Hyundai monitoren: Is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:11

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Overal waar ik heb gezocht (Google, Tweakers, search) ben ik niet echt veel wijzer geworden, dus vraag ik het hier.
Ik ben namelijk op zoek naar een zilverkleurige 17 inch CRT monitor. De LG FM776 is de hele tijd mijn eerste keus geweest, maar nu kwam ik ook Hyundai monitoren tegen, namelijk de Q770 en de Q790. Deze hebben ongeveer dezelfde specs als de LG (de Q790 zelfs iets beter), maar ze kosten een stuk minder (minimaal 50 euro). Ik vraag me af of deze monitoren van dezelfde kwaliteit zijn als, bijvoorbeeld, LG. Er zit ook gewoon 3 jaar (on-site) garantie op.
Heeft er iemand ervaringen met deze (of andere) monitoren?

Alvast bedankt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Via Google idd vrij weinig info over deze monitoren te vinden.. maar zoals in http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring staat is het het beste om de monitor eerst in het echt te bekijken voordat je er 1 koopt. Misschien is dat voor jou ook de beste (enige?) oplossing :)

[ Voor 63% gewijzigd door Pollewob op 22-02-2003 20:08 ]

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pollewob schreef op 22 February 2003 @ 20:07:
Via Google idd vrij weinig info over deze monitoren te vinden.. maar zoals in http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring staat is het het beste om de monitor eerst in het echt te bekijken voordat je er 1 koopt. Misschien is dat voor jou ook de beste (enige?) oplossing :)
Lijkt me erg knap als je aan het uiterlijk kan zien van welke kwaliteit een product is.
gaat dus niet op

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk dat hij in een showroom of dergelijke bedoelt.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me nogal logisch dat je een werkende monitor gaat bekijken ;)

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Nou, ik was dus van plan om hem online te bestellen (Salland), want hier in Tilburg zijn ze volgens mij niet te vinden. Maar er worden toch geen slechte monitoren meer gemaakt?

Anders vraag ik wel aan Salland of ze wat meer over die monitoren kunnen vertellen.

Of heeft er iemand nog andere suggesties voor een zilverkleurige 17 inch?

[ Voor 14% gewijzigd door Piggen op 22-02-2003 23:33 ]

Verwijderd

k heb hier een 15 inch Hyundai. 1x op RMA geweest :D binnen 2 dagen een nieuwe :)

prima ding

is een S560 btw :)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De hyundai P910 was best getest bij C!T dacht ik. Hij heeft zelf in de best buy guide gestaan. Laatst kwan ik de Q910 tegen. Geweldige monitor, 19" en toch klien. Het beeld was vet strak. De Q7*0 s het broertje van de Q910. Dus ik denk dat het een best goede monitor is voor weinig geld. Ik ga over een paar maand een Q910 aanschaffen, en als mijn bankrekening het toestaat haal ik er direct 2. 2* plat beeld @ 1600*1200 85Hz :9~

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Ja, ik ga denk ik toch maar voor de Hyundai. Zit ook gewoon 3 jaar on-site garantie op. En ik vind deze toch wel mooier dan de LG FM776, die ook nog onnodige zaken als ingebouwde speakers heeft. Bovendien zit die 17 inch beeldbuis in een 15 inch behuizing gepropt, dus lekker compact. En het scheelt natuurlijk 60 euro :)

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 23-02-2003 17:48 ]

Pagina: 1