Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

jammer, was toch wel benieuwd naar een fotootje..

maar webwatcher jij hebt/had toch ook een 3650? zit er nog veel verschil tussen die en de Sx1? ik heb ook een 3650 gehad maar wer verkocht omdat ik er niet erg van onder de indruk was... de menu structuur van de Sx1 is vrijwel hetzelfde als bij de 3650 toch? mijn vraag is dus welke bevalt je meer? De 3650 of de Sx1? en waarom? ;) alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56977

iemand enig idee wanneer het telefoontje uitkomt???
Dan hoor je weer dat nog deze maand zou komen dan weer augustus. Iemand die het weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:44

danplo

The Force is strong with me

Er is nog geen info over bekent.
We moeten nog even geduld hebben.
Ze zijn vollop bezig nog met de software enzov.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54746

Anoniem: 65007 schreef op 07 June 2003 @ 00:01:
Ik zal komend weekend 1 foto maken voor 't bewijs.. zucht.. 't ging net zoals in 't p800 topic, na foto's gemaakt te hebben durde niemand meer wat te zeggen, maar goed.. ik kijk wel. Wanneer de SX1 uitkomt, ga er maar van uit dat de hoofdverdeleres de toestellen voor 4 juli ontvangen. Wanneer ze het door sturen weet ik niet kan ook weekje of zo in zitten.
Ik zou dan graag toch wel eens dat fototje willen zien dan :-)

En over die datum, hoe zeker ben je daarvan? En als ik vragen mag, Hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen nu de t610 of nog ff wachten op de sx1. Als webwatcher zeker weet dat de sx1 binnenkort uit komt ga ik denk ik die halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 56977 schreef op 16 juni 2003 @ 15:59:
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen nu de t610 of nog ff wachten op de sx1. Als webwatcher zeker weet dat de sx1 binnenkort uit komt ga ik denk ik die halen :)
:| Waarom twijfel je tussen de t610 en de sx1, de t610 is naast de sx1 helemaal niets!

8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Anoniem: 80648 schreef op 16 June 2003 @ 17:53:
[...]

:| Waarom twijfel je tussen de t610 en de sx1, de t610 is naast de sx1 helemaal niets!

8)7 8)7
:) :)
Precies wat je zegt.
Ik wacht nog wel eventjes.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 16 juni 2003 @ 17:53:
[...]

8)7 8)7
Dat is wel zo ja maar de t610 is nu verkrijgbaar en ik wil eigenlijk nu een telefoon kopen. De t610 is een klein toestel met toch flink wat mogelijkheden.
Omdat ik liever een wat kleinere telefoon wil en er niet niet echt een vergelijkbaar toestel voor de sx1 is van hetzelfde formaat is lijkt de t610 me ook wel wat :)

Daarom wil ik ook graag weten wanneer de sx1 nou uitkomt heb namenlijk niet echt zin om nog een paar maanden te wachten

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 56977 op 16-06-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24537

Dit mailtje heb ik vorige maand gestuurd en is al eerder gepost maar ja omdat er zo veel naar gevraagd wordt :

Antwoord op de vraag wanneer de SX1 op de Nederlandse markt komt aan Siemens Nederland:

------------------------------------------------------------------
Geachte heer Machielse,

De SX1 zal ergens in augustus op de markt komen.

Met vriendelijke groet,

Siemens klantenservice
Patrick Wieringa.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Siemens Support [mailto:support@siemens.com]
Verzonden: dinsdag 20 mei 2003 20:39
Aan: Siemens Helpdesk NL
Onderwerp: Siemens SX1 (KMM713274I32131L142423KM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Anoniem: 54746 schreef op 16 June 2003 @ 00:05:
[...]

Ik zou dan graag toch wel eens dat fototje willen zien dan :-)

En over die datum, hoe zeker ben je daarvan? En als ik vragen mag, Hoe weet je dit?
Webwatcher is full of shit, die kerel lult gewoon uit z'n nek anders zou ie al langggggggggggggggggg een fototje gepost hebben!

hij is nu vast druk opzoek naar een geloofwaardige foto op het web.

bah, praatjesmakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wat als jij van siemens een Sx1 kreeg, maar NERGENS foto's mocht posten om bv bepaalde dingen nog geheim te houden? zou je dan ook foto's posten? ik vind het ook jammer dat we geen foto's te zien krijgen en ik vind webwatcher ook een beetje vage instelling hebben af en toe, maar hij zal er wel een reden voor hebben...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 16-06-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Anoniem: 70316 schreef op 16 June 2003 @ 23:54:
en wat als jij van siemens een Sx1 kreeg, maar NERGENS foto's mocht posten om bv bepaalde dingen nog geheim te houden? zou je dan ook foto's posten? ik vind het ook jammer dat we geen foto's te zien krijgen en ik vind webwatcher ook een beetje vage instelling hebben af en toe, maar hij zal er wel een reden voor hebben...
Oke daar zit wat in wat je zegt.
Maar dan moet hij niet zeggen dat hij wat foto's gaat plaatsen.
Dan zie je nu wat dit voor problemen opleverd.
Ik vind hem ook niet meer geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danplo schreef op 17 June 2003 @ 02:01:
[...]

