[ben] ben-online = ben-offline?

Pagina: 1
Acties:

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:25

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Kijk zelf maar 's op www.ben-online.nl

Fijn zo, doet ie 't eindelijk weer, kun je er niet meer op kijken omdat ze zo nodig van naam moeten veranderen ( :r ).

Weet iemand of dit met T-mobile overgenomen wordt?

Over 't algemeen wat meer info over die hele naamsverandering...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58
Gepost door Niek op 22/02/2003 15:08 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Heb ff gebeld met Ben, ze gooien vandaag het hele ben-online systeem over op T-mobile, als het goed is moet morgen alles het weer doen.
Lijkt me duidelijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door JJapie op 22-02-2003 17:35 ]

Verwijderd

Is t-Mobile niet dat Duitste bedrijf?
Naamsverandering brengt geen verschil met zich mee hoor! Het zal even goed/slecht blijven.

Verwijderd

t-Mobile is Duits ja

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
T-mobile is van Deutsche Telekom met 60 miljard Euro schuld, dacht je even dat KPN veel schuld had....

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 19:37:
Is t-Mobile niet dat Duitste bedrijf?
Klopt neef in Duitsland heeft TDSL ;) :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• zwahiel
  • Laatst online: 13:25

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
ja fijn hé!

Ik heb 't al eerder gezegt: Ben verliest zijn uniekigheid!

Het was een zéér persoonlijkbedrijf, daarom heb ik 't gepakt! Prijzen zijn net als een ander, maar persoonlijke service stel ik persoonlijk voorop!

Plus de naam Ben spreekt me heel erg aan! Neej T-Mobile neej dat is persoonlijk!

Er veranderd niet veel, my ass! Dus wel! Ben is persoonlijk, T-Mobile staat voor groot, voor internationaal! En dat willen veel mensen helemaal niet!

Ik blijf 't niet snappen waarom telco's dat nou niet snappen! Ze willen geen internationaal geheel, ze wonen in Nederland, en willen gewoon duidelijkheid! En geen gezeik! En dat wordt hun nu allemaal ontnomen, en gewoon de andere normen en waarden door de strot geduwd door niet alleen de telco's....

Alles moet internationaal dezen dagen! Dadelijk wordt de NS nog overgenomen door een of ander internationaal bedrijf en veranderd die ook nog van naam!

Sjezus waar houdt 't op! Ik :r er in elk geval van, ik vind 't weinig respect tonen richting de klant!

Laatst zei iemand op TV het volgende: "Telkens als ik aan een naam (van een bedrijf) gewend ben, veranderen ze 't weer, 't begint langzaam op een sport te lijken om alle bedrijven onbekend te houden.... Maar wel dikke reclames... Ja ja..."

[ Voor 4% gewijzigd door zwahiel op 23-02-2003 03:19 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Ik vind dat je wel een beetje overdrijft, een bedrijf vindt de klant (meestal) koning en zal heus wel gekeken hebben wat de gevolgen zijn van het overnemen. En dit zal wel meer positief dan negatief zijn. Ik ben het met je eens dat het persoonlijke verdwijnt, maar ik ga toch meer voor kwaliteit.

• Chillz
  • Laatst online: 24-07 16:08
Ben was al zo'n beetje vanaf het begin onderdeel van T-Mobile,
dat was toen iig een van de grootste geldbronnen voor Ben,
alleen nu wil T-Mobile niet meer alleen in Duitsland bekend zijn, maar overal, in elk land een begrip worden, internationaal, dus moet overal alles overgaan naar T-Mobile...

En zo gaat/ ging het ook met de andere aanbieders...
Britisch Telecom => Telford => O2
DutchTone => Orange

Schuld hebben ze trouwens allemaal,
Ben, Telford en Dutchtone zijn enkele jaren geleden begonnen met schuld (door leningen) en zullen nog jaren doorgaan met schuld...
Vinden ze echt niet echt erg hoor. Dat was toen al ingecalculeerd. Ik geloof dat Ben berekend had dat als alles een beetje zou lopen, dat ze pas tegen 2010 Break-Even zouden lopen, en dus pas daarna aan de winst zouden kunnen beginnen...
Tja, dat risico zit er gewoon in als je een groot nieuw bedrijf wil opstarten op een voor toen, redelijk grote nieuwe markt. Ze moesten (en moeten nog steeds) eerst zien zo veel mogelijk zieltjes te winnen en te houden...

Leeg - Sinds 20180907

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hopelijk veranderd er niets met de service, want die vond ik van BEN echt geweldig. :)

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik hoop dat er niets veranderd met de overname wat bereft contractduur, in duitsland is het normaal (ook niet anders mogelijk) om een 2 jarig contract af te sluiten.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Die storingen komen idd door de naamsverandering. Ik kon ook al niet wappen namelijk.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

ben klink inderdaad veel leuker.

ik hoop maar dat er geen verandering komt in de service ten nadelen van de klant.
ook hoop ik dat er kwa kosten niks veranderd.

maar goed. ik ben al 3 jaar abbo klant van ben. als het me niet aanstaat dat t-mobiel dan zeg ik voor volgend jaar m,n abbo op en ga ik over op iets anders.
Pagina: 1