Nee hoor, het is wel leuk dat je dat zo schrijft, waneer zegt iemand tegen die gast om te kappen met zijn propaganda.. ???
En trouwens wil jij beweren dat hij geen intel fanaat is ? alles wijst erop.
Ik ben voor AMD en tegen intel, heb ik vaker toegegeven, maar ik blijf wel reeel. Ik ga niet zo zielig doen. Toen de K6 afgekraakt werd. Bleef ik ook rustig en vond het maar jammer... ik liep niet te janken over de celeron die het helmaal had gemaakt, sterker nog ik kocht zelf ook een stuk of 3.
Ik vind het gewoon lastig dat hij op zo'n manier duidelijk moet maken dat hij niet blij is met de gang van zaken. Vertel mij dan wie maakt zich hier het meeste druk ? Als ik hetzelfde als hem zou doen maar voor AMD dan is het niet goed, en zal ik zeker wel wat van merken -1 trolls enzo.
Overal op't net is het zo.. op anandtech bijv. ik heb een "best" buy artikel gezien. Ging over cpu's die je nu om de hoek kon halen, alleen de dual systeem was een intel.. 933Mhz nog wel, de rest waren allemaal AMD. 1,2Ghz was de snelste nu te koop.
Hij loopt zo moeilijk te doen, of dat nieuws over 2Ghz in januari, dat is ook iets waarvan ik denk tjonge jonge.. Dit is gewoon wat lekker makerij van intel want iedereen met een beetje verstand en kennis van zaken weet wel dat intel dit moeilijk werkelijkheid kan maken. Hij loopt kritiek te uiten over AMD's delay... kom op get real.. intel heeft nog steeds geen 1Ghz P3 in overvloed, Itanium wordt waarschijnlijk overgeslagen, de P4 wordt pas Q3'01 op z'n vroegst mainstream. 13 micron hebben ze nog niet eens, wie zegt dat het goed gaat ? kijk maar naar copperinterconnects.. ga zo maar door, dat noemt ie niet allemaal, maar heeft gelijk een conclusie klaar dat AMD zo hun succes niet kunnen behouden. DDR chipset voor de P4 komt pas Q3'01, Met andere woorden, waarom is ie daar niet sceptisch over ?? Dat zijn mijn bezwaren, hij is misleidend.
Kijk ik heb er helemaal geen problemen mee dat iemand liever een intel neemt of wat dan ook, zijn goed recht, maar ik vind het gewoon niet eerlijk dat hij wel zulkse onzin mag neer planten en klagen elke keer weer zonder dat iemand wat van zegt. Zijn kritiek op de 1,5 demo zijn helemaal niet gegrond. lees dat maar es goed. Is gewoon een weerspiegeling van zijn gedachten en voorkeur.
Heb ik ook geen problemen mee, maar overdrijf niet. En naar mijn mening wilt ie teveel pushen met intel geblaat. irrelevant jij moet ook niet moeilijk doen omdat ik gereageerd heb, want jij begon eerst met "opbouwende" kritiek op hem...lees maar de title van dit topic !!! Ik snap echt niet dat niemand ziet wat ik ook zie.
Hoe zit dit ??? Ziet men dat wel en boeit het men niet of ?????