Gewoon de default test. Stond er zelf ook van te kijken. Ik heb wel het testraport opgeslagen. Ik wil hem je wel mailen.Triple-D schreef op 03 March 2003 @ 22:43:
[...]
Maar run je dan de deafault test?
of zet je de resolutie lager ofzo?
Heb vandaag ff medion gebeld, en het blijkt een bekend probleem te zijn, ze gaan er nu aan werken om het op te lossen. Man aan de telefoon beweerde dan je geen laptop koopt om te gamen!! (waarom zit er dan een Geforce in??? etc..)
Mocht het probleem niet te verhelpen zijn met software etc en het dus inherent aan het systeem ligt, dan kan je hem NIET terugbrengen...
..... 3 jaar garantie is dus onzin!!!
Anyway ik moest maar over 2 weken terug bellen om te kijken of ze het opgelost hebben....
Wat hebben jullie al gedaan om het probleem op te lossen??
-direct x 9, nieuwe sound/video drivers/win xp/ etc helpt niet........
Mocht het probleem niet te verhelpen zijn met software etc en het dus inherent aan het systeem ligt, dan kan je hem NIET terugbrengen...
Anyway ik moest maar over 2 weken terug bellen om te kijken of ze het opgelost hebben....
Wat hebben jullie al gedaan om het probleem op te lossen??
-direct x 9, nieuwe sound/video drivers/win xp/ etc helpt niet........
fijne helpdesk is dat! Slaat toch nergens op dat ze zeggen dat je geen laptop koopt om te gamen...ze presenteren het toch als een multimedia notebook!!! Als het niet werkt dan zorgen ze maar dat ie het normaal gaat doen met alle (cpu belastende) software, anders eis ik m'n geld terug.
Ze zouden mij trouwens nog terug bellen binnen een paar dagen als ze weten waar het aan ligt. ben benieuwd...Volgens mij zitten ze nu dus de hele dag te gamen daar ofzo om het te testen
???
Ze zouden mij trouwens nog terug bellen binnen een paar dagen als ze weten waar het aan ligt. ben benieuwd...Volgens mij zitten ze nu dus de hele dag te gamen daar ofzo om het te testen
je kan gewoon terug gaan en je geld terugvragen met de bon bij de desbetreffende aldi winkel, vooral binnen 8 dagen. Dus als je vandaag of morgen gaat moet het geen probleem zijn. Dit staat ook in de wet.
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
zou ik ook doen,alleen al omdat ze zo bod doen.bbarten81 schreef op 04 March 2003 @ 13:26:
je kan gewoon terug gaan en je geld terugvragen met de bon bij de desbetreffende aldi winkel, vooral binnen 8 dagen. Dus als je vandaag of morgen gaat moet het geen probleem zijn. Dit staat ook in de wet.

waarom kunnen anderen wel gamen en anderen weer niet.
het wil dus zeggen dat er sommigen zijn die niet goed zijn.
Hanky, had jij ook al die slowdowns in games bij de versie die MEDION er op had staan? Ik ben namelijke meteen naar win xp Pro (UK) gegaan en heb niet in de medion configuratie het systeem getest.
Is het misschien mogelijk om je systeem wat minder hitte te laten produceren mbv drives, zeg maar "terug clocken"...?
Veder nog geen nieuws van MEDION
Is het misschien mogelijk om je systeem wat minder hitte te laten produceren mbv drives, zeg maar "terug clocken"...?
Veder nog geen nieuws van MEDION
Ik gebruik gewoon de xp-home versie die d'r standaard op staat.
Heb ook al van alles geprobeerd, directx9, reinstall xp-home, bios nakijken, verschillende nvidia drivers, energie instellingen op maximale prestaties gezet,
soundcard drivers update, sys114 agp drivers geinstalleerd, enz...
het enige wat dus opvalt is dat ie stressed 67graden cpu temperatuur aangeeft...dus het heeft waarschijnlijk daar mee te maken
of met de voeding ofzo, omdat het bij anderen wel goed werkt??
Heb ook al van alles geprobeerd, directx9, reinstall xp-home, bios nakijken, verschillende nvidia drivers, energie instellingen op maximale prestaties gezet,
soundcard drivers update, sys114 agp drivers geinstalleerd, enz...
het enige wat dus opvalt is dat ie stressed 67graden cpu temperatuur aangeeft...dus het heeft waarschijnlijk daar mee te maken
ik zit net de laatste paar pagina's terug te lezen over het "hitte" probleem maar hadden jullie dit niet kunnen verwachten (niet verkeerd bedoeld hoor)
Er zit immers een "Desktop"processor in en geen Mobile variant.... deze moet volgens de fabrikant (gebruikt de energie als en moet gekoeld worden als) in een desktop...
OK sommige assembleurs flikkeren ze in een laptop (das de trend, zelf Dell doet het nu) want dat is goedkoop!
Zelfs Permanente koeling is dan niet genoeg als je zwaar draait....
ik zou, als je nog binnen de 8 dagen zit, de laptop terugbrengen want het voldoet niet aan jullie/jouw verwachtingen...
of zie ik het nu erg pessimistisch?
Er zit immers een "Desktop"processor in en geen Mobile variant.... deze moet volgens de fabrikant (gebruikt de energie als en moet gekoeld worden als) in een desktop...
OK sommige assembleurs flikkeren ze in een laptop (das de trend, zelf Dell doet het nu) want dat is goedkoop!
ik zou, als je nog binnen de 8 dagen zit, de laptop terugbrengen want het voldoet niet aan jullie/jouw verwachtingen...
Heb 'm net teruggebracht naar de Aldi en heb me geld netjes terug gekregen...
Heb gezegd dat ik d'r niet op kan gamen.
Had het wel een beetje zien aan komen maar toch wel een beetje misleidend omdat op de doos staat multimedia entertainment notebook en d'r zit een vette gforce4 8x agp kaart in
Ik zou hetzelfde ook voor jou adviseren Almering.... (als je 'm voornamelijk voor games gebruikt natuurlijk)
Had het wel een beetje zien aan komen maar toch wel een beetje misleidend omdat op de doos staat multimedia entertainment notebook en d'r zit een vette gforce4 8x agp kaart in

Ik zou hetzelfde ook voor jou adviseren Almering.... (als je 'm voornamelijk voor games gebruikt natuurlijk)
Verwijderd
beetje offtopic, maar weet iemand ook wanneer de DVD spelers weer bij de aldi komen, of hoelang is de laatste DVD-speler actie geleden?
Ik kan je redenering wel begrijpen hoor! Maar ik vind je op zich iets te negatief! Als je terug leest zie je ook dat er veel gebruikers zijn die wel tevreden zijn met de PC die ze gekocht hebben. Ik vind het dan ook te makkelijk om het hele verhaal met de P4 af te doen.chaosonline schreef op 05 March 2003 @ 15:37:
ik zit net de laatste paar pagina's terug te lezen over het "hitte" probleem maar hadden jullie dit niet kunnen verwachten (niet verkeerd bedoeld hoor)![]()
OK sommige assembleurs flikkeren ze in een laptop (das de trend, zelf Dell doet het nu) want dat is goedkoop!![]()
Ook merken als Asus and so on... gebruiken een standaard pentium4 ipv een mobile.
Er is hoogstwaarschijnlijk iets mis met een aantal laptops. Ik game gewoon door zonder een enkel probleem, de warmte afvoer is prima
Pura Vida
Weet iemand toevallig welk moederbord met welke chipset erin deze medion MD 6100 zit ?
Ben vandaag (dag 8 na aankoop) langs aldi geweest, maar mocht laptop niet inleveren!
"daar kunnen wij niet aan beginnen" en "geld terug geven doen we niet" en "dat moet je met Medion regelen" etc.
Ze hadden daar ook nog geen laptops terug gehad. Hanky, hoe heb jij dit gedaan? en zijn er nog meer mensen met dit hitte probleem? / of iemad die al wat terug heeft gebracht naar de aldi?
Ze hadden daar ook nog geen laptops terug gehad. Hanky, hoe heb jij dit gedaan? en zijn er nog meer mensen met dit hitte probleem? / of iemad die al wat terug heeft gebracht naar de aldi?
[ Voor 14% gewijzigd door Almering op 06-03-2003 18:29 ]
Ok ben ik met je eens, iedereen propt er nu een thuisproccesor in.. maar de mobiles zijn niet voor niks ontwikkeld... voor minder energie verbruik en minder hitte producerend.. maar ok het ligt bij deze mischien niet alleen aan de P4Maverick2001 schreef op 06 March 2003 @ 09:18:
[...]
Ik kan je redenering wel begrijpen hoor! Maar ik vind je op zich iets te negatief! Als je terug leest zie je ook dat er veel gebruikers zijn die wel tevreden zijn met de PC die ze gekocht hebben. Ik vind het dan ook te makkelijk om het hele verhaal met de P4 af te doen.
Ook merken als Asus and so on... gebruiken een standaard pentium4 ipv een mobile.
Er is hoogstwaarschijnlijk iets mis met een aantal laptops. Ik game gewoon door zonder een enkel probleem, de warmte afvoer is prima
Maar mijn ervaring is dat ik zelf een mobile heb en mijn broertje heeft de vorige Aldi laptop... er is een heel duidelijk verschil is warmte productie en koeling...
En tuurlijk is het een goede laptop maar kijk uit met continue belasting en let op in de zomer buiten
Ik ben het wel met je eens hoor! De mobile processor is niet voor nix uitgevonden. Ik denk dat er gewoon een probleem is met een aantal laptops van deze aldi serie!
Er zijn veel laptops die geen mobile hebben en ook die draaien zonder problemen.
De temp van mijn laptop blijft gewoon erg steady rond de 50 en schiet niet uit naar boven.
En in de zomer krijgt ie een speciaal koelpakje van me!
Er zijn veel laptops die geen mobile hebben en ook die draaien zonder problemen.
De temp van mijn laptop blijft gewoon erg steady rond de 50 en schiet niet uit naar boven.
En in de zomer krijgt ie een speciaal koelpakje van me!
Pura Vida
Verwijderd
Heb sinds een week ook de Aldi laptop en ben er zeer tevreden over. Helaas heb ik ook last van de warmte problemen. Nu ben ik via een vreind achter het bestaan van zogenaamde cooler plates gekomen. Hij heeft er eentje uit de States meegenomen voor zijn eigen Alienware
laptop. Deze kan trouwend ook niet zonder deze coolerplate langer dan 10 minuten voluit gamen.
Deze bestaan uit een plaat aluminium met daarin enkele fannetjes ingebouwd. De plaat zet je onder de laptop en de fannetjes blazen lucht tegen de onderzijde van je laptop. Dit brengt de temp enorm omlaag. (nu nog maar 58 graden stressed) en het geluid is verwaarloosbaar, zeker als je aan het gamen bent
Heeft iemand deze wel eens in Nederland te koop gezien?
Deze bestaan uit een plaat aluminium met daarin enkele fannetjes ingebouwd. De plaat zet je onder de laptop en de fannetjes blazen lucht tegen de onderzijde van je laptop. Dit brengt de temp enorm omlaag. (nu nog maar 58 graden stressed) en het geluid is verwaarloosbaar, zeker als je aan het gamen bent
weet iemand of je de maximale resolutie van 1024x768 ook software matig kan overrulen? Dat je via een applicatie wel op bijv. 1152 kan draaien?
Pura Vida
Verwijderd
Ik heb bij medion nog een FAQ gevonden voor de laptop: http://download.medion.de.../notebook/2600nb_aldi.htm
Verwijderd
nog meer info, mail van nvidia nav een mail van mij:
The Geforce4 488 was designed for Medion only. It is a true NVIDIA chip. It is slightly faster than a Geforce4 Go 460.
The Geforce4 488 was designed for Medion only. It is a true NVIDIA chip. It is slightly faster than a Geforce4 Go 460.
Door Hanky74 - Wednesday 05 March 2003 15:56
Heb 'm net teruggebracht naar de Aldi en heb me geld netjes terug gekregen...
Dus kort samengevat, het is een handzame computer met zowel een desktop processor als een desktop grafische kaart en waardoor de accu meer de functie van een UPS heeft gekregen. Lekker dan.....Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 12:21:
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Misschien b en ik nog niet echt wakker maar ik snap je verhaal niet helemaal! Hoe bedoel je dat die grafische kaart ook voor de desktop zou zijn?RudiVader schreef op 07 March 2003 @ 13:50:
[...]
[...]
Dus kort samengevat, het is een handzame computer met zowel een desktop processor als een desktop grafische kaart en waardoor de accu meer de functie van een UPS heeft gekregen. Lekker dan.....![]()
Pura Vida
gforce4 8x agp is niet echt een laptop grafische kaart en hij is speciaal ontworpen voor een Medion laptop dus kan het misschien ook een omgebouwde desktop grafische chip zijn. Er staat bij dat hij veel sneller is dan een mobile Geforce4 Go 460Maverick2001 schreef op 07 March 2003 @ 14:07:
[...]
