Ik ben nieuw hierzo, dus ik zal me ff voorstellen...ben Victor, 24 jaar uit Maastricht. Ik klungel nu al een paar jaar met de PC en het bevalt me prima...ik hoop hier veel te kunnen leren en misschien zelfs kan iemand eens iets van mij leren.....Greetz All
Ej,
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Welcome dus
Deze topics zijn eigenlijk niet echt nodig, maar toch welkom
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Welcome dus
[ Voor 46% gewijzigd door P.B. op 20-02-2003 21:42 ]
Euhh... denk je dat alle 50.000 users hier zich hebben voorgesteld?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Welkom @ GoT, veel tweak-plezier

Ik weet alleen niet of het de bedoeling is dat men hier zich gaat voorstellen?
Ik weet alleen niet of het de bedoeling is dat men hier zich gaat voorstellen?
Hoi, ik ben Ruud en ik doe Donald Duck na
.
Zoals gezegd: Welkom op GoT, misschien slim om even de FAQ te lezen voordat je aan de slag gaat, en veel plezier
.
Zoals gezegd: Welkom op GoT, misschien slim om even de FAQ te lezen voordat je aan de slag gaat, en veel plezier
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je gaat voorstellen, ten eerste zal het de meeste mensen hier weinig uitmaken of je je al dan niet voorstelt (de meeste info haalt men toch uit je profiel / post history) en ten tweede zou het dan een redelijke rommel worden met die paar honderd man die zich per week aanmelden (de enkele vrouw mag zich meestal wel voorstellen
)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Van harte welkom hier 
Misschien heb je er begrip voor dat er niet echt ruimte is voor iedereen om zich voor te stellen
We zitten hier met 60.000 users, dus dat zou een aardige zooi geven 
Veel plezier op GoT en vergeet niet de FAQ eens door te lezen. Je zult zien, dat GoT-en een aardig verslavend iets kan zijn
Misschien heb je er begrip voor dat er niet echt ruimte is voor iedereen om zich voor te stellen
Veel plezier op GoT en vergeet niet de FAQ eens door te lezen. Je zult zien, dat GoT-en een aardig verslavend iets kan zijn

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.