Planetarion - wie o wie

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 21:01

Largo

Donderdraak

Topicstarter
Planetarion heeft een doorstart beleefd, en hoewel ze 10 euros vragen voor round 9 ben ik van plan om (weer) mee te gaan doen.

Zijn er Gotters die nog steeds spelen?
En is er iemand geinteresseerd om een galaxy te starten?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04
Ja een vriend van mij speelt da maar hij is ook totaal freaky about it :p

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Brik
  • Laatst online: 23-10 14:49
ik heb het vroeger gespeeld, maar sinds ze er geld voor zijn gana vragen doe ik t niet meer, ook veel ste lastig al die betaling, dus niet zozeer om het geld...

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:04
Brik schreef op 21 February 2003 @ 14:31:
ik heb het vroeger gespeeld, maar sinds ze er geld voor zijn gana vragen doe ik t niet meer, ook veel ste lastig al die betaling, dus niet zozeer om het geld...
Idd ik heb het ook 3 rondes gespeeld toen je nog niet hoefde te betalen. Vind beetje overdreven om voor zo'n game te betalen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Wat is het voor een game dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 15:56:
Wat is het voor een game dan?
jegh... als je moet betalen hoeft het al niet meer. Ik heb vroeger VEEL TE VEEL spellen officieel gekocht... de gameindustrie heeft alleen aan mij al een 1000 euro verdiend... ik doe er lekker niet meer aan :D

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
een online tekst based game, zie http://www.planetarion.com/ ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 15:59:
[...]

jegh... als je moet betalen hoeft het al niet meer. Ik heb vroeger VEEL TE VEEL spellen officieel gekocht... de gameindustrie heeft alleen aan mij al een 1000 euro verdiend... ik doe er lekker niet meer aan :D
1000 EURO? hmmzz das ook niet veel
Ik denk dat ik met het geld wat ik aan games hebt besteed wel een huisje van kan kopen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 16:00:
1000 EURO? hmmzz das ook niet veel
Ik denk dat ik met het geld wat ik aan games hebt besteed wel een huisje van kan kopen.

Ik weet niet in welk krot jij wilt wonen maar op je 18e heb je niet genoeg geld verdient om een huis te kopen (of je hebt een rijke papa).

Ik wil zelf overigens even niet uitrekenen wat ik uitgegeven heb aan games, das niet leuk :+

Ik heb Planetarion ook 1 ronde gespeelt, de ronde voordat je moest betalen. Ik vond het leuk genoeg om er mee door te gaan maar er was imho teveel onzekerheid over het feit of alles 'beter' zou worden met betalende mensen.

Ik ben 1,5 week geleden begonnen met DarkGalaxy, ook een space browser game en wel gratis :).

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
hm, ik geloof toch dat ik vroeg wie er WEL mee ging doen ? :)
maargoed hehe, mijn eerste planet in PA was eind ronde 1.
Sindien 1 ronde gemist. Hoewel ik niet elke ronde even actief mee heb gedaan....

[ Voor 182% gewijzigd door Largo op 21-02-2003 16:45 ]

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
IceStorm schreef op 21 February 2003 @ 16:21:

[...]

Ik weet niet in welk krot jij wilt wonen maar op je 18e heb je niet genoeg geld verdient om een huis te kopen (of je hebt een rijke papa).
Ik heb nog een leuk huisje gezien in Zimbabwe :+

Maar even serieus ik heb ongeveen 5000 gulden (GULDEN) uitgegeven aan spelletjes in totaal.

TMAXTINT

Verwijderd

Brik schreef op 21 February 2003 @ 14:31:
Hier hetzelfde...
Ik doe nu utopia, er zijn ook aardig wat mensen die ik ken die dat spelen dus dat is ook iets waarom ik dat ben gaan doen...

Verwijderd

Ik speelde planetarion voor dat je moest betalen. Zat in de FD :)
toen moesten we gaan betalen en ben ik weg gegaan.
Daarna ging ik pimp wars spelen. was wel geinig maar niet echt mijn smaak.