Oke daar zit wat in wat je zegt.
Maar dan moet hij niet zeggen dat hij wat foto's gaat plaatsen.
Dan zie je nu wat dit voor problemen opleverd.
Ik vind hem ook niet meer geloofwaardig.
Inderdaad, eerst lopen verkondigen, "dit weekend komen er foto's" en dat 3 keer ofzo. En dan zelf nog zeggen dat ie niet massa's foto's mag maken, en dan geen enkele foto posten. Webprutser dat is ie.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 50662 op 17-06-2003 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Anoniem: 50662 schreef op 17 June 2003 @ 08:00:
[...]

Inderdaad, eerst lopen verkondigen, "dit weekend komen er foto's" en dat 3 keer ofzo. En dan zelf nog zeggen dat ie niet massa's foto's mag maken, en dan geen enkele foto posten. Webprutser dat is ie.
:*) :*) webprutser !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Anoniem: 70316 schreef op 16 June 2003 @ 23:54:
Allereerst kondigt hij aan dat hij foto's gaat posten. Er zijn al foto's op internet te vinden van de SX-1, dus als hij een simpel fotootje maakt dan is iedereen hier ook weer tevreden. Dus ik geloof ook wel dat hij gewoon lult. Erg jammer.

Trouwens die SX-1 gaat nu vette concurrentie krijgen van de 6600, wat denk jij? Is de SX-1 eigenlijk groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik vind het ook erg vaag van webwatcher dat hij wel blijft posten in andere topics waaronder het SL55 topic maar verder nooit meer hier iets neerzet! Ik heb een paar pagina's terug ook al aan hem gevraagd hoe de Sx1 hem beviel ten opzichte van de 3650 die hij ook schijnt te hebben/ gehad te hebben. maarja ook geen antwoord.. en het feit dat hij blijft zeggen dat hij wel een fotootje post en het toch weer niet doet, ja het is erg jammer idd.. Vooral de eerste berichten waarin hij postte dat hij een sx1 zou krijgen, iedereen een beetje lekker maken maar pics of ervaringen delen ho maar.. tja dan ben je zeker niet ieders favoriet!

maargoed ik denk idd dat Siemens dit 6600 geintje niet zo leuk vindt van Nokia. De Sx1 is dan wel iets kleiner dan de 6600 maar dat scheelt vrij weinig:

Sx1: 109mm x 56mm x 19mm
6600: 108.6mm x 58.2mm x 23.7mm

en als je kijkt naar de specs neem ik toch liever die Nokia.. De siemens blijft toch interessant vanwege het design, 24MB intern en Mp3 speler, maar het blijft jammer van die knoppen! ach we zullen zien, anders neem ik eerst wel de Sx1 en dan de 6600! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ik ben geen Nokia fan.
En ik vind hem ook niet echt mooi moet ik zeggen.
Ik vind deze Siemens SX1 juist wel erg mooi.
Erg gewaagd model.
Hier nog wat meer info over de ontwikkelingen voor de SX1

The American enterprise packing video informed yesterday that the Camcorder function Siemens of the SX1 on a technology of this company been based. Siemens has pvCamcorder "software licensed, which was adapted particularly on the SX1.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-mag.de/images/pvlogo.gif

With more pvCamcorder "the simultaneous and synchronous admission of picture and clay/tone is possible. Also it is to be used possible the SX1 display in high or landscape format for looking at and taking up from videos to. To the video compression nutzt more pvCamcorder "by the way MPEG4. For providing appropriate video files one uses best the software pvAuthor "from the same house.

Meer nieuws volgt later weer.

[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 17-06-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik ben het idd met je eens dat de Sx1 er toch iets mooier, uitdagender uitziet, maar als je veel smst zoals ik, blijven die knoppen irritant. Ik gebruik vaak meerdere telefoons tegelijk en dan moet je elke keer omswitchen en dat is vervelend.. maargoed.. we zullen zien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Anoniem: 70316 schreef op 17 June 2003 @ 12:53:
ja ik ben het idd met je eens dat de Sx1 er toch iets mooier, uitdagender uitziet, maar als je veel smst zoals ik, blijven die knoppen irritant. Ik gebruik vaak meerdere telefoons tegelijk en dan moet je elke keer omswitchen en dat is vervelend.. maargoed.. we zullen zien! ;)
Ja dat smsen is zeker een grote nadeel van deze telefoon denk.
Maar goed ik sms nooit dus voor mij maakt het niet uit.
Maar jij doet het wel veel en dan zal het wel eens vervelend kunnen zijn ja.
Maar wat je zegt we zullen zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had een mailtje naar siemens gestuurd met de vraag wanneer de sx1 uitkomt

Geachte heer van Groenigen,

De SX1 zal medio september op de markt komen!

Met vriendelijke groet,

Siemens klantenservice
Patrick Wieringa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24537 schreef op 16 June 2003 @ 20:21:
De SX1 zal ergens in augustus op de markt komen.
Anoniem: 56977 schreef op 17 June 2003 @ 16:46:
De SX1 zal medio september op de markt komen!
Ja joh, het wordt steeds later! Moet je nagaan wat een voorsprong siemens zou hebben op de concurrentie als ze hem nu in juni hadden uitgebracht wat ze oorspronkelijk van plan waren! nu komt de Sx1 wel erg dicht bij de release van de 6600 en zou je ze eerst door de tijd die er tussen zou zitten ze alle2 kunnen nemen, nu gaat het meer tegen de of/of kant aanzitten.. jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 11:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik denk dat we op de Nokia 6600 nog wel minimaal 4 à 5 maanden moeten wachten eer die uitkomt, dus Siemens zal hoogstwaarschijnlijk wel een stuk eerder zijn met hun SX1 dan de Nokia 6600

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk zelf nog wel 6 a 7 maanden, maar ik bedoel meer te zeggen dat Siemens het tijdsverschil steeds minder groot maakt. er zit toch wel een degelijk verschil tussen juni en december dan tussen september en december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:20

Barca

In Search Of Sunrise

Ginz schreef op 17 June 2003 @ 17:11:
Ik denk dat we op de Nokia 6600 nog wel minimaal 4 à 5 maanden moeten wachten eer die uitkomt, dus Siemens zal hoogstwaarschijnlijk wel een stuk eerder zijn met hun SX1 dan de Nokia 6600
Ja maar je moet je allereerst afvragen wat je precies wilt, want als je per se radio wilt valt de Nokia 6600 al weer af. (http://www.nokia.com/nokia/0,,33210,00.html)

Edit:
Wat ik me trouwens af vraag is of de SX1 in staat is MP3's of WAV's als ringtone te gebruiken. Dat vind ik namelijk een van de mooiste features van de Orange SPV. :+ Het zou geweldig zijn als de SX1 dit ook kan! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Barca op 18-06-2003 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Barca schreef op 18 June 2003 @ 08:54:
[...]

Ja maar je moet je allereerst afvragen wat je precies wilt, want als je per se radio wilt valt de Nokia 6600 al weer af. (http://www.nokia.com/nokia/0,,33210,00.html)

Edit:
Wat ik me trouwens af vraag is of de SX1 in staat is MP3's of WAV's als ringtone te gebruiken. Dat vind ik namelijk een van de mooiste features van de Orange SPV. :+ Het zou geweldig zijn als de SX1 dit ook kan! :)
Nokia series 60's en SE p800 kunnen het ook :) Lijkt me sterk als deze het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 48051 schreef op 18 June 2003 @ 09:38:
[...]
Nokia series 60's en SE p800 kunnen het ook :) Lijkt me sterk als deze het niet kan.
Ja daar heb je wel gelijk in maar de SX1 heeft (ook) Polyphonic ringtones dus toch zou ik hier uitsluitsel over willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Barca schreef op 18 June 2003 @ 10:05:
[...]

Ja daar heb je wel gelijk in maar de SX1 heeft (ook) Polyphonic ringtones dus toch zou ik hier uitsluitsel over willen.
De andere twee toestellen hebben ook polyphone ringtones ;)

Maar goed zo kan ik ook nog wel doorgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk hoeft het later op de markt komen van de SX1 niet perse een slecht iets te zijn. Je zou namelijk ook kunnen verwachten dat men dan met een potentieel beter product op markt zal komen dan als men het allemaal snel wilt gaan doen omdat ze zich bedreigd voelen door de 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 54746 schreef op 18 June 2003 @ 19:28:
Eigenlijk hoeft het later op de markt komen van de SX1 niet perse een slecht iets te zijn. Je zou namelijk ook kunnen verwachten dat men dan met een potentieel beter product op markt zal komen dan als men het allemaal snel wilt gaan doen omdat ze zich bedreigd voelen door de 6600.
Ja zo dacht en denk ik er inderdaad ook over. Beter een kwalitatief goed product op de markt zetten dan alle ellende die gepaard gaat met brakke producten, zoals b.v. Nokia met de 8XXX series destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar nog steeds zou ik het wel waarderen als ik de telefoon nog zou kunnen krijgen voordat ik op vakantie ga dit jaar!
Maar als ik het allemaal goed heb weten te volgen gaat dat niet lukken, helaas ... mag ik hopen dat het zeker een goed product gaat worden dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danplo schreef op 17 June 2003 @ 13:09:
[...]

Ja dat smsen is zeker een grote nadeel van deze telefoon denk.
Maar goed ik sms nooit dus voor mij maakt het niet uit.
Maar jij doet het wel veel en dan zal het wel eens vervelend kunnen zijn ja.
Maar wat je zegt we zullen zien. ;)
Ik denk dat het enkel een kwestie zal zijn van wennen! ik heb nooit met meer dan 1 vinger zitten te smsen op een standaard telefoon layout , met dit wordt je geforceerd eigenlijk wel bijna om met je beide duimen te gaan tikken (zo lijkt het mij) en gaat het voor mensen zoals mij het alleen maar beter worden...

