Toon posts:

[WinXP] kan bestand \\.\DRI_KBFiltr niet vinden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na installeren I-touch software van Logitech (internet navigator)keyboard krijg ik bij opstarten XP de melding dat bovenstaand bestand ontbreekt, tevens gaat opstarten / afsluiten zo traag als dikke stro@!#$.
Systeemherstel gedaan; probleem opgelost. Nogmaals geinstalleerd: dezelfde melding.

Wie weet wat dit voor bestand is en hoe ik dit probleem oplos ??

Grtz Joepie

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

"Dri_kbfiltr Not Found" Error Message on Startup
En deze zou je zelf ook hebben gevonden als je stap 2 van het 3 stappenplan zou hebben gevolgd ;).
Gewoon gezocht op support.microsoft.com naar 'Dri_kbfiltr'.

Ohja, en kijk ook even naar stap drie: In Windows Operated Systems zien we graag je OS in de topictitel ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Compubiter op 21-02-2003 00:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, was al op de site van Microsoft geweest ; oplossing werkt niet: ik gebruik XP home en niet pro. Heb de meest recente drivers en wil I-touch wel in startup.

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 00:43:
Klopt, was al op de site van Microsoft geweest ; oplossing werkt niet: ik gebruik XP home en niet pro. Heb de meest recente drivers en wil I-touch wel in startup.
FAQ Forumgedrag - Topicstart
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Als je dit soort dingen voortaan in je openingspost zet, hoeven wij dat niet meer aan te geven ;).

Heb je verder wellicht hier iets aan: logitech - www.computing.net
En kun je even aangeven wat je allemaal geprobeerd en gevonden hebt, volgens de FAQ, want met Google zal er waarschijnlijk ook wel redelijk wat te vinden zijn, ook in de discussiegroepen :).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS in titel gezet. Zie verder hierboven, daar lijkt al een antwoord te staan :)

Trouwens welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt. Zal er volgende keer op letten.
Heb inmiddels "stappenplan ed. gelezen EN antwoord gevonden op mijn vraag bij Google.

Grtz. Joepie

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:43:
Heb inmiddels "stappenplan ed. gelezen EN antwoord gevonden op mijn vraag bij Google.
En dat antwoord was? Is wel zo handig voor de search, als het antwoord daarin te vinden is :).

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles aangaande keyboards en I-touch verwijderd, I-touch drivers bij Logitech gedownload (NIET de bijgeleverde CD-ROM gebruiken!) en alles nogmaals geinstalleerd.
Keyboard ook van USB afgehaald maar weet niet of dit iets uitmaakt.
Pagina: 1