Daar tussen door speelde ik Utopia en Dominion.
die laatste 2 speel ik nog steeds.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 21:52
Marruk schreef op 21 February 2003 @ 17:07:
[...]

Ik heb nog een leuk huisje gezien in Zimbabwe :+

Maar even serieus ik heb ongeveen 5000 gulden (GULDEN) uitgegeven aan spelletjes in totaal.
5000 maar? :+

ik ongeveer het dubbele :X er zijn nog wel eerlijke mensen op de wereld!

en PA ooit gespeeld dat et nog gratis was de eerst aantal rondes ook nog in een betaalde ronde een account gekregen van iemand. maar om eerlijk te zeggen vind ik web based games niet echt spectaculair en leuk :) maargoed dat kan aan mij liggen ;)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 09:30:
Ik speelde planetarion voor dat je moest betalen. Zat in de FD :)
toen moesten we gaan betalen en ben ik weg gegaan.
Daarna ging ik pimp wars spelen. was wel geinig maar niet echt mijn smaak.

Daar tussen door speelde ik Utopia en Dominion.
die laatste 2 speel ik nog steeds.
TFD? The frying dutchmen? (daar heb ik ook mijn hele PA tijd in gezete, onder de naam van Chieltje ;) )

PA heb ik vanaf ronde 3 gespeeld, en alleen de laatste rond heb ik gemist (met random gals)

was wel altijd vet...

maar heb geen zin om er voor te betalen.

vind het wel mooi, heb nu weer een social life ;) :P

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

NOOIT, maar dan ook NOOIT meer ga ik dat spel spelen. Vanaf ronde 1 meegedaan (begin 2000 ergens) en dat spel heeft me veel te veel slapeloze nachten opgeleverd. Drama :)

En dat allemaal om in de top 100 te eindigen..

Verwijderd

Kan iemand me zo'n soort gelijk spel aanbevelen, niet te moeilijk gratis maar toch waar ik die slapelose nachen aan kan beleven zoals Pjemco zegt.

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 13:23
Utopia is wel leuk:

games.swirve.com/utopia

Verwijderd

www.galactic-quest.com <-- dacht ik... ook erg NAAR Spel :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
ik speel Nukezone

sja.. :)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

TepelStreeltje schreef op 22 February 2003 @ 12:01:
[...]

TFD? The frying dutchmen? (daar heb ik ook mijn hele PA tijd in gezete, onder de naam van Chieltje ;) )

PA heb ik vanaf ronde 3 gespeeld, en alleen de laatste rond heb ik gemist (met random gals)

was wel altijd vet...

maar heb geen zin om er voor te betalen.

vind het wel mooi, heb nu weer een social life ;) :P
was chieltje niet het broertje van iemand die in TFD zat?

* NG heeft 3 rondes in TFD gezeten.

Verwijderd

/me heeft 3 rondes TFD lopen slopen :D

Heb er ook meerdere malen bijgezeten. Ben er steeds weer uitgetrpat door cliff, chieltje, cimager, etc.. :+

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ben broer van de beruchte 10US.
heeft HEEL veel voor TFD gedaan.

chieltje is nooit iets hoogs geweest in TFD ( geen zin in, clanleider was me al teveel werk)
wat waren jullie nicks dan in tfd?

mijn nicks in PA waren TsjernoChiel Spud Tepelstreeltje en gewoon Chieltje
(elke ronde wat anders zodat ze je niet herkennen)

Battle.net Spud#2543

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Hehe ;) ik speel ook vanaf eind ronde 3 ofzo, ga nu weer meedoen, moet alleen nog ff zien dat ik in goed galaxy kom, na ronde 6 gekapt wegens examens en al die stuff (ik wilde dat gewoon halen ;)).
Maar nu HBO opleiding en ben wel weer bereid om 's nachts op te staan om iemand zijn roids te jatten :)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-10 18:17
Ik heb ooit eens Utopia gespeeld... 7th age ofzo. Was erg leuk, alleen m'n wiskunde enzo leden er erg onder.
Strategieën bedenken onder wiskunde is niet goed :P...

Ik wil zelf altijd nog zo'n spel maken, maar ik kom maar niet op het leuke en vernieuwende idee dat nodig is voor een leuk spel...

Verbouwing

Verwijderd

Ik heb PA ook vanaf ronde een gespeeld. ik heb de eerste betaalde ronde ook nog mee gedaan maar vond dat het betalen zo veel gezeur opleverde en dat was een va de redenen om te stoppen (de andere was dat ik een vriendin kreeg die ik belanrijker vond...)

Ik heb ook vanaf die tijd in TFD gezeten .Dat was nog de tijd waarin TFD eigenlijk alleen maar een mailinglist als communicatie had. (was zwaar irritant... elke dag ronde de 20 mailtjes van mensen die aangevallen werden....)

Ik zit nogsteeds in de tfd community, maar ben zwaar inactief...

ik hield me daar schuil onder de naam (hoe kan het ook anders) zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (gewoon zo veel mogelijk)

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
het lijkt er dus op dat ik in m'n eentje PA ga spelen.
Niemand doet meer mee. :/

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 09:19
Ik wacht op Empirequest, das was een goedkoop namaaksel van PA, maar tis veel beter geworden. Toen ging PA P2P worden en ging iedereen naar EQ. Daardoor raakten de servers overbelast en veel downtime.
Nu zijn ze bezig met EQ2, hopen dat dat snel komt! :9~

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• scim

scim

Nani?

Mwa, ik ben bij veel games tegen p2p, maar planetarion wist ik gewoon hoe het ging en het is gewoon 3 tot 4 maanden DIKKE fun en bijna 24/7 gameplezier (soms echt 24/7 als het druk is met attacks en defense enzo) en dat is die 10 euro gewoon meer dan waard.
Ik bedoel waarom 45 euro dokken voor een spel waar je 2 weken tot een maand plezier van hebt als je voor 10 euro zat nieuwe mensen leert kennen en 3 maanden in de weer bent.
Tis echter alleen een optie als het je dagelijks leven mag en kan overnemen, anders wordt het te erg.

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Largow schreef op 24 februari 2003 @ 10:13:
het lijkt er dus op dat ik in m'n eentje PA ga spelen.
Niemand doet meer mee. :/
Niet helemaal alleen want ik doe mee! :)
Een echt MadCow hier, signup is binnen nu en xx min als ik het goed heb.
Het is weer tijd voor weinig slaap en veel koffie ;)

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 23 February 2003 @ 19:46:

mijn nicks in PA waren TsjernoChiel Spud Tepelstreeltje en gewoon Chieltje
(elke ronde wat anders zodat ze je niet herkennen)
"defender2K" of "Def2K" die irritante idioot die zn ops zo misbruikte in kanaal #vts :+ da was ikke :)

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10 15:23
Brrrrrr... van die verslavende online ruimte bouw&vecht spelletjes...
Nee, ik kijk niet eens! heb al veel te veel tijd verbrast met dat soort troep! 8)7

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
ORiON_JNFN schreef op 24 February 2003 @ 23:03:
[...]

Niet helemaal alleen want ik doe mee! :)
Een echt MadCow hier, signup is binnen nu en xx min als ik het goed heb.
Het is weer tijd voor weinig slaap en veel koffie ;)
He zat jij toevallig in de beta ronde in 5:2?

• Stender83
Largow schreef op 25 February 2003 @ 10:29:
[...]

He zat jij toevallig in de beta ronde in 5:2?
Volgens mij zat ik in 8:6. Maar ik gebruik nooit m'n eigen nick dus de kans dat je me vind is erg klein ;)
Ik was dit x (Bored "of" You)

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
oh ok, ik zag dat onze gc een MadCow galaxy-pic had neergezet dus vandaar...