Zo is het volgens mij ook enkel een kwestie van smaak, als ik zeg dat de SX1 veel mooier is dan de 6600 van Nokia. Ook het geheugen gebeuren van Nokia snap ik niet, volgens mij zat er enkel 6mb aan vast geheugen in! daar kan je toch niks mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie net een paar nieuwe Sx1 foto's van CeBIT Amerika! :9~

Als ze de Sx1 in NL ook in deze kleur uitbrengen dan koop ik hem geheid!
Check ook de blauwe backlight achter de joystick en keypad! >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/sx1-1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/sx1-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/sx1-3.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/sx1-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316 schreef op 21 June 2003 @ 17:40:
Zie net een paar nieuwe Sx1 foto's van CeBIT Amerika! :9~

Als ze de Sx1 in NL ook in deze kleur uitbrengen dan koop ik hem geheid!
Check ook de blauwe backlight achter de joystick en keypad! >:)

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
post dan alle plaatjes ;)

edit:plaatjes verwijdert >:)

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 23-06-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ja vet hoor die plaatjes, lol je kan ze beter weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ja erg tof van je dat je wat foto's wil posten, maar doe het dan wel goed als je wil.
Nu zien we niks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Post dan gewoon een linkje naar de site met die pics :)

http://www.phonescoop.com...merica_2003/index.php?p=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Erg mooi maar damn! wat een DING!

Geef mij mijn T600 maar :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja als je niet om de functies geeft kan je idd een veel kleinere telefoon nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn hier eigenlijk de verwachtingen van de prijzen i.c.m. de verschillende abonnementen? Of is daat weinig zinnigs over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-05 14:35
Mailtje van het Siemens HQ over de release van de SX1 :

Geachte heer Hermans,

Dat zal medio september zijn!

Met vriendelijke groet,

Siemens klantenservice
Patrick Wieringa.

Een beetje jammer ik kan echt niet meer wachten.Staan er ergens al reviews online??.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, ik heb helaas nog niks gevonden.. komt ook voornamelijk omdat hij nergens nog uit is, dus zijn er alleen mensen zoals webwatcher die (zogenaamd) PRE production modellen hebben... najaa.. blijft wachten dus.. heb ondertussen maar alvast even een T610 gekocht.. kon ook niet meer wachten..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 24-06-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
De officiele SX1 Siemens faq:

http://www.my-siemens.com...9/rim/German/SX1_faq.htm#

(kan het ook niet helpen van die lange url!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Avatare could make in the future the operation of Handys more user friendly more spielerischer, in addition.

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/ccp_icm/templatedata/Deutsch/file/binary/soicm200309-1-72dpi_1063195.jpg

Siemens researchers pointed themselves to the Cebit two of these virtual assistants, on the display of Handys tummeln. Wobble is the Kosename for a green, spherical figure; the other living character in such a way specified is a young man. For both figures the developers arranged about 50 different scenes. If for example a SMS is sent away, the figure on the display emerges and puts the short message symbolically into an envelope. Similarly the Avatar behaves, if for instance a current message of a message channel of the portable radio operator arrives. Then the Avatar with a banner appears and reads out the message. Also when becoming acquainted with a new Handys the Avatar helps. The figure can show and describe different functions. Partially the figures act also independently. If it is "boring" the Avatar, it saunters slowly over the display. To conception of the Siemens researchers Avatare can be loaded from the InterNet on the Handy in the future. It should be also possible to arise oneself in three dimensions in scanning and as Avatar. With the suitable software the Avatare could be sent by Multimedia Message (MMS) also from Handy to Handy - without a video memory-intensive thereby only the fundamental digital information separates to dispatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter
  • Laatst online: 13-05 14:35
Eeej Poster je linkje doet het niet hoor he,ook niet als ik het copy past naar me explorer..

Thx G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danplo schreef op 26 June 2003 @ 12:58:
Avatare could make in the future the operation of Handys more user friendly more spielerischer, in addition.

[afbeelding]

Siemens researchers pointed themselves to the Cebit two of these virtual assistants, on the display of Handys tummeln. Wobble is the Kosename for a green, spherical figure; the other living character in such a way specified is a young man. For both figures the developers arranged about 50 different scenes. If for example a SMS is sent away, the figure on the display emerges and puts the short message symbolically into an envelope. Similarly the Avatar behaves, if for instance a current message of a message channel of the portable radio operator arrives. Then the Avatar with a banner appears and reads out the message. Also when becoming acquainted with a new Handys the Avatar helps. The figure can show and describe different functions. Partially the figures act also independently. If it is "boring" the Avatar, it saunters slowly over the display. To conception of the Siemens researchers Avatare can be loaded from the InterNet on the Handy in the future. It should be also possible to arise oneself in three dimensions in scanning and as Avatar. With the suitable software the Avatare could be sent by Multimedia Message (MMS) also from Handy to Handy - without a video memory-intensive thereby only the fundamental digital information separates to dispatch.
is dat webwatcher op die plaatje? lol ;) :X :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Gieter schreef op 26 June 2003 @ 14:28:
Eeej Poster je linkje doet het niet hoor he,ook niet als ik het copy past naar me explorer..

