Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Cookie, testcase: You are silly !
Je ziet wel, ik had in september al gelijk, je bent gewoon jaloers omdat AMD beter uit de bus komt dan intel tegenwoordig.
Wordt je door intel betaald om propaganda te maken ? Je schreef zoveel onzin wat nooit te bewijzen valt. Je bent een puure optimist als het om intel gaat en een pessimist als het om AMD gaat. Ik denk dat je echt een groot probleem hebt. Je laat je te veel leiden door zo iets stoms. Dat JIJ intel beter vind neemt niet weg dat de rest van de wereld voor AMD gaat.
Dus hou op met dat stom gedoe, je bent echt de enige die zo fanatiek door gaat met dat onzin. Wat wil je bewijzen ??? Wat wil je bereiken ? jij kan het niet voor intel doen, ze moeten het zelf doen, je bent afhankelijk van hun. Als zij falen dan sta jij voor lul. En weet je wat ? Ze kennen jou niet eens en hebben schijt aan jou als individu. Wat ? ze lachen je zelf uit omdat je zo fanatiek bent om een marketing produkt. Puur om geld.. niets anders. Kijk maar naar Alpha's etc... een lager geklokte Alpha laat een intel die hoger is VET achter..... Dus doe niet zo raar want iedereen weet dat het commerciele troep produkten zijn. En jij maar betalen...
ziele piet.
Je ziet wel, ik had in september al gelijk, je bent gewoon jaloers omdat AMD beter uit de bus komt dan intel tegenwoordig.
Wordt je door intel betaald om propaganda te maken ? Je schreef zoveel onzin wat nooit te bewijzen valt. Je bent een puure optimist als het om intel gaat en een pessimist als het om AMD gaat. Ik denk dat je echt een groot probleem hebt. Je laat je te veel leiden door zo iets stoms. Dat JIJ intel beter vind neemt niet weg dat de rest van de wereld voor AMD gaat.
Dus hou op met dat stom gedoe, je bent echt de enige die zo fanatiek door gaat met dat onzin. Wat wil je bewijzen ??? Wat wil je bereiken ? jij kan het niet voor intel doen, ze moeten het zelf doen, je bent afhankelijk van hun. Als zij falen dan sta jij voor lul. En weet je wat ? Ze kennen jou niet eens en hebben schijt aan jou als individu. Wat ? ze lachen je zelf uit omdat je zo fanatiek bent om een marketing produkt. Puur om geld.. niets anders. Kijk maar naar Alpha's etc... een lager geklokte Alpha laat een intel die hoger is VET achter..... Dus doe niet zo raar want iedereen weet dat het commerciele troep produkten zijn. En jij maar betalen...
ziele piet.
Hey, dit is het modereterforum. We gaan dus geen inhoudelijke discussie voeren over AMD en Intel Rulez.
Anders wordt dit forum binnen 2 dagen net als de LA een onzinforum.
Verwijderd
Ben ik ook wel met je eens hoor, maar ik vind gewoon dat ie te ver gaat soms, vertel mij es even, wie hoor je zoooooooooooooo vaaaaaaak klagen over proAMD dit proAMD dat ?? Wie loopt alle AMD nieuws af te kraken met domme reacties die zwaar prointel zijn ????Op donderdag 16 november 2000 11:13 schreef ecteinascidin het volgende:
Hey, dit is het modereterforum. We gaan dus geen inhoudelijke discussie voeren over AMD en Intel Rulez.
Ik heb persoonlijk heel veel tegen intel maar dat ga ik toch ook niet hier lopen uitvechten ????? Af en toe maak ik es een grapje over intel etc. Maar voor de rest laat ik ze voor wat ze zijn. AL koopt de hele wereld een intel, boeit me niet, zolang ik niet gedwongen wordt om een intel te moeten nemen heb ik nergens last van.
Maar ik heb wel last van iemand die loopt te krijsen dat t.net proAMD zou zijn, en zelf loopt ie propaganda te maken, en dus
duidelijk laat zien dat ie prointel is...
Je mag pro of anti wat dan ook zijn, zolang je het algemene sfeer niet mee bederf. Daarom heb ik ook "ruzie" gehad in het begin.