Misschien b en ik nog niet echt wakker maar ik snap je verhaal niet helemaal! Hoe bedoel je dat die grafische kaart ook voor de desktop zou zijn?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Ik meen toch dat de garantie langer dan 8 dagen is, waarom krijg ik mijn geld dan niet terug als ik mijn laptop inlever. De verkoper is toch ALDI en niet MEDION, dus dan moet ik toch van ALDI geld terug krijgen ...? Zij behoren een "deugdelijk" product te leveren...
3) Terugbetaling van een gedeelte van de koopprijs en ontbinding van de koopovereenkomst
Is herstel en vervanging van het product onmogelijk of kan dit niet verlangd worden van de verkoper, dan kan de koper de koopovereenkomst ontbinden, of eisen dat een gedeelte van de koopprijs wordt terugbetaald.
Het gaat om een situatie waarin de verkoper niet in staat is om het product te herstellen en te vervangen. Bijvoorbeeld omdat het product uit een eenmalige aanbieding afkomstig was, en reparatie in geen verhouding staat tot de waarde van het product.
De koper kan de koopovereenkomst schriftelijk ontbinden. Hij moet het product aan de verkoper teruggeven en de koper krijgt zijn geld terug.
3) Terugbetaling van een gedeelte van de koopprijs en ontbinding van de koopovereenkomst
Is herstel en vervanging van het product onmogelijk of kan dit niet verlangd worden van de verkoper, dan kan de koper de koopovereenkomst ontbinden, of eisen dat een gedeelte van de koopprijs wordt terugbetaald.
Het gaat om een situatie waarin de verkoper niet in staat is om het product te herstellen en te vervangen. Bijvoorbeeld omdat het product uit een eenmalige aanbieding afkomstig was, en reparatie in geen verhouding staat tot de waarde van het product.
De koper kan de koopovereenkomst schriftelijk ontbinden. Hij moet het product aan de verkoper teruggeven en de koper krijgt zijn geld terug.
Verwijderd
Volgens mij is het zo dat je binnen 2 weken gewoon mag ruilen als je iets koopt dat niet bevalt. Ik zou dat toch nog eens proberen en uitleggen bij jou Aldi
Inderdaad almering, bij mij deden ze niet moeilijk toen ik 'm terugbracht. moest wel m'n adres en naam gegevens opschrijven, maar ik kon 'm gewoon inleveren.
Kreeg aan de kassa meer dan 30 briefjes van 50 terug waar iedereen bij stond te kijken....
Kreeg aan de kassa meer dan 30 briefjes van 50 terug waar iedereen bij stond te kijken....
Ik heb deze zeker weten wel eens bij de mediamarkt in den haag gezien. Ik zal morgen als ik er weer moet werken ff kijken van welk merk het is voor je.Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 20:09:
Deze bestaan uit een plaat aluminium met daarin enkele fannetjes ingebouwd. De plaat zet je onder de laptop en de fannetjes blazen lucht tegen de onderzijde van je laptop. Dit brengt de temp enorm omlaag. (nu nog maar 58 graden stressed) en het geluid is verwaarloosbaar, zeker als je aan het gamen bent![]()
weer wat nieuws wat ik van me pa hoorde:
kolomboormachine bij aldi, handig voor selfmade watercooling
Zeer binnenkort toch maar is langs gaan bij de aldi
kolomboormachine bij aldi, handig voor selfmade watercooling
Zeer binnenkort toch maar is langs gaan bij de aldi
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Ik heb nu 1 keer gehad dat de temperatuur in mijn aldi laptop de 63 graden bereikte maar dit was enkel een piek van 1 seconden. Het vreemde is echter dat ik pas een uur aan het gamen was en dat ik de dag daarvoor 4 uur gegamed had zonder deze pieken.
Hoi,
zou kunnen zijn dat jij ook last hebt van het hitte probleem ging het spel ook haperen?, welk spel speelde je en welke versie van Windows gebruik je?
BTW: ik heb mijn laptop bij MEDION ingeleverd, en krijg morgen een nieuwe
hopelijk zonder hitte probleem, dit probleem is bij hun bekend
BTW2: ik mocht van hen geen tweak-xp gebruiken
, gebruikt iemand dat van jullie ook op de aldi laptop?
zou kunnen zijn dat jij ook last hebt van het hitte probleem ging het spel ook haperen?, welk spel speelde je en welke versie van Windows gebruik je?
BTW: ik heb mijn laptop bij MEDION ingeleverd, en krijg morgen een nieuwe
BTW2: ik mocht van hen geen tweak-xp gebruiken
Verwijderd
ik heb m een keer boven de 75 graden gehad bij Generals. ik weet niet of dit erg is, normaal is ie 52 graden. K gebruik de gewone windows xp home. Mijn fan draait continu, hoort dit zo?
Hoe heb je em ingeleverd bij medion? en hoelang duurt het voordat je een nieuwe krijgt?
Hoe heb je em ingeleverd bij medion? en hoelang duurt het voordat je een nieuwe krijgt?
Met welk progje meet je die temperatuur dan?
beetje laat, maar anderhalf - 2 uur op de 4000 mah accu.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 10:47:
[...]
ik kan nergens veel gegevens vinden stroomgebruik e.d. ... wie weet meer?
Zit SIS650 desktop chipset in en de Celeron-4 is ook niet een SpeedStep CPU, vandaar. Performance wel erg ok trouwens en HD ook stil.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
IDD hoe lever je laptop in bij Medion en hoelang duurt het voordat je een nieuwe krijgt? Ik heb mijn hapering (zie boven) nog maar 1 keer gehad en het spel begon idd te stotteren. met GTA 3 (WINXP HOME EDITION).
Krijg je egt een nieuwe laptop of veranderen ze wat aan je laptop?????
Heeft iemand enig idee van de policy bij de Aldi betreffende niet-verkopende spullen?
Bij 'mijn' Aldi staat nl. al maanden een aantal HP alles-printers voor een hele hoge prijs - gaan ze deze ooit nog 'dumpen'?
Bij 'mijn' Aldi staat nl. al maanden een aantal HP alles-printers voor een hele hoge prijs - gaan ze deze ooit nog 'dumpen'?
Ooit wel, maar dat beslist de winkel niet maar het moederbedrijf.paknaald schreef op 12 March 2003 @ 10:36:
Heeft iemand enig idee van de policy bij de Aldi betreffende niet-verkopende spullen?
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
hier doen ze die spullen pas na een maand of 2 in de aanbieding (als ze dan nog wat hebben)
Weet iemand ook hoe je in de bios van die medion laptop de IRQ's kan aanpassen?.