Thx G.
Sorry, krijg het niet voor elkaar om rechtstreeks een werkende url hier te plaatsen. Maar als je op onderstaande link klikt zie je daar vanzelf een wel werkende link naar de siemens faq van 23 juni!

http://www.club-sx1.de/

Je ziet hier ondermeer dat de levering eind augustus begint en dat de prijs ongeveer 600 Eur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie hier: http://www.talkline.de/sh...-5KbTll1PCajcvxL70K1K1d-1

de sx1 voor 399 euro :|

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 26-06-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Dat is de "vanaf" prijs, met abonnement dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poster schreef op 26 June 2003 @ 15:35:
Dat is de "vanaf" prijs, met abonnement dus!
:| :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik hoop dat mijn geduld loont en dat de kwaliteit van dermate niveau is dat ik er geen spijt van krijg tot september te wachten. En die prijs valt toch nog wel mee in vergelijking met soortgelijke toestellen? (als die er al zijn, want als je in ogenschouw neemt dat er in de SX1 radio zit... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

talkline is wel altijd duur volgens mij... maarja hij ziet er wel heeel erg fijn uit, ik geloof dat ik in augustus mijn abbo kan vernieuwen dus een nieuw foontje kan uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
siemens en release dates, dat zou ik dus maar met een korrel zout nemen

ik heb maanden moeten wachten op mijn s45
en maanden op mijn s55... ze hebben een product uit de S reeks in ieder geval in de afgelopen 2-3 jaar nooit op tijd afgeleverd...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
De SX1 is al in februari aangekondigd, dus eind augustus is zo ongeveer 6 maanden. Ik ga ervan uit dat'ie in de loop van september in Nederland leverbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik vraag me ook af of je de SX1 als afstandsbediening kan gebruiken zoals dat bij de Nokia 3650 het geval is. Maar goed misschien loop ik wel op de zaken vooruit want alles wordt natuurlijk binnenkort bekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Nog meer nieuws

Siemens photo service also for SX1

Some time ago Siemens stopped its old photo service. In co-operation with Pixum now the new service is started also on the German side. Their pictures can load user directly into the photo Community from Siemens with a Javatool (installed on the M55 already). Also on the SX1 this function is already integrated

Afbeeldingslocatie: http://php.my-siemens.com/pixum/de/img/head_01.jpg

Once on the server loaded one can provide different Alben, add comments or turn the pictures. To be printed out it is the pictures themselves also possible departures to be ordered or. One can order the pictures even as photo cup, photo t Shirt or photo puzzles.

Meer nieuws volgt later weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

New technical instruction card

Meanwhile also a new version of the technical instruction card of the SX1 is to me at the disposal. This finds it under technical data. There also some changes stand such as scope of supply and video function in relation to the old version.

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/Folie1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/Folie2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/Folie3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
En hieronder ook nog een filmpje met duitse tekst van de Cebit (8 mb).

http://www.axbmovies.de/AMBMovies/siemens_sx1.rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

danplo schreef op 30 June 2003 @ 19:20:
New technical instruction card

There also some changes stand such as scope of supply and video function in relation to the old version.
Iemand enig idee wat er nou eigenlijk "precies" veranderd is t.o.v. de vorige versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77844

Weet iemand wanneer de SX1 nu eindelijk uitkomt |:( :? ? Anders wordt het gewoon een Sony-Ericsson T610 voor me ;( ..Ik kan echt niet langer w8ten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 77844 schreef op 30 June 2003 @ 21:50:
Weet iemand wanneer de SX1 nu eindelijk uitkomt |:( :? ? Anders wordt het gewoon een Sony-Ericsson T610 voor me ;( ..Ik kan echt niet langer w8ten |:(
Als je dit topic volgt/leest kan je zien dat het laatste nieuws dat van Siemens af komt het volgende is: "medio september".

Wat zeker is is dat hij niet uit komt voor eind augustus dus als je echt niet langer kan wachten, ga dan gewoon voor een ander... want het kan alleen maar (nog) later worden. Persoonlijk heb ik het er wel voor over... wat een specificaties zeg!!! :9~ :9~ :9~ Lekker in de bus Southpark episodes kijken... overschakelen naar 538 of mp3's als ik daar genoeg van heb, een foto maken van het mooie grietje dat voor me zit :+ waarna een heftige mp3 of wav ringtone klinkt bij een binnenkomend gesprek. Als hij nou nog als afstandbediening ook kan dienen... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Barca op 30-06-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Your Damn Sure Man _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je kan het wel als afstandbieding gebruiken voor je TV / Videospeler.Dat las ik op de forums van howardforums.com. De link hiervoor is http://www.howardforums.c...&highlight=Remote+Control

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 77844 op 30-06-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Anoniem: 77844 schreef op 30 June 2003 @ 21:50:
Mijn abonnement loopt ook op 11 Juli af.
Ik neem gewoon alvast een abonnement met een gratis telefoon tot die SX1 uit komt.
Dan koop ik die telefoon wel los.
De prijs zal toch niet veel verschillen met tegelijk een abonnement erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Barca schreef op 30 June 2003 @ 21:39:
[...]

