Toon posts:

W2k irritante Microsoft CD player.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik aan het spelen ben met Counterstrike word ik ineens uitgegooid vanwege de Microsoft CD Player die ineens :? verschijnt. Ik heb diverse topics gelezen en die bieden geen soelaas. Hoe kan ik het aanpassen in de registry om deze irri CD Player eruit te slopen, ik gebruik deze programma nooit. Ik heb ook tweak utility geprobeerd en deze helpt ook niet. Ter info ik gebruik W2k met SP3. Wie o wie kan me helpen met deze probleem? Mijn systeem specs zie onderaan...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 00:29 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kun je ook aangeven welke topics je hebt gevonden, welke oplossingen je hebt geprobeerd en waarom het niet werkte? En wat heb je met de tweak-utility geprobeerd? Heb je daarmee autoplay uitgeschakeld? Oftewel, geef eens een beetje aan wat je allemaal geprobeerd en gevonden hebt, volgens: FAQ Forumgedrag - topicstart :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb mijn topic iets aangepast. Ik was zo zwaar gefrustreerd door deze irri proggy, mijn excuses daarvoor...

Ik heb in de registry al de autoplay en nog wat andere registrykeys op 0 gezet, maar hij blijft gewoon terugkomen op mijn scherm... Tweak Utility zet de bepaalde dingen uit en dat bedoel ik ook niet. Ik wil gewoon deze proggy eruit slopen...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon alles deleten :? SLOPEN wou je toch :? :+ !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Kijken naar welk exe bestand de snelkoppeling cd-player wijst en de extentie van dat proggie veranderen naar .old bijvoorbeeld ???

dus c:\windows\cdplayer.exe --> c:\windows\cd-player.old of zow iets

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME