Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71326/1
Admins, omdat ik geen eigen mening meer kan posten hier, zonder geflamed te worden door Xafer, verzoek ik jullie bij deze om Xafer (U. Prudencia) alsnog te bannen of anderszins het zwijgen op te leggen. Maar nu echt.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik schrijf vast weer een wedstrijd uit: wie vindt als eerste de volgende nick van meneer U.P. nadat hij ditmaal als Xafer geband wordt?
Hij gaat toch niet weg.
Verwijderd
Rancune heeft een nieuwe dimensie gekregen.
Verwijderd
en zou hem dus zeker niet bannen
hij geeft gewoon z'n mening inzake een bepaalde situatie..
en doet dat met argumenten
ik denk dat dit ban verzoek meer zegt over degene die hem gebanned willen hebben
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Hoe blind moet je zijn om niet te zien dat hij (Xafer) dit keer degene is die het hele circus weer aan het opstarten is?
Ik ben er nu niet direct bij betrokken en wil dat ook graag zo laten, maar ik erger me er kappot aan (en ik ben niet de enige hier).
Mijn advies: harde actie dit keer!!!
Verwijderd
Hij is zo rationeel als een stalen scheepsdeur :(
Wat hij tussen de scheld en onzinregels door zegt over AMD klopt wel en als hij het op een volwassen manier zou verwoorden dan werd het veel aannemelijker.
Verwijderd
Dus Cookie bannen, en Xafer niet meer aanvallen.
Dat Xafer het uitlegt als pro-Intel getroll is zijn probleem, en dat maakt hij ook ons probleem door zijn geflame. Niet Testcase moet dus weg, maar Xafer.
Verwijderd
Zinloos is het hele verhaal weer opnieuw langs te zien komen!Op vrijdag 17 november 2000 13:41 schreef irrelevant het volgende:
Adjes wagen zich er niet meer aan?
Zien ook in dat het zinloos is dus reageren maar niet?
Verwijderd
Ach, vraag hier maar eens naar een draadje uit september, dan spreek je wel andersOp vrijdag 17 november 2000 09:36 schreef Flamez het volgende:
mwoa.. ben het eigenlijk wel met ulio eens
en zou hem dus zeker niet bannen
hij geeft gewoon z'n mening inzake een bepaalde situatie..
en doet dat met argumenten
ik denk dat dit ban verzoek meer zegt over degene die hem gebanned willen hebben
Blijkbaar zijn de anderen verkeerd bezig. Bij deze een verzoek tot bannen van Otis, TgF, GameOver, testcase, conz, Hyp hyper Floris en mijzelf. Dan zal de rust waarschijnlijk wel wederkeren.
Proef ik hier enig cynisme ?Op vrijdag 17 november 2000 16:41 schreef ecteinascidin het volgende:
Wel, hetgeen ik al reeds vermoedde dus bij deze bevestigd. De adjes vinden iemand als Ulio wel prima en maken zich nergens druk om.
Blijkbaar zijn de anderen verkeerd bezig. Bij deze een verzoek tot bannen van Otis, TgF, GameOver, testcase, conz, Hyp hyper Floris en mijzelf. Dan zal de rust waarschijnlijk wel wederkeren.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ikke niet ! Ik heb een Cyrix processor met Intel videokaart 32Mb en AMD harddisk. :):)Op vrijdag 17 november 2000 16:44 schreef TgF het volgende:
Vergeet irrelevant niet, want die is ook van het clubje en natuurlijk MadMax-007.
Maarrehh laat die Kaffer/Xafer maar gewoon rusten, elke keer dat je hem aanvalt gaat ie over de rooie en dat komt de sfeer niet ten goede. In zijn newsposts en andere posts op GoT vindt ik weinig zaken die om een ban vragen. Hij kan wat moeilijk hoofd- en bijzaken onderscheiden, maar zo zijn er wel meer....
Het zal helaas van korte duur zijn...
---
Ondertussen heb ik hem gebanned, het Control Panel is niet helemaal toegankelijk na de laatste update (lost Arjen wel weer op toch?)
Xafer is gebanned, voor de 4e keer alweer, hij verzint wel weer een nieuwe provider en komt weer terug met een nieuwe username, dat zijn we ondertussen wel van hem gewend.