Iemand enig idee wat er nou eigenlijk "precies" veranderd is t.o.v. de vorige versie? :?
Belangrijkste verschillen volgens mij dat je 4 * (digitaal) kunt inzoomen met fotootjes, misschien handig in de bus :P Verder is nu bekend dat je er standaard een stereo headset bij"krijgt" :7 Ik wacht ook al vanaf februari, het nieuws komt wel steeds mondjesmaat door maar is volgens mij wel steeds positief. Ik hou het erop dattie in september hier leverbaar is. Half september ga ik een weekje naar Duitsland en verwacht hem daar zeker te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 77844 schreef op 30 June 2003 @ 22:29:
Your Damn Sure Man _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je kan het wel als afstandbieding gebruiken voor je TV / Videospeler.Dat las ik op de forums van howardforums.com. De link hiervoor is http://www.howardforums.c...&highlight=Remote+Control
Ja maar dat gaat over de Nokia 3650, er staat niks over de SX1 toch? :? De Nokia 3650 werkt op sommige Sony TV's... het is dus ook maar de vraag welke merken TV's, als je de SX1 al als afstandsbediening kan gebruiken, je ermee kan afstand-bedienen. :) Alleen Siemens of...?

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 01-07-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon een programma "ir remote" heet het en is geschikt voor alle series 60 telefoons en er kunnen heel wat merken mee bedient worden, had het programmaatje ook op mijn 3650 en kon aardig wat tv's zappen bij de Mediamarkt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/news/i/12252601_39598a46ad.jpg
A SX1 completely free of charge ergattern? One has the possibility for it starting from 12.Juli with the mobile Mania summer profit play with Xonio.com. Beside the SX1 there is far Handys to win cameras and MP3-Player in the value from over 20.000 euro to. For which equipment going through at most is worthwhile itself might for many of us be already clear

KLIK HIER !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

So far the t-mobiles navigation service NaviGate was available only for the internal Smartphone MDA. Starting from next week it is to be offered in addition, for series of 60 devices like the SX1.

Contained in the package still another Bluetooth Government inspection department receiver beside the NaviGate software, that is operated either with the exchangeable Akku or the provided KFZ Ladekabel, is.

For navigation simply at the Handy the desired goal is entered. This is then sent together with that, by government inspection department determined, current position, by GPRS at the NaviGate server. There the necessary route is then calculated and sent back to the Handys. Now one can be able to be led by directional markers or language references to the goal. If necessary is adapted the route on new traffic conditions (e.g. back-up) and sent again on the Handy.

The costs amount to 1,99 euro per requested route including all actualizations. In addition still the appropriate GPRS connecting costs comes.

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sx1navi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

danplo schreef op 04 July 2003 @ 18:45:
.................NaviGate..............
Radio / MP3 / Afstandsbediening / Navigator / Agenda / Calculator / Telefoon / Video / WAV ringtone / foto's etc............

Wat ben ik blij dat ik de technische evolutie mag meemaken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

WOW als dat navigatie echt is dan koop ik er ook 1 :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

ken schreef op 05 July 2003 @ 15:14:
WOW als dat navigatie echt is dan koop ik er ook 1 :)
Is echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ja maar let wel, dat kan dus op alle "Series 60" telefoons. Zoals je ook dat afstandsbediening-programma'tje op alle "Series 60" telefoons kan downloaden. Dus het is niet specifiek voor de SX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Nee klopt het is ook voor de Nokia 3650 en de 7650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Voor het eerst VERVROEGD men de datum van "medio september" naar eind augustus...

Geachte heer,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u meedelen dat dit toestel eind augustus verwacht wordt op de nederlandse markt.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Siemens Klantenservice
S.Welling

[ Voor 12% gewijzigd door Barca op 10-07-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ziet er goed uit! Mijn 6100 maar eens verkopen binnenkort dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 10 July 2003 @ 18:51:
Voor het eerst VERVROEGD men de datum van "medio september" naar eind augustus...

Geachte heer,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u meedelen dat dit toestel eind augustus verwacht wordt op de nederlandse markt.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Siemens Klantenservice
S.Welling
Kijk eens aan, dat is positief nieuws!

Was bijna van plan een t610 te kopen, maar nu kan ik nog wel even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm ja en ik heb een email van vandaag waarin staat eind september

typisch siemens...

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 14-07-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Eindelijk weer eens wat nieuwe plaatjes ontdekt :P

http://www.mobilesquare.netfirms.com/preview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vet! kan niet wachten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88864

Is er inmiddels al een specifieke datum bekend? En wat is de adviesprijs? Zo'n beetje in de range van P800 (lees: volslagen onbetaalbaar) zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 88864 schreef op 05 August 2003 @ 15:39:
Is er inmiddels al een specifieke datum bekend? En wat is de adviesprijs? Zo'n beetje in de range van P800 (lees: volslagen onbetaalbaar) zeker.
Nee, helaas nog niets concreets. Ook over de adviesprijs is niets bekend. Op sommige buitenlandse sites kan je de phone pre-orderen maar ook daar heb ik nergens een prijs kunnen ontdekken. En wat betreft je opmerking "volslagen onbetaalbaar"... tsja... de SX1 is wel het meest veelzijdige (Symbian) mobieltje dat - als hij uit komt - ooit op de markt is verschenen, daar er naast al de prachtige functies die veel mobieltjes al bezitten, tevens FM Radio in zit. Je moet er wat voor over hebben. ;)

Update per 11 augustus 2003:
Ik heb Telecom4u gemaild om te vragen naar de vermoedelijke leverdatum omdat op hun site aangegeven is dat je ze kan mailen als je vragen hebt over vermoedelijke leverdata. Ze deelden het volgende mede:

Geachte,

We kunnen u hierover helaas nog geen exacte leverdata geven. We hebben te veel 'negatieve' ervaring met vermoedelijke levertijden dus pas we daadwerkelijk van 2 of meer leveranciers horen dat hij bijv. week 35 wordt geleverd dan pas is een leverdata aannemelijk!

Telecom4U

[ Voor 41% gewijzigd door Barca op 11-08-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt er nog wat van de Siemens SX1?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb uit nieuwsgierigheid een meeltje naar Siemens toegestuurd, maar geen reactie gehad. Denk dat het nog wel even duurt... (de Siemens SX1 bedoel ik, niet de reactie. daar kan ik waarschijnlijk tot in het graf op wachten :) )

Browse net nog even door de oudere postings, volgens http://212.114.202.229/rim/German/SX1_faq.htm# moet ie rond de 600 euro gaan kosten. :'( Denk dat ik maar voor de 3650 ga, heb niet veel zin om 300 euro bij te moeten betalen voor een radio en een nog aparter design.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 88864 op 13-08-2003 19:06 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 88864 schreef op 13 August 2003 @ 18:58:
Browse net nog even door de oudere postings, volgens http://212.114.202.229/rim/German/SX1_faq.htm# moet ie rond de 600 euro gaan kosten. :'( Denk dat ik maar voor de 3650 ga, heb niet veel zin om 300 euro bij te moeten betalen voor een radio en een nog aparter design.
Ja maar onder "Was ist das SX1?" staat ook dat hij in Juni/Juli 2003 uit zal komen... dus die site is volledig out-of-date. Je zou zeggen dat we kunnen aannemen dat Siemens hun verkoopprijs marktconform zal positioneren en zich niet uit de markt prijst.

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 13-08-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 11:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Barca schreef op 05 August 2003 @ 18:30:
[...]
En wat betreft je opmerking "volslagen onbetaalbaar"... tsja... de SX1 is wel het meest veelzijdige (Symbian) mobieltje dat - als hij uit komt - ooit op de markt is verschenen, daar er naast al de prachtige functies die veel mobieltjes al bezitten, tevens FM Radio in zit. Je moet er wat voor over hebben. ;)
Ik denk dat je de SonyEricsson P800 dan vergeet.

Ik zal niet zeggen dat de P800 uitgebreider is, maar de SX1 is zowat het zelfde.
De P800 heeft dit weer meer, en de SX1 heeft dan weer meer.

Ze zullen erkaar dus dan ook niet zo heel veel ontlopen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 16:57
hmmm misschien toch maar de st55

no comment

De P900 heeft een touchscreen, de SX1 niet. Misschien dat 100 euro in de prijs scheelt. Anyway, heb een meeltje naar een aantal gsmshops gestuurd. Tot dusver alleen van Rinkel antwoord: ze hadden geen idee wanneer de SX1 uitkomt.

Weet nie, maar ik denk dat ze daar toch altijd wel een week ofzo van te voren op de hoogte van worden gebracht? Dus kan misschien nog even duren...

• Poster
  • Niet online
Zie hieronder een link naar een demofilmpje....en....de handleiding ;)

http://www.club-sx1.de/mo...ontent&pa=showpage&pid=27

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Poster schreef op 14 augustus 2003 @ 19:07:
Zie hieronder een link naar een demofilmpje....en....de handleiding ;)

http://www.club-sx1.de/mo...ontent&pa=showpage&pid=27
Wat een vreselijk heftige demo!!! :9~ :9~ :9~ Tnx dude!