Pura Vida
De lidl in duitsland heeft vanaf de 19e pc's in de aanbieding, hopelijk komen aldi en lidl ook weer snel met een aanbieding voor pc's in nederland.
http://www.lidl.de/de/ind...19.p.Targa_Visionary_2700
Alleen jammer dat de dvd-brander dvd- is en niet +
http://www.lidl.de/de/ind...19.p.Targa_Visionary_2700
Alleen jammer dat de dvd-brander dvd- is en niet +
dat van die + moet je ff uitleggen
BAH BAH BAH!!
het is een XP, nu is er niets mis met een xp maar ik wil zo graag goedkoop een goede p4 hebben
en ik vind hem te duur eigenlijk in verhouding met die vorige aanbieding..
ik ben benieuwd wat de aldi gaat brengen
BAH BAH BAH!!
het is een XP, nu is er niets mis met een xp maar ik wil zo graag goedkoop een goede p4 hebben
en ik vind hem te duur eigenlijk in verhouding met die vorige aanbieding..
ik ben benieuwd wat de aldi gaat brengen
Heb vorige week vrijdag dus laptop ingeleverd, en afgelopen woensdag nieuwe gehad. Zij hebben heb met DHL opgehaald en daarna met TGP bezorgd, kosten voor mij waren niks.....
Van te voren hebben ze er uitgebreid mee getest, zodat ik een 'goede' kreeg
. Ben nu zelf beetje aan het gamen, en tot nu toe heeft ie nog niet ernorme slowdowns gahad zoals op mijn oude laptop, C&C Generals loopt op bijna alles max, nog steeds goed.....
straks ff GTA 3 proberen!
MEDION ... tot nu toe ...... alvast bedankt
Van te voren hebben ze er uitgebreid mee getest, zodat ik een 'goede' kreeg
straks ff GTA 3 proberen!
MEDION ... tot nu toe ...... alvast bedankt
de laatset tijd lijkt het erop dat dvd+ writers de standaard gaan worden dan dvd- writers.Hennie-M schreef op 12 March 2003 @ 23:52:
dat van die + moet je ff uitleggen
Bekijk bijvoorbeeld dit artikel, daarom zou ik het systeem beter vinden als er een dvd+ writer in zou zitten
Verwijderd
Heet Notebook Cooling Pad en is te koop voor 52,95 bij www.conrad.nlVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 20:09:
Heb sinds een week ook de Aldi laptop en ben er zeer tevreden over. Helaas heb ik ook last van de warmte problemen. Nu ben ik via een vreind achter het bestaan van zogenaamde cooler plates gekomen. Hij heeft er eentje uit de States meegenomen voor zijn eigen Alienwarelaptop. Deze kan trouwend ook niet zonder deze coolerplate langer dan 10 minuten voluit gamen.
Deze bestaan uit een plaat aluminium met daarin enkele fannetjes ingebouwd. De plaat zet je onder de laptop en de fannetjes blazen lucht tegen de onderzijde van je laptop. Dit brengt de temp enorm omlaag. (nu nog maar 58 graden stressed) en het geluid is verwaarloosbaar, zeker als je aan het gamen bent![]()
Verwijderd
Ik heb dus ook last van het hitteprobleem. Als ik 3dmark 2001 in een endless loop laat lopen doet ie ongeveer 10 minuten gem 150 frames. na 10 min springt ie ineens terug naar zo'n 15 frames. Als ik dan de proc temp bekijk staat ie op 67 graden. Ik heb getest door met een dikke fan tegen de onderkant aan te blazen maar dan loopt ie hooguit 1 minuutje langer goed, dus van die coolingpad zou ik niet te veel verwachten.
Ik zat ook nog ff op www.gsc.be (een belgische distributeur van medion) in het forum te kijken en daar vond ik het volgende:
"Hallo iedereen,
Het probleem met bovenvermelde laptop (framerate drop in 3D toepassingen) is bij ons bekend; de fabricant zal ons zo vlug mogelijk een oplossing bezorgen, vermoedelijk onder de vorm van een BIOS flash, die de thermal throttle van de CPU minder kritisch instelt.
Gelieve niet te "flamen". Niet correcte threads worden gewist zonder meer.
Mvg, het Laptopteam"
Ik zat ook nog ff op www.gsc.be (een belgische distributeur van medion) in het forum te kijken en daar vond ik het volgende:
"Hallo iedereen,
Het probleem met bovenvermelde laptop (framerate drop in 3D toepassingen) is bij ons bekend; de fabricant zal ons zo vlug mogelijk een oplossing bezorgen, vermoedelijk onder de vorm van een BIOS flash, die de thermal throttle van de CPU minder kritisch instelt.
Gelieve niet te "flamen". Niet correcte threads worden gewist zonder meer.
Mvg, het Laptopteam"
LIDL: Iemand al een idee of de boxen van komende week een beetje goed zijn??
Of het geld waard is misschien een betere term. Erg goed zullen ze niet zijn voor 30 euro maar het is voor mij maar ter overbrugging tot ik geld heb voor betere. Een van mijn huidige set is kapot en resoneert als de tering (planken zitten los, lijmen heeft geen zin) dus ik ben op zoek naar wat anders.
Ik weet zo niet waar ik een plaatje weg moet halen maar het is iig van de aanbiedingen van de volgende keer zeg maar..
Of het geld waard is misschien een betere term. Erg goed zullen ze niet zijn voor 30 euro maar het is voor mij maar ter overbrugging tot ik geld heb voor betere. Een van mijn huidige set is kapot en resoneert als de tering (planken zitten los, lijmen heeft geen zin) dus ik ben op zoek naar wat anders.
Ik weet zo niet waar ik een plaatje weg moet halen maar het is iig van de aanbiedingen van de volgende keer zeg maar..
[ Voor 2% gewijzigd door twiFight op 13-03-2003 17:19 . Reden: winkelnaam vergeten ]
Weet iemand hoe ik in de CMOS van de laptop kom? Ik wil IRQ's toewijzen
Pura Vida
Heel simpel, je neemt contact op met de Medion Helpdesk, deze maken een klantnr voor je aan, verstrekken je een RMA nummer en je lapdoos wordt thuis opgehaald met Base. Laptop komt binnen, wordt getest (er zijn nog heel veel wachtenden voor u, dus als hij het nog gewoon doet op enkele dingen na, hou hem in godsnaam thuis!!!!). Wanneer hij echt kapot , het bekende videokaartprobleem krijg je een nieuwe, zo niet, wordt hij gerepareerd.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 10:30:
IDD hoe lever je laptop in bij Medion en hoelang duurt het voordat je een nieuwe krijgt? Ik heb mijn hapering (zie boven) nog maar 1 keer gehad en het spel begon idd te stotteren. met GTA 3 (WINXP HOME EDITION).