Ik heb me net maar weer aangemeld, maar ik vrees voor een lage opkomst. Ik zat nog onder de 800.

• Stender83
Meeste alliances wachten nog ff. Is nog niet duidelijk dacht ik of er een shuffle komt, dus als 1block zich tegelijk aanmeld heb je grote kans op een super cluster. (beetje flauw als je het mij vraagt)
Ik verwacht iets van 2000spelers, is niet veel. Maar nog wel leuk voor de laatste ronde van PA zoals wij het kennen. En voor r10 verwacht ik weer heel veel nieuwe spelers.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kheb het 3 rondes gespeelt, maar te verslavend ,en het geld ga ik niet opbrengen :(

Verwijderd

ik heb 2 rondes gespeelt, het was echt een l33t spel maar dat betalen vindt ik maar nix. :(

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
Orion, FYI:
1: Signup is open
2: There WILL be a full shuffle
3: Good luck to everyone!

• scim

scim

Nani?

Ik was nummertje 31 vannacht :) niet dat het helpt want moet het geld nog overmaken.
Maar als je in priv gal zit weet je zeker welke alliances er allemaal aan meewerken en als het random is weet je nog vrij weinig :)
Sowieso vaag dat je er al inkan, lijkt me stug dat er al accounts geactiveerd zijn en alles eromheen ofja, misschien als je met CC betaalt schiet het wat sneller op :) (ik heb er geen en krijg me pa never nooit niet zover om met een CC voor een spel te betalen :)).

• Joror
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Heb Planetarion de eerste paar ronden fanatiek meegespeeld, enkel daarna ging mijn tijd op aan andere online spellen :)
Ik heb zelfs nog een paar vrienden die het nogsteeds spelen, en ik vind het knap dat ze nog een restart erdoor hebben gekregen, geld aantrekken voor dat soort business is moeilijk.

nada aka zilch, formerly known as zip

• Stender83
Jolt pakt het tot nu toe goed aan, al wordt r10 €15,-..
Maargoed dat lang wachten met aanmelden gaat dus niet werken, gelukkig.. Zit liever met wat vijandige alliances in een cluster dan een puur allied cluster. Het is gewoon zoooo saai als niemand je aanvalt :( (klinkt gek maar is wel zo)
Maar sommige mensen kunnen al in hun account, dan zit je nog wel random ergens. Je moet wachten tot je de pass hab van de private gal. En aangezien ik via een overschrijving heb betaald zal ik morgen wel m'n pass krijgen.
Voor de ex PA spelers is het mischien we leuk om te weten dat:
Weg zijn:
- Legion
- Fury
- Titans
- LDK
(en nog een paar waar ik ff niet op kan komen)

Grote nieuwe die erbij zijn gekomen zijn:
- Eclipse (Fury mensen en nog wat)
- Olympians (Titans en LDK mensen)
Blocks zijn:
- (S)WEET: WP/Ely/Eclipse en ToT (de S weet ik niet meer, maar schijnt ook weg te zijn)
- NoS en co.
- VVOMM: Vision/Virus/Olympians/MadCows/Ministry
Wordt dus (s)WEET/NoS vs VVOMM

Oja er komt dacht ik een gratis "voor ronde" van r10 zodat iedereen kan zien wat het wordt. Mischien wel leuk voor mensen die mischien weer willen spelen.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

weet nog dat mijn galaxy een van de leiders van NoS had.
was men GC. die heeft 2 van de 3 betaalde rondes mijn accoutn betaald :)
hele aardige gast Archi voor de mensen die wat bekender zijn met NoS.

is spinnner nog steeds bezig met PA dan?
ik dacht dat ze het verkocht hadden?
of kwam spinner bij het pakketje?

Battle.net Spud#2543

• Stender83
Archi ken ik niet, ken wel Choas en Sethmace erg goed van NoS :)
Was ooit in HR (wing van NoS).