Hij liep continue te zeiken over SSE en dat FPU niet belangrijk was etc etc,... ik reageerder erop omdat vroeger iedereen zat te zeiken over de brakke FPU van de K6. Toen kreeg ik de hele meut tegen me, maar 3 maanden na dato loop meneer nog steeds zijn woede te uiten. Moet niet kunnen !!
Op 90% van alle internet sites (hardware related) hebben ze geen goed woord over de P4 en iedereen zegt je bent beter af als je een AMD neemt. Niemand die daar over zeurt. Waarom moet hij dan hier gaan lopen zieken ??? Wat hij doet vind ik erger dan iemand die toegeeft dat ie proAMD is en verder niet zeikt.
Hij ontkent dat ie pro intel is maar wilt graag onafhankelijk bla bla bla.... maar zijn reacties zijn meestal pro intel en anti AMD. Dus hij moet gewoon ophouden.
Hoeveel topics zijn er wel niet hier om geweest ? Wie heeft de meeste ervan gestart ?
Wie had vet commentaar toen de DDR chipset van AMD getest werd ? Het is gewoon steeds een persoon die het te hoog op neemt. Als ie zoiets op een andere site zou doen, dan werd ie gebaned. Omdat het gewoon achterbaks is om zo iets te flikken aldoor. Mensen zomaar ergens van beschuldigen en tegelijkertijd zelf erger bezig zijn.
Dat vind ik sneaky !!!! En ik hoop dat mensen nu kunnen inzien waarom ik destijds zo "kwaad" werd. Omdat bepaalde dingen gewoon niet gezien worden.
Ik heb een keer een mooie uitleg geven op een vraag van iemand die vroeg wat is beter AMD of Intel... lees dat maar en je ziet dat ik wel onafhankelijk kan zijn.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/63473
Xafer: geef eens zonder een heel verhaal op te hangen kort antwoord op de volgende vraag:
heb jij deze reactie van Cookie een troll gegeven?
Jouw reactie op hem is nl. op zich wel goed. Cookie vraagt: "Of zie ik het te duister in ?" en jij zegt dat hij het inderdaad te somber inziet omdat ook de P4 met DDR nog wel even op zich kan laten wachten.
Maar dit stukje:
Jouw reactie op hem is nl. op zich wel goed. Cookie vraagt: "Of zie ik het te duister in ?" en jij zegt dat hij het inderdaad te somber inziet omdat ook de P4 met DDR nog wel even op zich kan laten wachten.
Maar dit stukje:
Slaat weer nergens op en is gewoon flamebait. Als ik dat lees kan ik me weer goed voorstellen dat jij lekker trolls loopt uit te delen aan Cookie terwijl hij die helemaal niet verdient.En dus een optimist als het om Intel gaat...
Je bent dus NIET Objectief en daarmee gelijk niet betrouwbaar als nieuws bron
Er is iig (nog?) iemand anders (een andere user tenminste) dan Xafer Cookie trolls aan het geven.
ziehier
Fix even aub.
ziehier
Fix even aub.
Verwijderd
Sorry baas, maar ik hou niet van zulkse lui... flamebait ??? en al die trolls van hem dan ? kom op zeg blijf hem steunen, zo gaat ie door met spemmen... het enige wat hem boeit is intel/AMD dus niet concequent.. als ie over alle onderwerpen ging zeuren ala.. maar nee... doet ie niet.. dus trollllllllllllOp donderdag 16 november 2000 12:18 schreef irrelevant het volgende:
Xafer: geef eens zonder een heel verhaal op te hangen kort antwoord op de volgende vraag:
Maar dit stukje:
[..]
Slaat weer nergens op en is gewoon flamebait. Als ik dat lees kan ik me weer goed voorstellen dat jij lekker trolls loopt uit te delen aan Cookie terwijl hij die helemaal niet verdient.
Hey wil je even normaal doen irrelevant ? waarom denk je dat ik hem een troll heb gegeven ??? kunnen er geen andere mensen zijn die het deden ?
Manipuleer de zaak maar meneer de agent... tssssss daarom word je ook steeds voor de gek gehouden.... lees de argumenten, wordt wakker... illusies moet je mee uitkijken...
Maar zoek het uit dan, ik bedoel ga dan ook geen post neerzetten .. hoezo flamebait.. is gewoon zo, iemand die niet objectief is kun je niet vertrouwen op waarheid.
Wie riep keihard dat je de register niet moet vertrouwen ? En wie post een positieve bericht van de The register ?? als het om intel gaat ? WORD WAKKER JONGEN ! tssssssss
Ik denk dat ik toch de EOD maar 's ga bellen.
Ik ga niet verder meer in op wat er hierboven gezegd is, want het wordt weer erg triest.
Ik wil alleen even zeggen dat ik hoop dat er nu niet over en weer troll wraakacties bezig zijn, want deze van Xafer vind ik afgezien van zijn inzicht gelul ook geen troll.
Ik herinner jullie er nog maar even aan dat Femme kan controleren wie trolls uitdeelt als er vermoeden is van misbruik en die persoon zijn modrechten kan ontnemen.
Ik wil alleen even zeggen dat ik hoop dat er nu niet over en weer troll wraakacties bezig zijn, want deze van Xafer vind ik afgezien van zijn inzicht gelul ook geen troll.
Ik herinner jullie er nog maar even aan dat Femme kan controleren wie trolls uitdeelt als er vermoeden is van misbruik en die persoon zijn modrechten kan ontnemen.
Verwijderd
En wel snel !Op donderdag 16 november 2000 13:05 schreef testcase het volgende:
Ik denk dat ik toch de EOD maar 's ga bellen.
Waarom ga je niet op andere sites zitten ouwehoeren ? Alleen omdat het hier kan doe je het hier.... probeer dat maar es op aceshardware of waar dan ook... wordt je gelijk gebaned... ik vind dit zo stom eigelijks... 15.000 leden, een lid loopt kontinue te trollen en flamen en wordt ook nog es verdedigd... Niemand doet zo iets.. altijd de zelfe 2 lui lopen hier te zieken.
Zoek toch een echte baan, heb je ook wat te doen ipv uit je neus vreten en zorgen maken over dingen waar je in je eentje toch niets aan verandert. Dat haat ik gewoon...
Hij lijkt een politicus wel... het is maar dat ie zoveel vriendjes heeft hier.
Maar zijn gezeik komt mij de strot uit gewoon. ALtijd weer dat AMD/intel gedoe.. jongen ga toch wat beters met je tijd doen... bedenk een master ontwerp ofzo... maak je zelf rijk met je zolder bedrijfje... tjonge jonge, nog nooit iemand zo erg zien mieren over een onderwerp..
Toen ook met Q3Arena en Unreal Tournament.. had je ook 2 partijen, niemand ging zo extreem doen. Iedereen heeft recht op eigen mening en keuzes. Maar wat HIJ doet is gewoon te erg naar mijn mening. Hij trollt en spamt aldoor over AMD/intel en das het enige !!!!!!!!!
Geef hem nog es een waarschuwing, vorige keer hielp het.. was ie goed stil van. Zielig is dat gewooon, je hebt een probleem en die schuif je op anderen af... hoe kan het toch zijn dat jij de enige bent die al bijna een half jaar over het zelfde onderwerp loopt te janken ? tjonge jonge.. ja irrelevant, juist omdat je zo voor hem opneemt gaat ie door..... moet dit site een pro intel site worden dan ? Let maar op dan hoor je hem niet meer.
Niet objectief, en dus ook niet serieus te nemen of op waarheid te vertrouwen.
Ofschoon het een staaltje ego-tripperij is, is het geen echte troll. Die post heeft derhalve iig van mij geen troll gekregen. Dat mogen ze checken. Kennelijk zijn er anderen die dit soort op-de-borst-slaannerij 'afstraffen'.Ik ga niet verder meer in op wat er hierboven gezegd is, want het wordt weer erg triest.
Verwijderd
Komt omdat jullie bevooroordeeld zijn daarom, als je niet automatish had aangenomen dat ik het deed was er niets aan de hand geweest. En volgende keer doe mij een plezier en vraag eerst aan femme of ik het was voordat je met je conclussies komt. Of denk je dat iedereen net als Cookie/testcase het erg vind dat AMD beter uit de bus komt dan intel ???????????Ik herinner jullie er nog maar even aan dat Femme kan controleren wie trolls uitdeelt als er vermoeden is van misbruik en die persoon zijn modrechten kan ontnemen
En zijn trolls die zo mooi verstopt worden ?? jIj geeft hem punten ongeacht zijn reacties, je bent zelf ook niet meer objectief en dus ook niet serieus te nemen meer.