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Op www.medion.de staan trouwens driver/bios updates van 03-03-2003 voor de laatste (en waarschijnlijk ook voor oudere) Aldi/Medion laptops.
Even als tip
Misschien lost het wat problemen op.
Even als tip
De HP PSC 2110 (2105 op het plaatje) komt in de aanbieding vanaf 19 maart, het probleem is alleen dat de Nederlandse HP-site over USB 2.0 (http://www.hp-expo.com/productpdfs/c8648a_nl_dut.pdf) spreekt, en HP.com over alleen maar USB (http://www.hp.com/itrc_pdi/products/pdfs/79487.pdf). Nu vraag ik me af, wat is het nou
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Heeft iemand een review gezien van dit ding???AntiChris schreef op 13 March 2003 @ 23:45:
De HP PSC 2110 (2105 op het plaatje) komt in de aanbieding vanaf 19 maart, het probleem is alleen dat de Nederlandse HP-site over USB 2.0 (http://www.hp-expo.com/productpdfs/c8648a_nl_dut.pdf) spreekt, en HP.com over alleen maar USB (http://www.hp.com/itrc_pdi/products/pdfs/79487.pdf). Nu vraag ik me af, wat is het nou
Op zich is het een leuke aanbieding echter op pricewatch kan je ze vrijwel voor de zelfde prijs kopen! Ik ben alleen benieuwd naar de prestaties van dit ding!
Pura Vida
Het is dus USB 1.0 daar heb ik hem op aangesloten. En mijn pc begon niet te mekkeren dat hij op een verkeerde poort zit. Ik heb er wel een paar 2.0 poortjes in zitten maar die gebruik ik wel als het echt nodig is.
Het type nummer 2105 kan er mee te maken hebben dat ze maar halve tanks bij leveren. Deden ze, meen ik, bij een andere printer ook. Type nummer was nergens te vinden maar speciaal om de prijs te drukken deden ze het wel. Overgens leveren ze wel een usb kabel erbij, in tegenstelling tot de normale handel
Review: nieuws: HP PSC 2110 All-In-One review gewoon even zoeken!!!
Het type nummer 2105 kan er mee te maken hebben dat ze maar halve tanks bij leveren. Deden ze, meen ik, bij een andere printer ook. Type nummer was nergens te vinden maar speciaal om de prijs te drukken deden ze het wel. Overgens leveren ze wel een usb kabel erbij, in tegenstelling tot de normale handel
Review: nieuws: HP PSC 2110 All-In-One review gewoon even zoeken!!!
usb1 en usb2.0 is gewoon backwards compatible, dus het zal altijd werken.
Ik denk dat je wat door elkaar haalt..... als ik een usb 2 apparaat (q-tec external case) op een usb 1 poort aansluit gaat het fout..... er staat namelijk dat de printer een usb2 apparaat is. Dus kan niet op usb 1 poort, officieel. Een usb 1 apparaat kan wel op een usb 2 poort!
Verwijderd
vorig jaar bij de aldi een hp 916c deskjet gehaald. was gewoon exact dezelfde als de 920c, alleen dus met bijna lege inktpatronen. (maarja, printer was dacht ik 80 euro ofzo, dus dat mag dan ook wel)RudiVader schreef op 14 March 2003 @ 11:31:
Het type nummer 2105 kan er mee te maken hebben dat ze maar halve tanks bij leveren. Deden ze, meen ik, bij een andere printer ook. Type nummer was nergens te vinden maar speciaal om de prijs te drukken deden ze het wel.
Verwijderd
Ik ben bezig zoveel mogelijk links en info te verzamelen over de md6100 laptop, dit om een goede samenvattende resource te maken. Kijk even op http://www.quiddity.nl/md6100/ en stuur wat links in
Verwijderd
Hee dat is een biosupdate voor de MD 6100 van vandaag, best mogelijk dat deze een fix voor het hitte probleem bevat. Er zit alleen geen releasenotes bij 
Tis wel een duitse versie, is m'n bios strax ook duits
als er al een fix voor het hitte probleem in zit.
En in hoeverre kan je van een fix spreken. Ze hebben (waarschijnlijk) de thermal throttle verhoogd wat inhoudt dat het terugschakelen van de processor bij een hogere tempertuur gebeurd.
Wat heeft dat voor gevolgen voor de levensduur van de processor??? Een echt elegante oplossing is het niet.
Ik wacht nog even af denk ik.
Tis wel een duitse versie, is m'n bios strax ook duits
En in hoeverre kan je van een fix spreken. Ze hebben (waarschijnlijk) de thermal throttle verhoogd wat inhoudt dat het terugschakelen van de processor bij een hogere tempertuur gebeurd.
Wat heeft dat voor gevolgen voor de levensduur van de processor??? Een echt elegante oplossing is het niet.
Ik wacht nog even af denk ik.
UniCache2 schreef op 14 maart 2003 @ 13:11:
Heeft iemand deze al geprobeerd?
http://download.medion.de....php?treiber=true&uid=423
Er passen in deze printer dan toch wel de normale, volle, tanks?RudiVader schreef op 14 March 2003 @ 11:31:
Het is dus USB 1.0 daar heb ik hem op aangesloten. En mijn pc begon niet te mekkeren dat hij op een verkeerde poort zit. Ik heb er wel een paar 2.0 poortjes in zitten maar die gebruik ik wel als het echt nodig is.
Kijk, das mooi, ik had inderdaad op de frontpage nog niet gezocht, te meer omdat ik niet zeker wist of 2105 nou gelijk was aan 2110, tnxReview: nieuws: HP PSC 2110 All-In-One review gewoon even zoeken!!!
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Zie de post van gunhead. Ze hebben het geintje al een keer eerder geflikt. Precies dezelfde lever met bijna geen inkt. Het is wel zo dat als je 2 halve tanks erbij krijgt en je betaald er minder voor..... moet je het maar uitrekenen:AntiChris schreef op 14 March 2003 @ 15:47:
[...]
Er passen in deze printer dan toch wel de normale, volle, tanks?
[...]
Kijk, das mooi, ik had inderdaad op de frontpage nog niet gezocht, te meer omdat ik niet zeker wist of 2105 nou gelijk was aan 2110, tnx
€ 175,- de printer, de tankjes kosten bij opus voor kleur € 33,47 en voor zwart/wit € 20,09 en je krijgt er nog een usb kabel bij...