Jolt heeft alle coders van PA aangenomen, dus ze krijgen nou betaald :D
Werken dus full-time aan coding, dat deden ze al niet meer sinds r6 of zo.
Zeus is wel weggegaan, persoonlijke reden. Al blijft hij nog wel spelen.
Dus ja Spinner zit er nog :p

• scim

scim

Nani?

de S in sweet is sapientia en zover ik weet is die "nog" niet weg.
Ely is nog redelijk zoals het was
Fury en Legion (Furgion) zijn gelukkig weg
Xanadu is weg, Silver is weg en TFD is beetje op de achtergrond geduwt
Eclipse is alles van Fury behalve Syn Sid en een paar nieuwe HC leden, maar overgrote deel komt van fury/xanadu af geloof ik.
Qua politiek/alliancewars zou dit best een interessante ronde kunnen worden, omdat alle oude (grote) blocks zijn opgeheven.

Over de creators enzo, fudge, spinner en zeus zijn in eerste instantie aangenomen, zeus is weggegaan omdat hij zijn familie niet meer zo in de steek wilde laten enzo dus zover ik weet zijn Spinner en Fudge nog "over" van de oude garde. Voor de rest zijn er geloof ik allemaal nieuwe aangenomen.

[ Voor 26% gewijzigd door scim op 26-02-2003 12:40 ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb ook Planetarion gespeeld, de 1e, 2e en 3e round, was 1 van de grote bazen van Xanadu, later XFA, toen ten onder gegaan aan de lamers :) (Alliances met 800+ members waar er maar 100 actief van zijn, werken niet, we hebben er zo'n 700 uitgesmeten en zijn als =Virus= verdergegaan, toen ben ik maar gestopt)

Maar om op je vraag te beantwoorden, nee, ik speel nu geen PA en ik ga het ook niet spelen. Ik zat toen nog op modem en het kostte me BERGEN met geld, nu kabel, maar het kan me niet meer bekoren.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

d

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 17:21 ]

• Stender83
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:51:
Hoe is het mogelijk dat mensen geld willen betalen voor een on-line text based game?? Is dat zo leuk :?
Het is echt heel moeilijk uit te leggen.. Het hele gebeuren van is gewoon leuk :)
Zit heel veel politiek bij, je moet echt de juiste mensen leren kennen etc.
Plus het is een spel dat 24/7 met mensen over de hele wereld.
Mensen die je dus ook dagelijks spreekt via mIRC.
Dus beste manier om het te leren is denk ik via Planetia (gratis versie van Planetarion) weet alleen zo ff geen url :(
Maar des te langer je het speelt des te hoger je komt, je begint echt als een peon en als je wil kan je het schoppen tot leider van een grote alliance. Of tot officer zoals ik nou ben.
Hoorde dat er vandaag al 3000 mensen zich hebben aangemelt. Is nog niet veel vergeleken met de 1e rondes, toen hadden we 40.000 man als ik met niet vergis..
Er is veel verloren gegaan sinds het niet meer gratis is, maar de community is er alleen maar sterker van geworden.

• scim

scim

Nani?

Waarom betaal je geld voor sigaretten/drank?
Omdat het zo verdomd verslavend/lekker is.

Dit spel is gewoon 3 maanden lang iets dat je leven beheerst. Vriendin, uitgaan etc. je laat het er allemaal voor liggen om aan te vallen, defense te regelen, een nieuwe construction/research te starten alles.
Het is gewoon C&C/Starcraft, maar dan tekstbased en met honderden mensen (vroeger tienduizenden) die allemaal met elkaar vechten om de grootste planeten en galaxies van het planetarion universum te worden. Maar tis niet alleen vechten, tis vooral veel nieuwe vrienden maken, politieke intriges. Tis gewoon een surrealistische wereld die zich verweeft met je eigen leven en dat maakt het zo leuk :)
Zijn zelfs complete lans, 3 dagen achter elkaar dit spel met ticks om de minuut ofzo (1 tick = tijdunit waarin iets gebeurd, bijv 8 ticks kost het om een metal mine te bouwen).

