Toon posts:

snelheid website laden simuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Indien een dergelijk topic al bestaat, heb ik het niet kunnen vinden met de search. Mijn excuses. O-)
Ik heb een website en ik wil voelen hoesnel dat laadt met 56k6 en isdn etc. Zelf heb ik 8mbit, dus bij mij gaat alles snel, maar hoe snel gaat het voor mijn bezoekers???

Zijn er tools die je verbinding af kunnen knijpen tijdelijk??

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Met Dreamwevaer kan je 'tt bekijken :)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
FrontPage heeft ook zo'n soort optie... Maar je kunt toch zelf wel best snel kijken hoeveel het is? Neem je aantal kilobyte. Deel dit door 4 of 6, en je hebt het aantal secondes dat iemand met modem/isdn erover doet om je site te downloaden...

Verbouwing

Verwijderd

Topicstarter
ik prog in asp.net.. dreamweaver en frontpage vind ik zulke kl*te progs dat ik die liever niet install....
Ik had gehoopt dat er simpelere proggies bestonden..

Mithrandir: dan weet ik hoeLANG.. maar ik wil voelen hoe lang het is.. een aantal seconden zegt me niks =]]

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 18:57:
ik prog in asp.net.. dreamweaver en frontpage vind ik zulke kl*te progs dat ik die liever niet install....
Ik had gehoopt dat er simpelere proggies bestonden..

Mithrandir: dan weet ik hoeLANG.. maar ik wil voelen hoe lang het is.. een aantal seconden zegt me niks =]]
Binnen 7 seconden moet er iets op het scherm staan, dat is de gemiddelde tijd die een bezoeker wacht op een website voordat hij wegklikt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Als ik je topictitel direct in onze search plak, krijg ik tenminste één goede hit. :)

Verwijderd

Johnny schreef op 23 February 2003 @ 20:03:
[...]

Binnen 7 seconden moet er iets op het scherm staan, dat is de gemiddelde tijd die een bezoeker wacht op een website voordat hij wegklikt.
euh waarop is dat gebaseerd? aangezien het meerendeel van de internetters in Nederland nog op de telefoonlijn zitten of worden genaaid met een of ander trage abo via de kabel

als ik met een modem tweakers open duurt het 3 min voor dat ik de pagina zie :)

Verwijderd

En dicht dus... Eerst even zoeken voortan ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.