Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cookie's 2 GHz P4 post in 1,5 GHz Palomino thread

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Deze post is wel opmerkelijk.
Hij plaatst een bericht van The Register over 2 GHz P4's in een reactie in een thread over de 1,5 GHz Palomino, omdat t.net het blijkbaar niet wilde plaatsen.
Als dan zo'n kul-bericht als dat over de 1,5 GHz Palomino, dat nota bene nergens anders op gebaseerd is dan een getalletje op een scherm, wel geplaatst wordt kan ik me voorstellen dat de suggestie gewekt wordt dat t.net pro-AMD en anti-Intel is.

Ik weet wel dat het niet zo is en dat het komt door de verschillende nieuwsposters, maar misschien moet dan maar eens wat beter afgestemd worden wat de grens is tussen geruchten die zo vaag zijn dat ze niet meer geplaatst worden en wat wel. Die Intel post was altijd nog heel wat geloofwaardiger dan die AMD Palomino post.

[edit: typo]

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
FYI: Ik heb het niet als nieuws gesubmit (wel geprobeerd, maar er ging iets mis), dus in dit geval is er geen sprake van niet oppikken van een submit. Ik stel alleen ff tussen neus en lippen door de vraag waarom het bericht nog niet is geplaatst, terwijl het artikel erboven uit dezelfde bron (The Register) afkomstig en jonger is.

Zie verder
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/70780

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]