Toon posts:

Geen Screen 99!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier het advies gezien om Screen 99 te gebruiken om je monitor schoon te maken,maar ik heb nadeel ondervonden van dit advies!!!Toen ik het gebruikte leek het wel of mijn monitor beeld met een staalborstel was bewerkt!!!!!!DUS GEEN SCREEN 99 GEBRUIKEN OM JE MONITOR SCHOON TE MAKEN!!!Het enigste wat ik nu nog kan doen is de rest van de coating op mijn Iiyama beeldscherm helemaal er af te halen....En daar bij met dus een hoop minder contrast genoegen te nemen!
Welke OEN heeft dit advies hier neer gezet en kan ik dan schadevergoeding van die Oen krijgen????? :(

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou, ik heb dit een jaar geleden idd geadviseerd, en weet je waarom! Omdat Iiyama dat spul zelf adviseerd!

En als je dat spul gebruikt is dat geen garantie dat je meteen een doek met zand erin ofzo kan gebruiken! Ik heb al een een MVPro 410 om zeep geholpen. De VMPro 413 die ik nu heb gaat al een jaar mee zonder krassen en MET screen 99!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Geen idee, maar heb je zelf niet iets verkeerd gedaan? Het spul is speciaal bedoeld voor het reinigen van beeldschermen: http://www.mantech.co.za/kontakt/k99.htm

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

moet je niet zo'n groen-geel keuken sponsje gebruiken hè

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BN schreef op 19 February 2003 @ 07:51:
moet je niet zo'n groen-geel keuken sponsje gebruiken hè
Dat bedoelde ik met doek met zand :). Kon er ff niet opkomen!

Verwijderd

Ja idd, met wat voor doek / spons / iets heb je die monitor gecleaned?

Verwijderd

Hmmm, hier werkt Screen99 juist wél goed. Ik ging een keer een van mijn Iiyama monitoren schoonmaken met HEMA doekjes en weg was m'n coating. Sinds die tijd gebruik ik altijd Screen99 en niets anders meer en dat gaat goed. Maar je moet wel een echt zachte en schone doek gebruiken, want anders gaat het ook met Screen99 mis.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

Mijn moeder doet mijn monitoren elke woensdag mee als ze badkamer schoonmaakt _O_

www.triathlete.nl

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb van die setjes van Highscreen... Daar zit vloeistof, doekjes en alles bij. Vobis _/-\o_

Verwijderd

Ik pak gewoon een theedoek met een beetje water , wrijf de monitor schoon en maak hem weer droog met de droge kant van de theedoek...klaar :)

Iiyama monitor btw , ben er zuinig op dus wil eigenlijk geen chemische rotzooi gebruiken want dat schaadt naar mijn idee altijd wel de coating ookal word het aanbevolen door Iiyama zelf.

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
ik zorg gewoon dat het scherm niet vies word.. :P hoef ik em ook niet schoon te maken...
oh ja, mocht het wel voorkomen dat ik hem schoonmaak gebruik ik ook gewoon een vochtige theedoek..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Uhm hier heb je inderdaad moeders voor. ik zit nooit met men ranzige vingers aan men mooie schermpie dus 1x per week met de stofdoek erover is genoeg.

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Precies: vieze schermen zijn prima te voorkomen. Kwestie van de juiste policy uitvoeren op de gebruikers!
Waarom moet iedereen altijd met zijn vinger op het scherm drukken om iets aan te wijzen op het scherm? :?

| Specs Aurora24 | My music |

Verwijderd

Ik had eerst zo`n neovo X-174 met GLASPLAAT! Ideaal, weet je zeker dat je moeder/de werkster nooit je dure scherm zal opkloten.....

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Gewoon met je vingers er af blijven idd. En anders ff flink kuchen en met een schone niet pluizende doek alle vlekjes wegwerken. Op het glas na doet mijn moeder dus ook de rest :P. Maar er word niet met doekjes aan mijn Sony G420 gezeten.

Verwijderd

Ik gebruik helemaal geen chemisch spul voor mijn monitor..De beschermlaag kan ervan af gaan daardoor

gewoon een zeer zachte doek, die je licht vochtig maakt zou genoeg moeten zijn :)

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb hier SAFECLEAN liggen :? Een spuitbusje met reinigingsspul. Nu zit ik eigenlijk te twijvelen om er het er op te smeren!
Het gaat om deze:
http://silverapp1.mycom.n...oductType=1&sectionID=140
Kreeg dit advies van zo'n mycom ventje maar lees op de website voor TFT??? Maar op het busje zelf staat Safeclean reiniger beschermer is geschikt voor alle - ook gecoate- glas en kunstof oppervlakken (laptop GPS Monitor GSM Handheld Orginizer e.d.)
Bevat geen oplosmiddelen of alcohol,
Kan dit er op , en zonder enige schade aan mijn iiyama?

Verwijderd

ik gebruik brillen doekjes , da werkt ook goed( nee , ik heb geen bril)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 14:51:
ik gebruik brillen doekjes , da werkt ook goed( nee , ik heb geen bril)

Die zijn niet altijd even geschikt voor monitoren hoor.

Ik heb zelf een bus Screen 99 staan die prima werkte alleen is het spuitmechanisme nu naar de klote :P Dus nu doe ik het gewoon met de schone theedoek/water-methode.

Verwijderd

Als je met deze OEN wilt mailen mag dat altijd, maar dit topic gaat eigenlijk helemaal nergens over. Uitgekauwd, en bovendien staat het in de FAQ.

Zie ook hier
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.