Winkelsoftware

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:45
Ik ben op zoek naar een softwarepakket waarmee ik een online winkel kan opzetten. Via de software moet het eenvoudig zijn om de winkel op te zetten en te onderhouden. Het liefst graag Nederlandse software. Ik heb al geprobeerd een winkel op te zetten via smartstore en e Comm pro, maar hier zitten veel te veel opties die ik allemaal niet nodig heb. Iemand een idee?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
Welke eisen moet het programmaatje vooral aan voldoen? Welke opties moeten er sowieso inzitten bijvoorbeeld :).

Zoeken op Download.com naar 'webstore'. Misschien staat hier iets tussen (niet een lange lijst, maar is om even een suggestie te doen :)).

Verwijderd

Easy Computing heeft een pakket: Webwinkel.. hiervan zijn al 2 versie verschenen.. werkt prachtig! Makkelijk en uitgebreid. Kijk is op [de site]

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 10:35
Webwinkel kom ik ook regelmatig tegen op inet, en ben er nu zelf ook mee bezig.

Werkt eenvoudig, maar werkt wel

Kan ook met meerdere betaalmogelijkheden overweg...
Ik vindt alleen de layouts erg crappy, en heb er dus een hoop tijd ingestoken om die een beetje aan te passen

(Mijn iRacing Profiel)

• rimave
  • Laatst online: 12:45
Ik heb een mooi pakket gevonden: ShopFactory, maar die is stinkend duur. Ik zoek een programma wat hetzelfde kan, maar goedkoper is.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Met alle respect maar dit soort pakketjes is echt niet wat je wilt, afgezien dat de functionaliteit bar slecht is, is de beveiliging vaak ook nog eens om te huilen. Imo zou ik je het volgende advies geven:

OF)

a) Zet gewoon een excel bestand met de prijzen en laat men gewoon mailen voor orders
b) Regel een goede shop database driven en die op normale manier via een cms'je te onderhouden is.

Ik heb zelf jarenlang shops gerunt en gebouwt en dit soort pakketjes is zo ongelofelijk slecht dat je er echt niet mee wilt werken.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

*schop*

Ik ben al een tijdje naar hetzelfde opzoek, en ik denk dat ik nu toch wel een leuk pakketje heb gevonden voor een schappelijke prijs ($99,-)

het heet SupraCart 5.0
ik ga hem vandaag aanschaffen (zodra die vent de telefoon eens gaat opnemen :z ). Als alle draait wil ik best mijn mening hier posten, maar ik zou zeggen, kijk even op de site, en tjek de demo van SupraCart 5.0 :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 02:00
http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/E-Commerce/

Maybe heb je er wat aan :)

[ Voor 100% gewijzigd door Bender op 04-04-2003 14:03 ]

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:21
Ik zou altijd iemand inhuren, of vinden en hem iets laten maken. Dan past het altijd beter aan je wensen en is alles beter te regelen qua beveiliging, efficiency etc.
Misschien kan je het dan ook inbouwen met een vooraad systeem. Mogelijkheden genoeg :)
Pagina: 1