Stel je krijgt 2 halve tanks... dan heb je voor je printer € 175,- + € 26,78 (voor de halve tanks die je minder krijgt) en betaal je dus in verhouding € 201,78 voor die printer. Bij de plaatselijke rtv zaak heb ik deze voor € 199,- gekocht en heb je dus € 2,78 om te besteden aan een usb kabel. Moet niet moeilijk zijn. 1 verschil, Aldi geeft 3 jaar garantie en HP standaard 1 jaar.
quote van everythingusb.comRudiVader schreef op 14 March 2003 @ 13:07:
Ik denk dat je wat door elkaar haalt..... als ik een usb 2 apparaat (q-tec external case) op een usb 1 poort aansluit gaat het fout..... er staat namelijk dat de printer een usb2 apparaat is. Dus kan niet op usb 1 poort, officieel. Een usb 1 apparaat kan wel op een usb 2 poort!
Zoals het hier staat werkt het dus wel gewoon om een usb2 apparaat op een usb1.1 port aan te sluiten. Alleen zal het dan dus op usb 1.1 speed werken.What happen if a USB 2.0 device is plugged into a USB 1.1 system?
The entire bus under the USB 1.1 root hub will slow to 12Mbps. The operating system will probably notify the user about the sub-optimal configuration and recommend for a better course of action.
If several USB 1.1 hubs are connected to a USB 2.0 bus, then each of the USB 1.1 hub will get a full 12Mbps bandwidth.
Dat is ook wat ik altijd begreep met de backwards compatability, dat hij beide kanten op werkte, alleen dat er snelheidsverlies zou op treden.
Hmmm.... ok, maar het werkt niet bij mij en bij andere die ik dat kastje heb uitgeleend.... vaag.seb_ schreef op 14 maart 2003 @ 22:22:
Zoals het hier staat werkt het dus wel gewoon om een usb2 apparaat op een usb1.1 port aan te sluiten. Alleen zal het dan dus op usb 1.1 speed werken.
Dat is ook wat ik altijd begreep met de backwards compatability, dat hij beide kanten op werkte, alleen dat er snelheidsverlies zou op treden.
Afgelopen woensdag ging hier Lidl open en die begonnen met een pc aktie.
Athlon XP2600+
Asus A7N8X
256Mb PC2700
WD 120GB BB
DVD brander (-r)
DVD speler
Frontpanel met 6-1 cardreader en 2 * usb 2 en firewire
KNC1 TV/FM kaart
56k6 modem
Voor 799 euro.
Heb ik maar gehaald om het mobo, cpu en HD eruit te halen, de rest is voor me pa die er ook geld bijlegt.
Athlon XP2600+
Asus A7N8X
256Mb PC2700
WD 120GB BB
DVD brander (-r)
DVD speler
Frontpanel met 6-1 cardreader en 2 * usb 2 en firewire
KNC1 TV/FM kaart
56k6 modem
Voor 799 euro.
Heb ik maar gehaald om het mobo, cpu en HD eruit te halen, de rest is voor me pa die er ook geld bijlegt.
Enorm bedankt voor de drivers! Mocht je problemen hebben met je PCMCIA kaarten dan kan ik je aanraden de kaartbus controller te updaten!Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 22:49:
Op www.medion.de staan trouwens driver/bios updates van 03-03-2003 voor de laatste (en waarschijnlijk ook voor oudere) Aldi/Medion laptops.
Even als tipMisschien lost het wat problemen op.
Mijn linksys wireless werkt nu perfect! Ik zou m eigenlijk vandaag terug brengen naar de winkel! Dankzij deze drivers doet ie het nu!
Pura Vida
Verwijderd
Waar is die Lidl van jou? Ik wacht al een hele tijd op een nieuwe Lidl desktop aanbieding, denk er zelfs oover om maar naar Duitsland te gaan (alweer de 2e aanbieding dit jaar).Afgelopen woensdag ging hier Lidl open en die begonnen met een pc aktie.
Athlon XP2600+, Asus A7N8X, 256Mb PC2700, WD 120GB BB, DVD brander (-r), DVD speler, Frontpanel met 6-1 cardreader en 2 * usb 2 en firewire, KNC1 TV/FM kaart, 56k6 modem
Voor 799 euro.
damn, 799? das wel erg goedkoop, in duitsland kost hij 1199. Wel een goede openingsactie, die dingen waren zeker binnen 3 minuten allemaal uitverkocht?
Verwijderd
Mijn BenQ Wlan doet t ook perfect (echt goedkoop kaartje ook trouwens)...Haal 500 kb/s. Best netjesMaverick2001 schreef op 15 March 2003 @ 02:25:
[...]
Enorm bedankt voor de drivers! Mocht je problemen hebben met je PCMCIA kaarten dan kan ik je aanraden de kaartbus controller te updaten!
Mijn linksys wireless werkt nu perfect! Ik zou m eigenlijk vandaag terug brengen naar de winkel! Dankzij deze drivers doet ie het nu!
Verwijderd
kep ook een BenQ AWL 100, werkt idd perfect 700 K als ik laptop naast de AP houd.
kheb er 55 uuro voor betaald.
Vandaag heb ik de nieuwe computeraanbieding, AMD Athlon 2700+ met 120GB harddisk en Toshiba DVD-brander, van de Lidl in Duitsland in de bus gekregen. De aanbieding ziet er best aardig uit. Op http://www.lidl.de/de/ind...19.p.Targa_Visionary_2700 staat de aanbieding. Overigens is de prijs volgende de folder € 1249,--. Volgens de website gaat íe € 1199,-- kosten.
Op http://www.lidl.de/de/ind...19.p.Targa_Visionary_2700 staan de uitgebreide specificaties van de PC.
Op http://www.lidl.de/de/ind...19.p.Targa_Visionary_2700 staan de uitgebreide specificaties van de PC.
[ Voor 92% gewijzigd door TweakersOnly op 15-03-2003 14:24 ]
Vreemd dat hij voor 1249 staat, op de lidl site staat hij voor 1199.

Ik heb nu een 54mb kaartje en router! Werkt super ik heb 36mb sterkte als ik op 20 meter afstand zit met 2 deuren er tussen vind ik toch netjes! Systeempje is wel duuur samen 320 euro!
[ Voor 64% gewijzigd door Maverick2001 op 15-03-2003 19:50 ]
Pura Vida
Heeft iemand de bios update al geprobeerd, plaats dan even je ervaringen.
[ Voor 47% gewijzigd door toktokcity op 15-03-2003 20:25 ]
Nee durf de bios eigenlijk niet echt aan!