Als je echt op niveau wil spelen en er iets van wil maken garandeer ik je dat je 3 maanden lang voor minstens 60% van de tijd met dit spel bezig bent, of je nu op school, je werk of in je bed met je waptelefoon zit, je bent er mee bezig :)
En tis gewoon verdomd verslavend en daarom betaal ik ervoor.

Beter dit waarvan ik gewoon weet dat ik er 3 maanden mee bezig ben dan een game kopen voor 45 euro waar ik 2 weken tot 1 maand mee bezig ben.

• Stender83
Het is idd het meest verslavende spel ooit volgens mij ;) En je moet zeker uitkijken dat je je vriendin niet verwaarloost :p Ze willen nog wel eens raar opkijken als je om 4:55 uit je nest gaat om ff je fleet te "launchen" en om te kijken of je aangevallen wordt.
Spioneren van andere alliances kan ook erg leuk zijn btw *G*

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
Hehe ja dat klopt, ik zat soms bizar vroeg op mijn werk alleen maar omdat ik er toch om 5:45 uit bed ging om te launchen.

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

heb ronde 3 en 4 meegedaan, maar vond het zo saai, altijd maar dat wachten. En alleen maar cijfertjes kijken, blegh. Dus toen je moest betalen ben ik gestopt.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mijn GC uit amerika launchde altijd voor me :)

ik zat met meer amerikanen in men gal dan met europeanen.

we launchde alleemaal voor elkaar.
en je deelt je leven gewoon met dat spel...
heb bijna 2 jaar met die gasten gespeeld, van ronde 3 tot ronde 8 fzo (voor de betaalde shuffle ronde)

echt gaaf hoor, als je steeds bij dezelfde mensen in de gal komt....

Battle.net Spud#2543

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

TepelStreeltje schreef op 27 februari 2003 @ 11:24:
mijn GC uit amerika launchde altijd voor me :)
accountsharing :o

Ik heb het ook een ronde heeeeel actief gespeeld, werd ik 13e ofzo overall. Het is niet zo erg moeilijk om groot te worden, maar het kost gewoon veeeeeeel te veel tijd. Ik vond het alleen leuk als ik een beetje groot kon worden en je kan alleen groot worden als je het fulltime speelt. Dat is toch wel een beetje ongezond :)

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 16:56

Mach

[END]Avengers

Hehe...speel al vanaf ronde 1....en die paar tientjes per ronde vind ik ook niet te veel van het goede dus deze ronde speel ik ook weer mee....if you get hooked once, you are hooked forever om het maar te verwoorden :)

Gelukkig huis ik in een goede alliance

DUGG

• Stender83
Pluimmaker schreef op 27 February 2003 @ 16:42:
Hehe...speel al vanaf ronde 1....en die paar tientjes per ronde vind ik ook niet te veel van het goede dus deze ronde speel ik ook weer mee....if you get hooked once, you are hooked forever om het maar te verwoorden :)

Gelukkig huis ik in een goede alliance
Aha dus niet TFD :p
Wat denken de PA spelers hier wie er gaat winnen?
SWEET/NoS vs VVOMM
Denk persoonlijk dat het er vrij hard aan toe zal gaan. En VVOMM is beetje in de minderheid kwa leden. Maar wel weer een erg sterk blok. Toch gok ik op SWEET al ben ik zelf dan in VVOMM..

• Grote_Keizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09-2011
hahaha altijd leuk om weer planetarion gekken te zien :). Fury in hart en nieren.....snap niet wat mensen er altijd tegen hadden. In elk geval GL voor iedereen die zich weer een rondje slaapgebrek koopt :D

[Fury]Keizer <-- lol :P

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
tja slaapgebrek heb ik niet echt meer door PA, in tegenstelling tot r2 en r3 in Explosive. Maar dat was echt te gek.

