Inbelverbinding onthoud password niet.

Pagina: 1
Acties:

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-03 08:42
Ik heb hier een pc waar windows me op staat met een inbelverbinding van hetnet. Normaal kun je dan aanvinken:

wachtwoord opslaan
automatisch een verbinding maken

Het probleem is dus dat dit gedeelte grijs is en ik niks kan aanvinken.
Is het mogelijk dit toch weer voor elkaar te krijgen?

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? En over welke versie van Windows hebben we het hier?

Je dient zelfs je OS versie in de titel te vermelden... En al helemaal in je openingspost. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

En waar heb je al overal gezocht om zelf tot een antwoord op je vraag te komen? Ik mis een beetje je eigen inbreng. Dit is een eis bij het aanmaken van een topic. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Als je had gezocht hier op GoT (zoektermen: inbel verbinding wachtwoord) dan had je het volgende gevonden:

wachtwoord opslaan bij verbinding internet
Geen mogelijkheid meer om passw op te slaan
[rml][ win98SE] w8woord opslaan bij inbellen -> ISP?[/rml]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-03 08:42
Okay mijn fout. Ik zal voortaan duidelijker zijn en eerst goed zoeken!

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

epjwpsvk schreef op 20 februari 2003 @ 12:12:
Okay mijn fout. Ik zal voortaan duidelijker zijn en eerst goed zoeken!
Euhhmmm.. ik kan mij niet voorstellen dat je alle linkjes hebt doorgelezen en tevens laat je niet weten of je probleem nu is opgelost :)

Mijn voorstel is dat je eerst alles gaat doorlezen, de geboden oplossingen in de topics uit gaat proberen en dan pas gaat posten of het gelukt is. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.