Pura Vida
Ik baal! Heb ik een nieuwe geluidskaart gekocht voor m'n minidisk met optische in en uitgang.... Lees ik op een belgisch forum dat er op de laptop van de aldi ook een zit. In de koptelefoon uitgang namelijk. Wist niet eens dat dat bestond 2 in 1. Maar ja nu heb ik die geluidskaart dus voor niks gekocht
Kan je hier misschien even een link posten van dat forum? Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat zit! Ik heb die laptop ook maar ik wist dat dus ook niet. 2 in 1?? heel apart.
Pura Vida
De link waar het verhaal over 2 in 1 op staat http://www.gsc.be/gsc_forum/GSC_read.asp?id=4829
Verwijderd
Joh; toevallig ook WLAN@UT en gekocht bij de CIVshopVerwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 13:35:
kep ook een BenQ AWL 100, werkt idd perfect 700 K als ik laptop naast de AP houd.
Ik kwam 'm toevallig op de foto van de nVidia GFGo FX tegen in een diagrammetje:Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 12:21:

http://www.computerbase.de/news.php?id=4851
Verwijderd
InderdaadVerwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 10:18:
[...]
Joh; toevallig ook WLAN@UT en gekocht bij de CIVshopMaar systeem werkt idd perfect!
Verwijderd
RudiVader schreef op 14 maart 2003 @ 17:15:
[...]
Zie de post van gunhead. Ze hebben het geintje al een keer eerder geflikt. Precies dezelfde lever met bijna geen inkt. Het is wel zo dat als je 2 halve tanks erbij krijgt en je betaald er minder voor..... moet je het maar uitrekenen:
€ 175,- de printer, de tankjes kosten bij opus voor kleur € 33,47 en voor zwart/wit € 20,09 en je krijgt er nog een usb kabel bij...
Stel je krijgt 2 halve tanks... dan heb je voor je printer € 175,- + € 26,78 (voor de halve tanks die je minder krijgt) en betaal je dus in verhouding € 201,78 voor die printer. Bij de plaatselijke rtv zaak heb ik deze voor € 199,- gekocht en heb je dus € 2,78 om te besteden aan een usb kabel. Moet niet moeilijk zijn. 1 verschil, Aldi geeft 3 jaar garantie en HP standaard 1 jaar.
Want op de site van hp staat wel een andere nummering van de inktpatronen voor de psc 2105. http://h20015.www2.hp.com...ocName=bda00586#P216_3830
Volgens mij lees je verkeerd.Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 19:31:
[...]
Ik ben van plan deze printer te kopen. Kan hieruit opmerken dat de Inktpatronen van de psc 2110 ook op deze printer willen (psc2105)?
Want op de site van hp staat wel een andere nummering van de inktpatronen voor de psc 2105. http://h20015.www2.hp.com...ocName=bda00586#P216_3830
HP PSC 2105
HP PSC 2110
HP PSC 2110xi
HP PSC 2110v
HP PSC 2115
HP PSC 2210
HP PSC 2210xi
HP PSC 2210v
Al die printers kunnen kiezen tussen de HP 56 (C6656A) en de HP 27 (C8727A) voor zwart, en de HP 57 (C6657A) en HP 28 (C8728A) voor kleur.
Disclaimer: ik weet het ook niet, ik gok maar wat, maar het lijkt mij dan dat bijv de 27 maar 11ml is en de 56 22ml bijvoorbeeld.
[ Voor 9% gewijzigd door insan1ty op 18-03-2003 20:44 ]
W00t tis 19 maart en ik ga nu naar de ALDI
Jawel..... hij ister weer.... de nieuw Aldi PC

PC Titanium XL MD 8008
• Echte 2,6 Ghz
• 512KB Second Level Cache
• Moederboard met 3 PCI slots.
• Grafische kaart kan uitgebreid worden
dankzij 8x AGP-moederbord met slot
• Werkgeheugen kan uitgebreid
worden dankzij een vrije plaats voor
een insteekgeheugen
• DVD/Cd-writer 4x DVD-R 2x DVD-RW
• DVD-ROM 16x
• 120 GB harde schijf
• Ultra ATA100 Interface
Supersnel 7200 U/Min
• ATI Radeon 9600 TX
• 128MB DDR SDRAM 540 MHz
• Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
waardoor grafieken reëler lijken dan
de werkelijkheid
• 512 MB DDR 333MHz
• werkgeheugen 1 module
- uitbreidbaar (max. 2 GB)
• Stereo TV-,FM-Tunercard
• FireWire/ IEEE 1394
• 1 x front, 2 x achterzijde
• 6-Kanaals Audio
• voor de digitale thuisbioscoopervaring
• Netwerkcontroller on board
• Fast Ethernet 10/100 MBit
• 5 x USB 2.0 3 front USB,
2 USB aan de achterzijde
• Modem 56K V.9x PCI Data Fax
• incl. faxsoftware en telefoonleiding
• IntelliMuis(r) OEM Versie
• PS/2-toetsenbord met
MultimediaHotkeys
• Works suite 2003:
Word 2002
Works 7.0
Picture it! Photo 7.0
Encarta(r)2003
AutoRoute 2002
• Medion Home Cinema XL:
Medion Power Cinema 2.0
Cyberlink Power DVD
Cyberlink MediØshow SE
Cyberlink VideoLive Mail
PowerDirector 2.5 ME
Musicmatch
Nero Burning Rom
Pinnacle instant Copy
• Compuserve
AANSLUITEN
INSCHAKELEN
REGISTREREN
ONMIDDElLIJK ONLINE
per stuk
1229.-
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/OFF01.HTM
PC Titanium XL MD 8008
• Echte 2,6 Ghz
• 512KB Second Level Cache
• Moederboard met 3 PCI slots.
