The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Welke eisen moet het programmaatje vooral aan voldoen? Welke opties moeten er sowieso inzitten bijvoorbeeld
.
Zoeken op Download.com naar 'webstore'. Misschien staat hier iets tussen (niet een lange lijst, maar is om even een suggestie te doen
).
Welke eisen moet het programmaatje vooral aan voldoen? Welke opties moeten er sowieso inzitten bijvoorbeeld
Zoeken op Download.com naar 'webstore'. Misschien staat hier iets tussen (niet een lange lijst, maar is om even een suggestie te doen
Verwijderd
Easy Computing heeft een pakket: Webwinkel.. hiervan zijn al 2 versie verschenen.. werkt prachtig! Makkelijk en uitgebreid. Kijk is op [de site]
Webwinkel kom ik ook regelmatig tegen op inet, en ben er nu zelf ook mee bezig.
Werkt eenvoudig, maar werkt wel
Kan ook met meerdere betaalmogelijkheden overweg...
Ik vindt alleen de layouts erg crappy, en heb er dus een hoop tijd ingestoken om die een beetje aan te passen
Werkt eenvoudig, maar werkt wel
Kan ook met meerdere betaalmogelijkheden overweg...
Ik vindt alleen de layouts erg crappy, en heb er dus een hoop tijd ingestoken om die een beetje aan te passen
Ik heb een mooi pakket gevonden: ShopFactory, maar die is stinkend duur. Ik zoek een programma wat hetzelfde kan, maar goedkoper is.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Met alle respect maar dit soort pakketjes is echt niet wat je wilt, afgezien dat de functionaliteit bar slecht is, is de beveiliging vaak ook nog eens om te huilen. Imo zou ik je het volgende advies geven:
OF)
a) Zet gewoon een excel bestand met de prijzen en laat men gewoon mailen voor orders
b) Regel een goede shop database driven en die op normale manier via een cms'je te onderhouden is.
Ik heb zelf jarenlang shops gerunt en gebouwt en dit soort pakketjes is zo ongelofelijk slecht dat je er echt niet mee wilt werken.
OF)
a) Zet gewoon een excel bestand met de prijzen en laat men gewoon mailen voor orders
b) Regel een goede shop database driven en die op normale manier via een cms'je te onderhouden is.
Ik heb zelf jarenlang shops gerunt en gebouwt en dit soort pakketjes is zo ongelofelijk slecht dat je er echt niet mee wilt werken.
*schop*
Ik ben al een tijdje naar hetzelfde opzoek, en ik denk dat ik nu toch wel een leuk pakketje heb gevonden voor een schappelijke prijs ($99,-)
het heet SupraCart 5.0
ik ga hem vandaag aanschaffen (zodra die vent de telefoon eens gaat opnemen
). Als alle draait wil ik best mijn mening hier posten, maar ik zou zeggen, kijk even op de site, en tjek de demo van SupraCart 5.0
Ik ben al een tijdje naar hetzelfde opzoek, en ik denk dat ik nu toch wel een leuk pakketje heb gevonden voor een schappelijke prijs ($99,-)
het heet SupraCart 5.0
ik ga hem vandaag aanschaffen (zodra die vent de telefoon eens gaat opnemen
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/E-Commerce/
Maybe heb je er wat aan
Maybe heb je er wat aan
[ Voor 100% gewijzigd door Bender op 04-04-2003 14:03 ]
Ik zou altijd iemand inhuren, of vinden en hem iets laten maken. Dan past het altijd beter aan je wensen en is alles beter te regelen qua beveiliging, efficiency etc.
Misschien kan je het dan ook inbouwen met een vooraad systeem. Mogelijkheden genoeg
Misschien kan je het dan ook inbouwen met een vooraad systeem. Mogelijkheden genoeg
Pagina: 1