Je gaat toch geen modje bannen?ecteinascidin:
Ik wordt overigens ook hevig door cookie lastig gevallen hoor, ik heb hem ook niet gebanned hoewel ik wel helemaal schijtziek word van zijn denegrerende toon en gedoe.
Ik ben ook maar een mens, irriteer me aan dingen enzo. Ach hij komt toch wel weer terug. (Wel een fijn gevoel overigens dat ik hem (Xafer) nu zelf eens gebanned heb)
Bericht hierboven
Wie zijn er nu gebanned ?
( Ik schijnbaar niet, want ik kan nog posten !
Het ging toch over Xafer/Uli/Ulio/Ulio_Man ?
Is Cookie/testcase nu ook gebanned ?
Aannames zijn fataal.
Hier snap ik helemaal niks van Floris. Ik heb jou 1 mailtje gestuurd omdat hier tot voor kort geen enkele reactie kwam van een admin. Bij wie en hoe moet ik dan op een formele manier mijn beklag doen? Ik heb me juist zoveel mogelijk uit de desbetreffende flamewar van Xafer gehouden op TF, ofschoon hij me dusdanig in de zeik staat te zetten, op een manier die nergens op slaat en ook nog zonder gegronde aanleiding. Mail me je tel. nr. ofzo, want dit soort miscommunicatie heb ik nou juist geen zin in. Dan kunnen we meteen alle misverstanden of ergernis die over mij hebt meteen uit de wereld helpen. Of zit er iemand jouw lastig te vallen met mijn naam eronder?Ik wordt overigens ook hevig door cookie lastig gevallen hoor, ik heb hem ook niet gebanned hoewel ik wel helemaal schijtziek word van zijn denegrerende toon en gedoe.
Floris zegt Cookie maar bedoelt Xafer....
Denk ik dus ff, en anders moet jij het met Floris ff "uitduken" ...
Aannames zijn fataal.
Cookie/Testcase-Dude: Ik ga hier niet zo openlijk op het forum over in discussie, maar laat ik het zo zeggen: mij hoef je geen mailtje te sturen. Ik weet ook wel hoe het zit met Uli Prudencia, ik heb hem al eens eerder gebanned... etc etc. blablabla, ik gooi wel ff een mailtje over, dan begrijp je wat ik bedoel.
Bericht hierboven
Een eigen mening (ook van Adjes) wordt altijd op prijs gesteld, zolang ze maar objectief werk blijven leveren.
Ulio zal inderdaad snel weer opnieuw reggen, en dan opnieuw door de mand vallen. Kan de cyclus dan worden ingekort door een directe ban?
* Delerium wenst iedereen over een goede nachtrust.
[edit] het klinkt gek, maar er zijn vast minder providers op deze wereld dan de bodemloosheid van een echte Xafer-discussie.
Zoals gezegd zijn er genoeg andere providers. De enige manier om hem voor altijd te bannen is zijn telefoonlijn door te knippen.Op vrijdag 17 november 2000 23:40 schreef ecteinascidin het volgende:
Ulio zal inderdaad snel weer opnieuw reggen, en dan opnieuw door de mand vallen. Kan de cyclus dan worden ingekort door een directe ban?
...en de volgende dag:Op vrijdag 17 november 2000 18:37 schreef Daniel Kegel het volgende:
Sorry voor de late reactie maar ik zal die gast met liefde bannen
Het zal helaas van korte duur zijn...
---
Ondertussen heb ik hem gebanned, het Control Panel is niet helemaal toegankelijk na de laatste update (lost Arjen wel weer op toch?)
Xafer is gebanned, voor de 4e keer alweer, hij verzint wel weer een nieuwe provider en komt weer terug met een nieuwe username, dat zijn we ondertussen wel van hem gewend.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=219031
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=219046
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=219064
Nieuw record "Ban-dodging" (ookwel 'admins-aan-m'n-laars-lappen' genoemd)?
"uitduken" =vernederlandsing van "To Duke it out".
Zeg maar uitknokken/vechten. (Niet per definitie fysiek geweld hoor !
Aannames zijn fataal.
Opgelost dus (hopelijk).