#1's". Ach, ook dat gaat vanzelf weer over.
Kloon enzo
Deze http://www.tweakers.net/plan
mocht wel bijgewerkt worden, gezien het geplanned was en daar de 'plans' staan (zien jullie het verband ook
)
mocht wel bijgewerkt worden, gezien het geplanned was en daar de 'plans' staan (zien jullie het verband ook
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Welkom terug. Hopen dat er geen foute topics meer zijn.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hoi!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Oke, welkom :d
Me F5 knop ligt er zowat af... ik heb de hele dag naar "de foutmelding" gekeken
Me F5 knop ligt er zowat af... ik heb de hele dag naar "de foutmelding" gekeken
offtopic:
Laat de mods maar uit zoeken wie je werkelijk bent

Laat de mods maar uit zoeken wie je werkelijk bent

D2k is geen CloneBuster® meereMAeRCe schreef op 24 February 2003 @ 23:15:
[...]
offtopic:
Laat de mods maar uit zoeken wie je werkelijk bent![]()
Verwijderd
Bin laden?eMAeRCe schreef op 24 februari 2003 @ 23:15:
[...]
offtopic:
Laat de mods maar uit zoeken wie je werkelijk bent![]()
Misschien weer ff stoppen enzo
Zo te zien is HTML bijna overal alweer gefixt... behalve deze 3 dan nog (die ik zo even snel heb kunenn vinden):
[rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 29-12-02)[/rml]
TFF - Veel gestelde vragen
FAQ & Policy - Gadget Talk
[ Voor 9% gewijzigd door Laurent op 24-02-2003 23:24 ]
Mag ik deze post even in de groep gooien?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=710123
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Opzich gelijk natuurlijk, dat is een goede methode voor dit soort zaken. En volgens mij is het ook de standaard methode voor T.net aangezien er plans zijn op de frontpage. Waarom dit voor deze onderhoudsbeurt niet is gebeurd weet ik niet, horen we vast wel aangezien je niet de eerste bent in dit topic die dit komt melden.-Rob- schreef op 24 February 2003 @ 23:19:
Mag ik deze post even in de groep gooien?
[ Voor 1% gewijzigd door jelmervos op 24-02-2003 23:22 . Reden: typo ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat GoT af en toe een paar uur down moet zijn voor onderhoud, ok... Dat dit overdag moet gebeuren kan ik al wat moeilijker begrijpen, maargoed, ok... Maar waarom word dit nou niet even aangekondigd een dag van tevoren?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:21
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
mensen hebben een behoefte op te slapern Moartn en werken normaal overdag, daarom overdag misschien updaten ?
* We Are Borg vind Tux spuit 11
* We Are Borg vind Tux spuit 11
[ Voor 12% gewijzigd door We Are Borg op 24-02-2003 23:30 ]
Misschien willen chem, Kees, e.d. ook wel slapen 's nachtsMoartn schreef op 24 februari 2003 @ 23:26:
Dat dit overdag moet gebeuren kan ik al wat moeilijker begrijpen
Aikeleer schreef op 24 February 2003 @ 23:18:
Zo te zien is HTML bijna overal alweer gefixt... behalve deze 3 dan nog (die ik zo even snel heb kunenn vinden):
Die heb ik even 'ge-edit'
Mochten er nog meer zijn laat maar weten.
[ Voor 6% gewijzigd door IceStorm op 24-02-2003 23:47 ]
Daarom zeg ik ook dat dat nog niet zo erg is...
Maargoed, er zijn genoeg mensen die overdag werken, en dan severs ed onderhouden, en als er groot onderhoud gedaan moet worden, gebeurt dat ook 's nachts. Dat hoort er een beetje bij. Nu gaat dat in geval van GoT natuurlijk niet helemaal op, aangezien het gedeeltelijk vrijwillig gebeurt, maar toch.
Er zijn mensen die inmiddels wel betalen voor deze dienst. Nu ga ik wel erg ver hoor, dat begrijp ik ook wel, maar het principe klopt wel lijkt me.
[edit]
Kondig het de volgende keer aan, en je hebt minder gezeik is wel een goede moraal denk ik
Maargoed, er zijn genoeg mensen die overdag werken, en dan severs ed onderhouden, en als er groot onderhoud gedaan moet worden, gebeurt dat ook 's nachts. Dat hoort er een beetje bij. Nu gaat dat in geval van GoT natuurlijk niet helemaal op, aangezien het gedeeltelijk vrijwillig gebeurt, maar toch.
Er zijn mensen die inmiddels wel betalen voor deze dienst. Nu ga ik wel erg ver hoor, dat begrijp ik ook wel, maar het principe klopt wel lijkt me.
[edit]
Kondig het de volgende keer aan, en je hebt minder gezeik is wel een goede moraal denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door Moartn op 24-02-2003 23:48 ]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
's nachts draaien die query's heus wel door. Als ik alle upgrades/vervanging van servers overdag wilde doen (wat gewoon al niet eens kan omdat die dingen dan doen waarvoor de baas ze gekocht heeft, namelijk productie draaien) mocht ik alle vakanties wel volplannen en kon ik de rest van de tijd lekker op vakantie gaan. Misschien werkt het nu nog zo in internetland, ook bij Tweakers.net (zeker nu er abbo's in het spel zijn, en mensen dus niet kunnen gebruiken waarvoor ze betalen) zal men steeds professioneler moeten gaan werken en zullen er misschien dus wel mensen 's nachts dingen moeten gaan doen.
Alleen een kleine aankondiging is genoeg om een hele hoop ellende te voorkomen, wanneer leert men dat nu eens hier ?
Verder niets dan thumbs up hoor, de site draait verder prima
edit: Moartn is geen kloon van mij, echt niet
Alleen een kleine aankondiging is genoeg om een hele hoop ellende te voorkomen, wanneer leert men dat nu eens hier ?
Verder niets dan thumbs up hoor, de site draait verder prima
edit: Moartn is geen kloon van mij, echt niet
[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 24-02-2003 23:50 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hehe al vanaf vanmiddag down ofzo...saaaaaaaiiii. Nou weer up
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:21
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
* We Are Borg is wel mee eens dat mededeling wel mag.
Niks moet, maar wel handig
Niks moet, maar wel handig
Niks moet ? Stel dat ik € 60 per jaar betaal voor deze site en GoT, dan wordt ik wel een beetje pissed als ze zomaar de boel platgooien voor onderhoud zonder je erover te informeren !
Storing is storing, kun je meestal niets aan doen, maar dit is gewoon gepland onderhoud wat imho vantevoren aangekondigd had moeten worden.
En maar afvragen waarom alle Tweakertjes toch geen abbo nemen .. nofi, maar zolang dit soort dingen op deze manier wordt opgelost zie je mij niet als abonnee verschijnen.
Storing is storing, kun je meestal niets aan doen, maar dit is gewoon gepland onderhoud wat imho vantevoren aangekondigd had moeten worden.
En maar afvragen waarom alle Tweakertjes toch geen abbo nemen .. nofi, maar zolang dit soort dingen op deze manier wordt opgelost zie je mij niet als abonnee verschijnen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Arfman: I agree. Downtime mag je best wel van te voren aankondigen, of dan tenminste tijdens de downtime melden (op de frontpage). Dit is gewoon weg raar (opeens een database gaan updaten). Meestal gebeurt dit soort werk ook 's-nachts

Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) mag ook gefixed worden, en Welkom in P&W (FAQ-19/02/2003) is nog niet helemaal lekker onderin...
Intentionally left blank
In de P&W Faq is in het midden ergens ook de RML parser uitgevallen ofzow.
Allemaal tags die niet geparsed worden.
Allemaal tags die niet geparsed worden.
Oke.IceStorm schreef op 24 februari 2003 @ 23:46:
[...]
Die heb ik even 'ge-edit'Staan nou dus ook goed. Dank u
Mochten er nog meer zijn laat maar weten.
Het Grote Poortmappingsverhaal
FAQ Internet & Telefonie
Hoe deel ik Internet ?
Webdesign & Graphics - FAQ en Policy
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- (<li> enzo)
En deze heb ik ook nog gevonden: TMF FAQ
En ik weet niet wat hiermee gebeurd is, maar in IE 5.0 ziet het er niet echt helemaal goed uit: D2k in "Welkom in P&W (FAQ-19/02/2003)"
edit:
Mja... een beetje spuit 11.
Mja... een beetje spuit 11.
[ Voor 24% gewijzigd door Laurent op 25-02-2003 00:22 ]
Verwijderd
My God. Daar zijn we weer. Ik had bijna mijn computer verkocht.

Wat die abbo's betreft: zo erg is het toch ook weer niert dat de site een dagje down is?! Beetje gezeur imo. Echt Nederlands. In een jaar zit 8760 uur, tis €60 per jaar, GoT is 10 (?) uur down geweest. Da's potentieel 0.07 cent aan onbenut kapitaal en dat zonder aankondiging!!!!!! Weggegooid geld!!! Neeeeeee!!!!

Wat die abbo's betreft: zo erg is het toch ook weer niert dat de site een dagje down is?! Beetje gezeur imo. Echt Nederlands. In een jaar zit 8760 uur, tis €60 per jaar, GoT is 10 (?) uur down geweest. Da's potentieel 0.07 cent aan onbenut kapitaal en dat zonder aankondiging!!!!!! Weggegooid geld!!! Neeeeeee!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 00:16 ]