• Grafische kaart kan uitgebreid worden
dankzij 8x AGP-moederbord met slot
• Werkgeheugen kan uitgebreid
worden dankzij een vrije plaats voor
een insteekgeheugen
• DVD/Cd-writer 4x DVD-R 2x DVD-RW
• DVD-ROM 16x
• 120 GB harde schijf
• Ultra ATA100 Interface
Supersnel 7200 U/Min
• ATI Radeon 9600 TX
• 128MB DDR SDRAM 540 MHz
• Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
de werkelijkheid
• 512 MB DDR 333MHz
• werkgeheugen 1 module
- uitbreidbaar (max. 2 GB)
• Stereo TV-,FM-Tunercard
• FireWire/ IEEE 1394
• 1 x front, 2 x achterzijde
• 6-Kanaals Audio
• voor de digitale thuisbioscoopervaring
• Netwerkcontroller on board
• Fast Ethernet 10/100 MBit
• 5 x USB 2.0 3 front USB,
2 USB aan de achterzijde
• Modem 56K V.9x PCI Data Fax
• incl. faxsoftware en telefoonleiding
• IntelliMuis(r) OEM Versie
• PS/2-toetsenbord met
MultimediaHotkeys
• Works suite 2003:
Word 2002
Works 7.0
Picture it! Photo 7.0
Encarta(r)2003
AutoRoute 2002
• Medion Home Cinema XL:
Medion Power Cinema 2.0
Cyberlink Power DVD
Cyberlink MediØshow SE
Cyberlink VideoLive Mail
PowerDirector 2.5 ME
Musicmatch
Nero Burning Rom
Pinnacle instant Copy
• Compuserve
AANSLUITEN
INSCHAKELEN
REGISTREREN
ONMIDDElLIJK ONLINE
per stuk
1229.-
Nog een leuk speeltje:

TFT plat beeldscherm
• Aktiv-XGA LCD
• on screen display
• met geïntegreerde stereo luidsprekers
• helderheid: 300 CD/M2
• incl. 3 aansluitingskabels
• kleur: zilvergrijs
• TFT Plat Beeldscherm 15 inch
zichtbare beelddiagonaal: 38 cm.
beeldresolutie 1024 x 768
horizontale zichtshoek: 120º
verticale zichtshoek: 100º
contrast: 300:1
381 x 348 x 157,4 mm.
gewicht: ca. 5.0 kg.
• TFT Plat Beeldscherm 17 inch
zichtbare beelddiagonaal: 43,2 cm.
beeldresolutie 1280 x 1024
horizontale zichtshoek: 150º
verticale zichtshoek: 125º
contrast: 350:1
410 x 407,5 x 147 mm.
TFT 15 inch per stuk
269.-
TFT 17 inch per stuk
389.-
TFT plat beeldscherm
• Aktiv-XGA LCD
• on screen display
• met geïntegreerde stereo luidsprekers
• helderheid: 300 CD/M2
• incl. 3 aansluitingskabels
• kleur: zilvergrijs
• TFT Plat Beeldscherm 15 inch
zichtbare beelddiagonaal: 38 cm.
beeldresolutie 1024 x 768
horizontale zichtshoek: 120º
verticale zichtshoek: 100º
contrast: 300:1
381 x 348 x 157,4 mm.
• TFT Plat Beeldscherm 17 inch
zichtbare beelddiagonaal: 43,2 cm.
beeldresolutie 1280 x 1024
horizontale zichtshoek: 150º
verticale zichtshoek: 125º
contrast: 350:1
410 x 407,5 x 147 mm.
TFT 15 inch per stuk
269.-
TFT 17 inch per stuk
389.-
Lijkt toch sterk op de vorige aanbieding, het enige vernieuwende is de DVD burner en 512MB geheugen..RudiVader schreef op 19 March 2003 @ 13:10:
[afbeelding]
PC Titanium XL MD 8008
*Knip.
[ Voor 14% gewijzigd door Calitomnication op 19-03-2003 13:26 ]
tips voor New York
*KNIP. dubbelpost
[ Voor 96% gewijzigd door Calitomnication op 19-03-2003 13:26 ]
tips voor New York
Én de ATi Radeon 9600, lijkt me?
Verder moet ik om dit soort zinnetjes altijd zo lachen.
Volledige ondersteuning van de
hardware voor DirectX 9
de werkelijkheid
Verwijderd
en ook nog een TFT scherm. . . . .007 spoedt zich naar de Aldi. Weten ze van niets, alleen een all-in-one printer.RudiVader schreef op 19 March 2003 @ 13:10:
[afbeelding]
per stuk
1229.-
Geen PC, geen monitor.
Gaat die aanbieding soms volgende week pas in, of nog later??
uh... het gaat om <... \OFFER_13\ ... > dat betekend week 13 (23-29 maart)
Volgende week dus.
Volgende week dus.
~~ meesterprutser ~~
Da's idd volgende week. Dat nummer 13 in de link staat voor het weeknummer. Dus volgende week.
[edit] te laat
[edit] te laat
[ Voor 14% gewijzigd door Mottebelke op 19-03-2003 15:53 ]
Deze zijn voor volgende weekVerwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:46:
[...]
en ook nog een TFT scherm. . . . .007 spoedt zich naar de Aldi. Weten ze van niets, alleen een all-in-one printer.
Geen PC, geen monitor.![]()
![]()
Gaat die aanbieding soms volgende week pas in, of nog later??
webOS all the way!
En nu weer on topic.... 
Hoe zit het met die DVD writer?
Zo te zien gaat het om een DVD -[min] brander. Persoonlijk lijkt me dat ietsje minder. Maar echt duidelijk weergegeven is het niet.
Heeft iemand de folder al kunnen bemachtigen en in gescanned?
Hoe zit het met die DVD writer?
Zo te zien gaat het om een DVD -[min] brander. Persoonlijk lijkt me dat ietsje minder. Maar echt duidelijk weergegeven is het niet.
Heeft iemand de folder al kunnen bemachtigen en in gescanned?
~~ meesterprutser ~~
Bij ons zijn de folders al 3 weken niet meer te krijgen... 
édit: in Zwolle Centrum
édit: in Zwolle Centrum
[ Voor 19% gewijzigd door FlashBang op 19-03-2003 16:46 ]
Er staat vandaag een printer in de krant te koop bij de aldi

weet imand misschiem meer over dat ding te vertellen dan hier
http://www.aldi.nl/index_nl.htm staat?
Wat ik vooral wil weten is het laser of inktjet?
9600 tx videokaart? zal dat de 9600 pro zijn of de 9600?
Verder klinkt het als een leuke pc voor een aardige pc voor een scherpe prijs.
Vraag me alleen af wat voor moederbord erin zit.
Verder klinkt het als een leuke pc voor een aardige pc voor een scherpe prijs.
Vraag me alleen af wat voor moederbord erin zit.
Inkjet kleuren laser voor die prijs doet zelfs de aldi niet.911GT2 schreef op 19 maart 2003 @ 17:05:
[afbeelding]
Kijk en lees de advertenties eens goed911GT2 schreef op 19 March 2003 @ 17:05:
[afbeelding]
En voor meer info kun je altijd terecht bij de HP site...
Tis trouwens inkjet, gokje van mij zonder de adv. te lezen

Als deze printer net zo goed is als de vorige (psc 720 meen ik) dan is 't een goed apparaat - daar krijgen we echt nooit telefoontjes over
Dit topic is gesloten.