Tegen fury hadden ze hetzelfde als tegen concordium, legion, vts etc. Machtsblokken roepen anti-reacties uit. Ik zou me er maar nix van aantrekken.

• scim

scim

Nani?

Fury is ten onder gegaan, net zoals alle grote alliances van weleer :)
Enige alliance die sinds het prille begin nog meedoet en enige dienst uitgemaakt heeft is TFD denk ik. Legion, Fury, Xanadu, Silver enz. allemaal gestopt of onder andere naam en andere HC verder gegaan. Ik heb 2 rondes niet meegedaan omdat ik me eindexamen wilde halen en ik geen zin had in shuffle round zonder priv galaxies (dus r7 en 8) en ik kon niet geloven wat ik gemist had toen ik maandje voor r9 weer alles begon te volgen :)
Maja zit nu nog random, hoop dat ik nog in een galaxy kom en anders maakt het me denk ik niet veel uit, want lijkt me redelijk actief gal, maarja toch liever echt georganiseerd :)

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 16:56

Mach

[END]Avengers

ORiON_JNFN schreef op 27 February 2003 @ 18:40:
[...]

Aha dus niet TFD :p
Wat denken de PA spelers hier wie er gaat winnen?
SWEET/NoS vs VVOMM
Denk persoonlijk dat het er vrij hard aan toe zal gaan. En VVOMM is beetje in de minderheid kwa leden. Maar wel weer een erg sterk blok. Toch gok ik op SWEET al ben ik zelf dan in VVOMM..
VOM wint natuurlijk....it aint size that matters but quality :)

DUGG

• Largo

Largo

Donderdraak

Topicstarter
Ik zit geloof ik in een beetje suf galletje. :/
Als iemand nog een plekkie over heeft dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Voor de mensen die graag gratis willen spelen. Ik heb een text-based spel gemaakt. Klinkt natuurlijk vreemd, maar eigenlijk is het al meer dan een half-jaat in ontwikkeling. Eerste mini-seizoen 172 spelers (bandbreedte niet toereikend), maar nu met de nieuwe server moet het helemaal lukken. tjek it out: www.amorack.nl

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:22
Ik heb het 2 jaar terug gespeeld was best fun toen, alleen toen kwam die *zeik* met dat betalen enzo. toen ben ik gekapt, ben ik gaan Utopia'en en Pimpwarren :o dat doe ik nu ook niet meer ^^

Verwijderd

Simpel beginnen (jatten ;)) en dan als je het een beetje onder de knie hebt allemaal kun je het wat persoonlijker maken. Duizend mensen hebben ook meer ideeen dan 2.

Verwijderd

Ik speel niet meer... betaal nooit geld voor abo online stuff (maar ik denk erover dat bij www.runescape.com wel te gaan doen :Y)

Verwijderd

kan iemand mij uitleggen hoe ik een textbased game maak of mij er een programma voor sturen bij voorbaat bedant je kan me berijken op mspaargaren_13@hotmail.com in ieder geval bedankt

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:45:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een textbased game maak of mij er een programma voor sturen bij voorbaat bedant je kan me berijken op mspaargaren_13@hotmail.com in ieder geval bedankt
1. Geen ouwe topics naar voren kicken
2. let op je spelling, bereiken is met een korte ij...
3. Danken doen we al de hele dag, laat dat achterwege
4. Google

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
KewlKiddo schreef op 01 april 2004 @ 20:00:
[...]

1. Geen ouwe topics naar voren kicken
2. let op je spelling, bereiken is met een korte ij...
3. Danken doen we al de hele dag, laat dat achterwege
4. Google
5. Als je niks te melden hebt, zeg dan niks.
6. Google roepen heeft ook niemand wat aan. ;)

Verwijderd

Hier staat precies wat je moet doen.

Open/kick je nog een topic over dit, zonder zelf iets gedaan te hebben, dan worden we wat minder lief
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.