Ik vraag me af is een gf2gts beter als een gf4mx of is het dan nog beter om een radion 7500 te kopen voor games, welke is de snelste en welke is de mooiste ?
Verwijderd
Lees de reviews van die 3 kaarten uit eindelijk moet je het zelf beslissen
zal me niets verbazen als dit een slotje wordt
zal me niets verbazen als dit een slotje wordt
FAQ
Overigens kan je ook bij futuremark kijken welke kaart er beter presteerd.
En dat is hier: http://www.futuremark.com/community/halloffame/
En dat is hier: http://www.futuremark.com/community/halloffame/
[ Voor 50% gewijzigd door MAZZA op 21-02-2003 12:45 ]
Hoi,
Ik zie dat je al een tijdje geregged bent op GoT.
Hier op GoT geldt ook al een tijdje de regel dat de gebruikers eerst zelf moeite moeten doen voordat ze hier wat vragen.
Voordat je op GoT reageert moet je ook eerst de algemene FAQ kennen. In de VB FAQ staat trouwens jouw oplossing: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
Ik hoop dat je hier in de toekomst op zal gaan letten
Ik zie dat je al een tijdje geregged bent op GoT.
Hier op GoT geldt ook al een tijdje de regel dat de gebruikers eerst zelf moeite moeten doen voordat ze hier wat vragen.
Voordat je op GoT reageert moet je ook eerst de algemene FAQ kennen. In de VB FAQ staat trouwens jouw oplossing: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
Ik hoop dat je hier in de toekomst op zal gaan letten
[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 21-02-2003 12:45 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
lees dit eerst ff door en volg het op: * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
en gebruik voor de grap ook es de zoekfunctie van dit forum..
de kaarten die jij noemt zijn bijna hetzelfde qua performance.. ik zou de gf2gts links laten liggen omdat die te oud is en vaak iets mindere beeldkwaliteit en tv-out heeft. Keuze tussen gf4mx en radeon 7500 is aan jezelf..
En met het oog op de toekomst zou ik eerder gaan voor een radeon 8500/9000 of een geforce4ti 4200.. die hebben toch weer veel meer power voor een beetje extra geld.
de kaarten die jij noemt zijn bijna hetzelfde qua performance.. ik zou de gf2gts links laten liggen omdat die te oud is en vaak iets mindere beeldkwaliteit en tv-out heeft. Keuze tussen gf4mx en radeon 7500 is aan jezelf..
En met het oog op de toekomst zou ik eerder gaan voor een radeon 8500/9000 of een geforce4ti 4200.. die hebben toch weer veel meer power voor een beetje extra geld.
[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 21-02-2003 12:48 ]
Wat zijn we lief met z'n allen he
gf4mx is dx8 en GF2gts/r7500 zijn DX7, of heb ik het nou verkeerd?
www.triathlete.nl
jepScighera schreef op 21 February 2003 @ 12:48:
gf4mx is dx8 en GF2gts/r7500 zijn DX7, of heb ik het nou verkeerd?
het verklarende antwoord:

bron: http://www6.tomshardware....0021218/vgacharts-04.html
7500 is sneller dan GTS. GF4 MX (440/460 iig) is sneller dan 7500 en heeft dx8 support

bron: http://www6.tomshardware....0021218/vgacharts-04.html
7500 is sneller dan GTS. GF4 MX (440/460 iig) is sneller dan 7500 en heeft dx8 support
[ Voor 46% gewijzigd door Scighera op 21-02-2003 12:50 ]
www.triathlete.nl
Het ginge me ook niet echt om de specivieke droge kennis maar meer om de eraringen dan andere gebruikers, en wat die van die specivieke kaarten vinden, Gebruikersinformatie gaat natuurlijk atijd voor op droge feiten
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
jaja voor elke overtreding is een faq
[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 21-02-2003 12:50 ]
Verwijderd
Door MAZZA - Friday 21 February 2003 12:46
---
nou lief
het is gewoon zo die moderators zijn hier nou niet zo lief maarja face the facs je komt nou eenmaal op hun site dus hun regeltjes ik heb er af en toe ook wel moeite mee 
nu even back 2 the point ik heb een MX ik heb er nooit problemen mee gehad.
---
nou lief
nu even back 2 the point ik heb een MX ik heb er nooit problemen mee gehad.
lol, zeker ook zo snel gelezen dat ie dacht dat het om GF2-GTS en GF2-MX ging (scheelt wel wat bouwjaartjes)Palomar schreef op 21 February 2003 @ 12:49:
[...]
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
jaja voor elke overtreding is een faq
www.triathlete.nl
Het maakt eigenlijk geen verschil, allebei ongeveer even snel. Allemaal dezelfde truukjes om iets voorelkaar te krijgen, alleen de manier om het te doen verschilt of soms is alleen de naam anders...
Een GF4MX is een omgebouwde GF2 he? GEEN Dx8 compliant maar wel compatible net als een Voodoo1 voor mijn part.
Een GF4MX is een omgebouwde GF2 he? GEEN Dx8 compliant maar wel compatible net als een Voodoo1 voor mijn part.
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)
als je naar mijn post-met-grafiek kijkt is er wel een verschil in snelheid, ten gunste van de GF4MX
www.triathlete.nl
de mx440 ondersteund directx 8 niet volledig
volgensmij kun je beter een ati8500LE nemen deze zit rond de 120 euro
volgensmij kun je beter een ati8500LE nemen deze zit rond de 120 euro
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Verwijderd
DeMoN in "Welke is beter"
Wij niet lief ? Stuur mij een lieve mail en je krijgt een lieve mail terug hoor
Wij niet lief ? Stuur mij een lieve mail en je krijgt een lieve mail terug hoor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()