Toon posts:

wachtwoord opslaan bij verbinding internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

ik heb een probleempje (zoals velen): ik kan mijn wachtwoord niet opslaan bij mijn internet verbinding hoe kan ik dat veranderen (ik gwebruik ME)

bijvoorbaat dank, gjf

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 08:12
ben je wel ingelogd (dus bij aanmelding scherm niet op esc of alf+F4 drukken). als je geen wachtwoord heb doen moet je enter gebruiken. dit alles geldt natuurlijk alleen wanneer je zo'n inlog scherm hebt.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef mij niet aan te melden. Daar vraagt hij bij het opstarten niet om

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 08:12
Wanneer jij je wachtwoord van wachtwoord opslaan aanvinkt bij het verbinding maken. Maak je dan ook daadwerkelijk verbinding of maak je pas later verbinding? Je moet eerst een keer succesvol verbinding maken met het vinkje aan om je wachtwoord op te slaan.
Misschien staat er ergens in je configuratie scherm bij wachtwoorden er iets dat je ze niet wilt opslaan.

Voor de rest zou ik het ook niet weten.

Taal fouten inbegrepen ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht dat je ff Client voor MS netwerken moest installeren (in het onderdeel Netwerk in Configuratiescherm), en dan de primaire aanmelding op 'Windows aanmelding' moet zetten. Dan zou het moeten werken. Als het dan nog niet werkt, moet je ff alle *.pwl files uit je windows directory weghalen, en opnieuw opstarten. Als je dan een wachtwoord moet invoeren, gewoon op enter drukken (leeg password dus), dan hoef je daarna geen wachtwoord meer in te voeren...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ms NETWERKEN bij internet :?
volgens mij heeft dat er niet echt mee te maken :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 14:34
volgesmij bedoeld ie het wachtwoord van zn provider...met n analoge modem (of isdn natuurlijk) hoor...

• blackd
  • Niet online
Op zondag 18 november 2001 23:07 schreef chucky666 het volgende:
ms NETWERKEN bij internet :?
volgens mij heeft dat er niet echt mee te maken :)
Internet is toch ook een netwerk, je gebruikt je externe toegangsadapter toch ook in het NETWERKEN icoon van je configuratiescherm

try it...
edit:

je moet iig je aanmelding op windows aanmelding hebben, anders slaat windows nix op in je *.pwl files (Dus ook je wachtwoord voor je internet niet)

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Op maandag 19 november 2001 00:33 schreef blackd het volgende:
je moet iig je aanmelding op windows aanmelding hebben, anders slaat windows nix op in je *.pwl files (Dus ook je wachtwoord voor je internet niet)
Zou kunnen dat je gelijk hebt hoor, maar als je primaire aanmelding op Netwerk staat in tegenstelling tot Windows, dan worden er ook .pwl-files gemaakt.

Bloed, zweet & koffie

• blackd
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 08:47 schreef Vilenin het volgende:

[..]

Zou kunnen dat je gelijk hebt hoor, maar als je primaire aanmelding op Netwerk staat in tegenstelling tot Windows, dan worden er ook .pwl-files gemaakt.
Weet ik, maar dan krijg je telkens zo'n irritant loginschermpje met je netwerkwachtwoord :P

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt voor de reacties maar het gaat om het volgende:

inbel modem: als ik naar externe verbinding ga daar dubbel click op mijn "freeler" verbinding en vervolgens het wachtwoord invoer kan ik niet het vakje "wachtwoord opslaan" aanvinken (ik maak gebruik van ME).

grtz

Verwijderd

Even op Microsoft site zoeken. Is genoeg informatie over te vinden..

In de knowledge base is er zo'n 20 pagina's over dit (soort) probleem te vinden

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 17:53
Zoals al eerder vermeld is, je moet in je netwerk:

Client for microsoft netwerken <-- Die opnieuwe installeren of als er nog niet staan, installeren.

Hoe onlogisch het ook mag zijn, als je daarna 1x een goeie inbel verbinding hebt gehad, kan je hem gewoon weer opslaan.

Echt waar.. Probeer het maar..

• blackd
  • Niet online
* blackd agrees with DaPoztMaster

Pagina: 1