Vandaag gepost... dus het lijkt erop dat het er nu toch echt duidelijk aan zit te komen... in september 2003 zal de lanceerdatum zijn.
Ginz schreef op 14 augustus 2003:
Ik denk dat je de SonyEricsson P800 dan vergeet. Ik zal niet zeggen dat de P800 uitgebreider is, maar de SX1 is zowat het zelfde. De P800 heeft dit weer meer, en de SX1 heeft dan weer meer. Ze zullen erkaar dus dan ook niet zo heel veel ontlopen.
Toch blijf ik dit oneens. De SX1 heeft een ingebouwde radio en er is gewoon simpelweg - op dit moment - geen andere mobiele telefoon die EN MP3 EN radio EN camera EN een Symbian OS heeft. (Op Symbian phones kan je de leukste software (zoals afstandsbediening) :9~ installeren.) Tuurlijk... de een heeft dit meer en de ander dat meer... het is maar net wat voor jou belangrijk is. Ik ben al geruime tijd op zoek naar een mobieltje waar EN radio EN mp3 in zit (zie ook MP3 mobieltjes) dus ik ben gewoon super enthousiast over de SX1 op dit moment. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Barca op 14-08-2003 20:35 ]

Barca schreef op 14 August 2003 @ 19:53:
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een mobieltje waar EN radio EN mp3 in zit (zie ook MP3 mobieltjes) dus ik ben gewoon super enthousiast over de SX1 op dit moment. ;)
Ach, die bestaan allang. de Nokia 5510 bood dat 3 jaar geleden al. Ga anders voor de Nokia 3300, de SX1 gaat volgens jouw site toch echt 600 euro kosten (in Duitsland, I might add, dus in Nederland komt daar nog wel wat bovenop...)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 88864 op 14-08-2003 20:28 ]

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 88864 schreef op 14 August 2003 @ 20:27:
[...]
Ach, die bestaan allang. de Nokia 5510 bood dat 3 jaar geleden al. Ga anders voor de Nokia 3300, de SX1 gaat volgens jouw site toch echt 600 euro kosten (in Duitsland, I might add, dus in Nederland komt daar nog wel wat bovenop...)
Ja maar daar is het geheugen niet uitbreidbaar dus die tel ik niet. :D Anyway, I get your point. En dat geld... tsja... ik heb het er voor over. 8)

Edit:
Op deze Siemens site http://www.my-siemens.com...%253A_0_11792_0_0,FF.html staat: "...... en is vanaf september verkrijgbaar." Het is een persbericht van 14 mei 2003 12:00 uur. Raar dat niemand dat ooit is opgevallen maar het lijkt erop dat Siemens dus in mei al zei dat de SX1 in september leverbaar zal zijn... of ze moeten de site de afgelopen maand hebben ge-update.

En jawel... er staat ook een adviesprijs: Adviesprijs: Siemens SX1 € 725,00 incl. BTW. * OOF * :r

[ Voor 40% gewijzigd door Barca op 14-08-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik hoop nog steeds op een late augustus release... mondjesmaat moeten ze dan toch de winkels binnendruppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Phusebox schreef op 15 August 2003 @ 10:49:
hmm ik hoop nog steeds op een late augustus release... mondjesmaat moeten ze dan toch de winkels binnendruppelen
Ik hoop het ook maar denk het niet. Ik surfte net wat rond en zag dat op Kieskeurig de SX1 al bij 2 winkels staat aangegeven... (http://www.kieskeurig.nl/...5613EC1256CF300319074.htm) Kruidvat :? 608 euro en bij Belstore 605 euro.

De Belstore site http://www.belstore.com/b...msisx1&ad_id=Zi&ab_agid=1 zegt vervolgens "Toestel wordt september 2003 op de markt verwacht." en geeft een prijs aan van 600 euro.

Conclusie: Er zijn inmiddels tig sites die september aangeven. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 15-08-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
Misschien is het al ter sprake gekomen maar ik kon het niet vinden.

Wat voor aansluiting voor de hoofdtelefoon zit er op de sx1? Als deze niet standaard is, is er ook verloopstekker leverbaarvoor een normale koptelefoon?

De koptelefoon is namelijk minstens zo belangrijk als de kwaliteit van de geleverde muziek. Zo kan in de Nokia 8310 alleen maar een heel klein stekkertje worden gestoken waardoor ik mijn goede Sony oordopjes niet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als ik het goed begrijp heb je er inderdaad een speciale koptelefoon voor nodig

(deze uitspraak baseer ik op de duitse manual)

Anoniem: 30386

Helaas, de Siemens SX1 is wéér uitgesteld, het wordt nu het vierde kwartaal.

LINK

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

:( Tsjonge jonge jonge. :( Als ze dan in ieder geval maar een foutloos goed product op de markt brengen.

Duitse degelijkheid zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24537

:( :( :(
Dat meen je niet, is dat echt officieel????
(Mijn huidige abbo loopt volgende maand af en ik wil hem hebbuhhhhhhhhh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ach ja, hate to say i told you so...

typisch siemens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Voor de liefhebbers is hier alvast de Duitstalige gebruiksaanwijzing van de SX1.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.