Ik had toch gelijk irrelevant, mag me maar niet, maar ik was de hele tijd stil, je viel hem zelfs aan, nu reageer ik weer... en zijn jullie weer vriendjes ? ok misschien trek ik nu zelf ook snel conclussies, maar je moet niet doen alof wat cookie/testcase doet wel door de beugel kan.
Als ie dat op een andere site probeert is ie meteen weg. Hier doen ze niets tegen zulkse ongein, omdat het hun niets kan schelen. Daarom heeft hij hier vrij terein. En dat is verkeerd. Zeg nou zelf hoe lang is hij hier niet mee bezig dan ??? Zie je iemand die pro AMD is zo extreem bezig ??? Om nieuws etc erdoor te drukken ?? Hij emailde mij een verhaal over propaganda... en over gevestigde orde etc. politiek gelul allemaal. dat zijn zijn motieven, hij is gefrustreed en uit zijn woede op zo'n manier, daarom probeerde hij mij toen ook gebaned te krijgen, omdat ie weet dat ik niet pikt wat ie doet of zegt./ Maar jullie allemaal wel... al zo lang is die gozer bezig.. en nu pas begint het op te vallen. Maar ja hij is ook een "member of the collective" he irrelevant ?? dan is ie moeilijk aan te spreken. emoties he...
Tsssss wake up en smell the coffie !!
ik ben -1 trolls wel gewend punten doet mij niets meer. Maar veel van jullie zijn EIKELS !
Die laatste zin van je betoog stuit mij tegen de borst, maar (naar NIEMAND persoonlijk bedoeld) begin ik (weer) ditzelfde idee te krijgen.
Maak je over sommige (naar mijn mening) details wat minder druk en val elkaar wat minder af.
Ikzelf heb hier nog nooit gescholden, en ik heb nog nooit iemand tegen mij in het harnas gehad (voor zover als ik dat weet). (en dat wil ik graag zo houden.)
[typo's]
Maak je over sommige (naar mijn mening) details wat minder druk en val elkaar wat minder af.
Ikzelf heb hier nog nooit gescholden, en ik heb nog nooit iemand tegen mij in het harnas gehad (voor zover als ik dat weet). (en dat wil ik graag zo houden.)
[typo's]
Verwijderd
Heb ik zeer zekers geprobeert en ik geef je groot gelijk, had misschien wat minder gekund, maar als je voor schizofreen uit wordt gemaakt, en als iemand die in een droom wereld leeft, of dat ik dingen zie die er niet zijn.... dan blijf je niet meer aardig. Die jongen heeft in het verleden mij zitten provoceren, en de rest tegen mij op zitten zetten.. ik bleef een tijdje stil en ja hoor... hij is dus degene die alles start, en aanwakkert... en achterbaks... ik werd zelf gebaned... omdat EEEEEEN oud lid daarom vroeg... zonder dat de crew de zaak bekeek.!!!!!! sorry maar dan ben ik niet meer aardig. Hij valt de hele crew aan met zijn gezeik over AMD nieuws.... wat doen ze.. geven ze uitleg, terwijl iedereen al lang weet dat hij gewoon ee gefrustreerde intel freak is.Op donderdag 16 november 2000 13:55 schreef Jaymz het volgende:
Die laatste zin van je betoog stuit mij tegen de borst, maar (naar NIEMAND persoonlijk bedoeld) begin ik (weer) ditzelfde idee te krijgen.
[typo's]
Idereen heeft zijn eigen mening en voorkeur, maar hij doet alsof iedereen alles moet doen om hem het naar de zin te maken. Daarom word ik wel pissig als ik zie dat zijn vriendjes hem nog blijft steunen terwijl hij hun gebruikt om eigen plezier.
Kan ik niet tegen, mensen die het systeem op zo'n laffe manier manipuleren, en ook nog es durven te melden omdat de crew er toch niets aan doet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()